Η Alfasud που στροφάρει ''9άρες'' και ζυγίζει κάτω από 700 kg

Ιταλική ανάσταση στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Αναβάσεων με μια Alfa Romeo Alfasud που ”ξυρίζει” στο πέρασμά της. Ο boxer ζει

Δεν χρειάζονται ιδιαίτερα μαθηματικά για να καταλάβει κανείς πως με μια μικρή αδράνεια, κάποια λιγότερα από 700 kg, και με έναν ελαφρύ κινητήρα απόδοσης 190 ίππων, σε συνδυασμό με το ονομαστό για την εποχή του (και όχι μόνον) ”μπροστινό” της Alfa Romeo Alfasud, αυτό εδώ το αγωνιστικό, στα χέρια του Gunther Strohmeier, είναι ικανό να ξεσηκώνει.

Στην κεντρική Ευρώπη η Alfasud δεν έκανε κάποτε ονομαστή καριέρα. Ήταν η εποχή που τα προβλήματα αξιοπιστίας ταλαιπώρησαν οικτρά τη μπράντα και η εμφάνιση της κόκκινης Sud στα ευρωπαϊκά στροφιλίκια αποτελεί ένα σπάνιο θέαμα. Για εμάς, τους ”νότιους” ωστόσο, η θέα μιας Alfasud αποτελεί μια υπενθύμιση ενός από τα καλύτερα FWD που πέρασαν ποτέ.

- Διαφήμιση-

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

Θα γίνει πραγματικότητα το restomod της Maserati Shamal;

Αυτή είναι η ψηφιακή απεικόνιση της αναγέννησης της Maserati Shamal. Ή γενικώς εκείνων των αρρενωπών Maserati με το επιθετικό, γωνιώδες, δίθυρο σχήμα που έκαναν πολλούς να τις ονειρεύονται. Τώρα μένει να υπάρξει η ανταπόκριση που χρειάζεται για να πάρει σάκρα και οστά

500 άλογα είναι αρκετά για να σε στείλουν φυλακή. Τι, όχι;

Πόση ισχύς είναι αρκετή; Για ποια χρήση; Με τι βάρος να κουβαλάς; Με τι όγκο; Κακά τα ψέματα, 500 άλογα είναι υπεραρκετά για να σε στείλουν μέσα. Το ζήτημα είναι αλλού

Το κύκνειο άσμα του Audi TT; Αυτό είναι το TTS competition plus

Οι τρεις καμπύλες υπάρχουν και σήμερα. Και αυτό, αν μη τι άλλο, τονίζει την ευφυΐα της πρώτης φοράς. Το Audi TT, αισθητικά μιλώντας, αντέχει δυο δεκαετίες με μόλις τρεις γενιές στην εξέλιξή του. Τρεις μόλις γενιές είκοσι δύο χρόνια; Μοιάζει με αιώνα

Αρκούν μερικά αναβολικά για να κάνεις το Duster ψαρωτικό;

Στην περίπτωση του Dacia Duster έχει γίνει κανονικό αλαλούμ. Τι σχέση μπορεί να έχει ένα φτηνό, τίμιο, αξιόμαχο SUV με τον εικονιζόμενο δράκο; Άλλο να βελτιώνεις μία αισθητική λεπτομέρεια και άλλο να μεταλάσσεις σε τραβεστί

Είναι οι δρόμοι αρκετοί γα τη Ferrari SF90 Spider των 1,000 ίππων; (βίντεο)

Η SF90 Spider κατεβάζει την αναδιπλούμενη οροφή της σε μόλις 14δ/λ, ανεβάζει παλμούς σαφώς ταχύτερα και αφαιρεί διπλώματα σε αφελείς που πιστεύουν ότι 1,000 ίπποι είναι για χρήση δρόμου σε χρόνο ντε-τε

Δείξε μου το αυτοκόλλητό σου να σου πω ποιος είσαι

Πέρα απ΄την όποια πλάκα, η βιομηχανία των αυτοκόλλητων -ή διεθνώς λεγόμενα bumper stickers- είναι μια πολύ σοβαρή υπόθεση. Και είναι σοβαρή γιατί διακινούνται σοβαρά χρήματα

Νέα Lamborghini Huracán STO. Ο εξτρεμιστικός αντίπαλος της GT3 RS (βίντεο)

Μετάγγιση τεχνολογίας από τις πίστες κατευθείαν στο δρόμο για την εντυπωσιακή, σε όψη και προδιαγραφές, Lamborghini Huracán STO. Η πιο σκληροπυρηνική Huracán που κατασκευάστηκε ποτέ έχει στόχο την, επίσης, πιο σκληροπυρηνική εκδοχή της Porsche 911, τη GT3 RS

Διαρροή: Βρήκαμε τις φωτό και τα specs του νέου Subaru BRZ (βίντεο)

Το νέο Subaru BRZ, τουλάχιστον στο αρχικό του λανσάρισμα, δεν θα είναι τούρμπο. Θα είναι ξανά ατμοσφαιρικό. Επαναλαμβάνουμε: ατμοσφαιρικό. Και, δυστυχώς, δεν θα δει ευρωπαϊκό έδαφος