Άλλος για Ριτσώνα;

Post date:

Author:

Category:

Στη Ριτσώνα τα αντιλάγκ αντιλαλούν, βλέπεις πιάτο τον Ευβοϊκό, συνδυάζεις αντρική εκδρομή και έχεις τσάμπα θέαμα. Σκέφτεσαι τίποτα καλύτερο;

Ανάβαση Ριτσώνας

I love Ritsona. Ένα all time classic έργο βουκολικής αξίας. Αυτό το «σου-κου», 26 και 27 Ιουνίου, με 144 συμμετοχές


Στα τρεισήμισι χιλιόμετρα που χωρίζουν την εκκίνηση από τον τερματισμό μπορείς να έχεις μια αίσθηση μικρής ελευθερίας. Ειδικά μετά τα ανελέητα lockdown

Σκαρφαλώνεις, βρίσκεις το σημείο που σου αρέσει, απολαμβάνεις το σπορ.

- Διαφήμιση-

Σαφώς μεγαλύτερη προτίμηση προκαλούν οι αρχικές «Κ» καθώς έχεις και το χάζι της εκκίνησης.

Όμως αν βαριέσαι το πολύ περπάτημα, μπορείς να παρκάρεις και στον τερματισμό και να χαζέψεις τις τελευταίες καμπές με μεγαλύτερη άπλα.

Η Ριτσώνα -λιγότερα από ενενήντα χιλιόμετρα απόσταση από την Αθήνα- μοιάζει με την αυτονόητη εκδρομή της αντροπαρέας. Στέλνεις δυο sms στα γρήγορα και έχεις φύγει

Ανάβαση Ριτσώνας

Να το πω αλλιώς; Η Ριτσώνα είναι μία τρανή απόδειξη πως τίποτα δε σε φτιάχνει περισσότερο από τις ελεύθερες να αντηχούν, τα A.L.S. να σκάνε σαν Καλάσνικοφ και τα αντρικά πισωκίνητα με τα σλικς να ζωγραφίζουν στον ιστορικό τάπητα

Ανάβαση Ριτσώνας

Endurance ντοκιμαντέρ

Μπλα-μπλα και θέαμα

Παραλλήλως μπορείς να εντρυφήσεις σε ατέρμονες συζητήσεις με την παρέα σου για το ποιος δε στραμπούλιξε, για τετρακίνητα vs πισωκίνητα, υπέροχα ιστορικά, απόλυτους χρόνους και κάθε λογής φιλοσοφίες του βουνού.

Συνήθως δε θα καταλήξεις σε κοινό συμπέρασμα αλλά δεν πας για αυτό στη Ριτσώνα. Συμφωνούμε;

Ανάβαση Ριτσώνας

Στη Ριτσώνα πας για το fun της υπόθεσης, τη μυρωδιά του αγώνα, τον ήχο που σου πριονίζει τα σωθικά. Είτε ως απλός, «άρρωστος»  θεατής είτε, ακόμα καλύτερα, ως μάχιμος του μπάκετ

Αυτός ο δρόμος έχει τη δική του ιστορία. Ριτσώνα calling. Να ‘σαι εκεί αυτό το «σου-κου».

ΥΓ. Η τυπική ανακοίνωση λέει ότι ο αγώνας θα διεξαχθεί χωρίς θεατές. Την ίδια στιγμή που ο λαός είναι φουλ στις παραλίες.


Σταύρος Γρύλλης Drift

Photo: Time 2 Rally

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει