Απέραντο λευκό. Με τις Porsche στον Αρκτικό Κύκλο

Το Porsche Ice Experience είναι αυτό ακριβώς που φαντάζεστε. Μαθήματα ασφαλούς οδήγησης εκεί όπου γλιστράς και με τη σκέψη. Η Porsche στον Αρκτικό Κύκλο

Porsche στον Αρκτικό Κύκλο

Υπέροχα τοπία, αποκλειστικά και μόνο σπορ εκδόσεις αυτοκίνητα, οδήγηση στο απέραντο λευκό και και τεχνικές του πώς να το ελέγχεις σε μηδενικό συντελεστή πρόσφυσης


Η Porsche στον Αρκτικό Κύκλο ξεκίνησε τη σειρά μαθημάτων στο Levi της Φινλανδίας και μόλις «ανέβασε» το βίντεο με τα μεγάλα χαμόγελα των συμμετεχόντων και τις ακόμα μεγαλύτερες πλαγιολισθήσεις

Κάποια αχανή 300,000 τ.μ. καλύπτει η πίστα της Porsche που χρησιμοποιείται για τα μαθήματα οδήγησης. Ουσιαστικά, υπάρχουν τέσσερα επίπεδα εκμάθησης των μυστικών οδήγησης σε χιόνι και πάγο. Τα Ice Experience (απ΄όπου και το σχετικό βίντεο), Ice Force, Ice Force Pro και Ice Cup (το τελευταίο για τους ήδη κατέχοντες την τέχνη που θέλουν να εξελιχθούν περισσότερο).

Ανάλογα με το επίπεδο εκπαίδευσης, οι συνθήκες των ασκήσεων προσαρμόζονται και κάθε οδηγός, ανεξαρτήτου ικανοτήτων, κάτι έχει να μάθει.


Οι έμπειροι εκπαιδευτές περιμένουν τους συμμετέχοντες με δυναμικά προγράμματα οδήγησης. Δίπλα τους ο γνωστός στόλος με τις Carrera, τα GT3 και τις άλλες υπέροχες σπορ κατασκευές απ΄το Τσουφενχάουζεν. Έτοιμες να διδάξουν με το PSM απενεργοποιημένο

Porsche στον Αρκτικό Κύκλο

Συνδυασμός που σίγουρα ξέρει να μιξάρει συναισθήματα, απόλαυση και τρόπους για να κινείσαι γρήγορα και με ασφάλεια.


Info/Photo: Porsche Hellas

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

Le Mans 1955. Η τραγωδία που έγινε animation

«Προσπαθώ να εξηγήσω με συναισθηματισμό πώς μπορούσαν οι οδηγοί να συνεχίζουν τον αγώνα παρά την τραγωδία. Επιθυμώ να επαναφέρω την ανθρωπιά τους. Να αναγνωρίσω τις αντιφάσεις και τις γκρίζες περιοχές»

Nissan GT-R50 με 720 ίππους σε 50 τεμάχια. Το κύκνειο άσμα;

Είναι τόσο κομβική η περίοδος της αυτοκίνησης που έρχεται, που ακόμα και ένα Nissan GT-R καταλήγει αμφίβολο το αν συμφέρει να αντικατασταθεί με ένα νέο μοντέλο

Πόσο αξίζει σήμερα μία BMW M3 CSL;

Το αυτοκίνητο, ναι, έδειχνε πανέμορφο. Ήταν μια διατριβή στο πώς καταφέρνεις να κάνεις ένα σασί που το βλέπεις σαν μαϊντανό δίπλά σου παντού ως 316, να φαίνεται σπάνιο και ποθητό σαν junior supercar

#10 Years Challenge: όταν το χειρόφρενο «πεθαίνει»

Διαβάζω σε μια έρευνα πως μόλις το 37% των νέων αυτοκινήτων έχει αυτό το ματσούκι να προεξέχει στο κέντρο της κονσόλας. Είναι το χειρόφρενο, νέε οδηγέ

Η δίκαιη επιτυχία του Ford Focus. Ένα κάθε 135 δευτερόλεπτα

Το νέο Focus είναι ένα εξαιρετικά ολοκληρωμένο πακέτο, τόσο τεχνολογικά όσο και σε επίπεδο σασί, που δύσκολα μπορείς να μην το συμπεριλάβεις στο Τop 3 των καλύτερων επιλογών της αγοράς

MINI John Cooper Works GP. Ό,τι πιο σκληροπυρηνικό

Υπάρχει ένας πολεμικός χαρακτήρας στο MINI Cooper Works GP. Το μηχανικό μπλοκέ, το αισθητικό, η ισχύς και ο πυροβολημένος χαρακτήρας «φωτογραφίζουν» την απάντηση της MINI στο νέο κύμα των επιθετικών hot hatch

Akira Nakai. Ο καλλιτέχνης πίσω απ΄τις Porsche RWB

O Nakai είναι μόνος με τον μεταλλικό του καμβά. Το πώς θα μετατρέψει μια 964 ή μια 993 σε μια διαφορετική, μπρουτάλ Porsche RWB

Για το νέο Peugeot 208. Κάτι σαν προεξοφλημένη επιτυχία

Το 208 φαίνεται να χτυπά με έναν ενστικτώδη τρόπο το δόξα πατρί της κατηγορίας. Φρέσκο σχεδιαστικά, μοντέρνα και ολοκληρωμένη δουλειά και με ένα νέο πλαίσιο