Αυτό είναι το μοναδικό ασφάλτινων προδιαγραφών Toyota MR-2 Group S που υπάρχει αυτήν τη στιγμή στον κόσμο. Ξεναγός ο πρώην συνοδηγός των μεγάλων Γιούχα Κάνκουνεν και Κόλιν Μακρέι, Νίκι Γκριστ
Τρία μοναδικά Toyota MR-2 Group S (222D) έχουν διασωθεί. Αυτό που βλέπετε, μαύρο ματ, με το όνομα του Μπγιορν Βάλντεργκαρντ στις πόρτες, είναι το μοναδικό ασφάλτινο
Ωστόσο το δυστύχημα του Χένρι Τοϊβόνεν έβαλε ένα τέλος στο Group B και έτσι συμπαρέσυρε και τα αυτοκίνητα του Group S που θα το διαδέχονταν
Το Group S που δεν έγινε ποτέ
Το Group S προέβλεπε πολύ δυνατά αυτοκίνητα, πρωτότυπα, με περισσότερη έμφαση στην ασφάλεια, με βάρος έως 1000 κιλά και απόδοση περί τους 600 PS.
Σημαντικό ζήτημα με την εξέλιξη του ”222D” ήταν ότι κανείς δεν ήξερε ακριβώς ποιοι θα ήταν οι νέοι κανονισμοί, όταν το Group S ετοιμαζόταν να γίνει η σκυτάλη του Group B.
Χωρίς επίσημους κανονισμούς ή ακόμα και βασικές κατευθυντήριες γραμμές, ήταν μόνο ανεπιβεβαίωτες φήμες που ήρθαν στις ομάδες από ανθρώπους πλησίον της FISA.
Ως εκ τούτου υπήρχαν πολύ διαφορετικά μεταξύ τους αυτοκίνητα που κατασκευάζονταν εν αναμονή της οριστικοποίησης.
Η ιδέα του Group S ήταν να δημιουργηθούν πρωτότυπες κατασκευές και όχι εξελίξεις αυτοκινήτων περιορισμένης παραγωγής (όπως ήταν του Group B) που θα είχαν αυστηρότερα όρια ισχύος, δίνοντας μεγαλύτερη έμφαση στην καινοτομία και την τεχνολογία
Λίγο, λοιπόν, πριν τη μοιραία έξοδο του Φινλανδού και του οριστικού τέλους του Group B, τα Toyota MR-2 Group S δοκιμάζονταν με απόλυτη μυστικότητα.
Όμως η δυσάρεστη ανατροπή των σεναρίων προκάλεσε και τον τερματισμό κάθε εξέλιξής τους. Κάθε ανταλλακτικό καταστράφηκε ή χάθηκε, εκτός από το βασικό κλωβό
Οι δοκιμές και το ασφάλτινο Toyota MR2 Group S
Όπως λέει, λοιπόν, ο έμπειρος Νίκι Γκριστ, πλέον δεν υπάρχει κανένα ανταλλακτικό για το Toyota MR-2 Group S και έτσι το αυτοκίνητο που βλέπετε φυλάσσεται μετά προσοχής και οδηγείται ακόμα πιο συγκρατημένα.
Όλα τα μέρη του αμαξώματος είναι από ανθρακόνημα, προφανώς είναι τετρακίνητο και με δυνατότητα να επιλέγει ο οδηγός την κατανομή της ροπής. Όχι, φυσικά, ηλεκτρονικά αλλά μέσω αντίστοιχων μπουτόν στο κόκπιτ.
Όπως προαναφέρθηκε, όλες οι δοκιμές του MR-2 Group S έλαβαν χώρα με απόλυτη μυστικότητα. Οι μεν χωμάτινες σε μία περιοχή με φάρμες και οι δε ασφάλτινες σε κάποιο αεροδρόμιο – αμφότερα πεδία των τεστ στη Σκωτία, από την ομάδα της Toyota Team Europe (TTE).
Πλέον το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ανήκει σε πρώην μηχανικό της TTE και το βίντεο «γυρίστηκε» στο περιθώριο του φετινού Eifel Rallye, κατά τα τέλη Αυγούστου 2024.
Πρόκειται για οπτικοακουστικό κόσμημα χαμένο στο διαδίκτυο που «ανέβηκε» πριν λίγες μόλις ώρες.
Αξίζει να το δείτε. Δεν κυκλοφορούν πολλά τέτοια…
Photo: YouTube
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.