Το Audi 200 Trans Am ήταν τόσο bad ass. Δείτε το, ακούστε το

Post date:

Author:

Category:

Το αυτοκίνητο που, μεταξύ άλλων, κέρδισε το 1988 το Πρωτάθλημα Trans Am, το θρυλικό Audf 200 Trans Am ήταν την περασμένη εβδομάδα στην πίστα της Laguna Seca. Και έχει τον ήχο το σωστό. Όπως και τη δική του ιστορία τριάντα χρόνια μετά

Ήταν το αυτοκίνητο που στα χέρια του θρυλικού Hurley Haywood, ουσιαστικά, ανάγκασε να αλλάξουν οι κανονισμοί του Πρωταθλήματος Trans Am την επόμενη χρονιά, το 1989.

Το Audi Trans Am 200 είχε ως βάση το 200 quattro και το αγωνιστικό τμήμα κατάφερε να αρμέξει κάποιους 510 ίππους από τον 5κύλινδρο των 2.1 lt.

Audi 200 Trans Am_4drivers.gr

Σε σχέση με τον τότε ανταγωνισμό, το Audi 200 Trans Am υπολειπόταν, τόσο σε κυβισμό όσο και απόλυτη ισχύ, αλλά ήταν η τετρακίνηση που, παραδόξως για αυτοκίνητο πίστας, κατάφερνε να «περνά» πιο στρωτά τη δύναμή του στην άσφαλτο κάνοντας τον ανταγωνισμό να μην μπορεί να ακολουθήσει. Αμέσως μετά, απαγορεύτηκε – αν και θα είχε ενδιαφέρον ως ένα concept ανταγωνισμού.

Στο τιμόνι του βρέθηκαν τεράστια ονόματα, όπως οι Walter Röhrl και Hans-Joachim Stuck. Πάρτε μια γεύση απ΄ τις παλιές του δόξες, όπως στο παρακάτω video από τον αγώνα στο Sears Point, το 1988.

Τριάντα χρόνια αργότερα, το Audi 200 Trans Am εμφανίστηκε την περασμένη εβδομάδα στην πίστα της Laguna Seca. Ήχος από τούρμπο άλλης δεκαετίας και τόσο bad ass

Photo: audi

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

Μιχάλης Λάμπρου
Μιχάλης Λάμπρου
Θήτευσε σε ιαπωνικά σεντάν (του μπαμπά). Στη συνέχεια ανακάλυψε την τέχνη τού να περπατά αθόρυβα, σαν τη γάτα τη νύχτα, και να παίρνει τα κλειδιά (του μπαμπά). Γράφει εξ αποστάσεως για το 4D (επαρχία, γαρ) και θέλει να μετακομίσει Αθήνα για να οδηγεί περισσότερα δημοσιογραφικά. Αν τον αφήσει ο μπαμπάς. Όσον αφορά τα αυτοκίνητα, του αρέσουν μόνο τα «μαμά».

Texting: 21 μέτρα ρίσκου. Πόσο αξίζουν τα μηνύματα;

Κόφ'το, κλείσ' το, άσ' το για αργότερα το κινητό. Υπακοή και σεβασμός απ΄όλους μας, ειδικά τους σκεπτόμενους Πραγματικούς Οδηγούς που οφείλουν να θέτουν το παράδειγμα. 21 μέτρα ρίσκου είναι πολλά

Ο Τζέιμς Χαντ του καλοκαιριού

«Μόλις 45 χρόνια πρόλαβε να ζήσει ο Χαντ. Ήταν αρκετά για να τα κάνει όλα. Να κυνηγήσει το όνειρό του οδηγώντας στο απώγειο του σπορ, τη Φόρμουλα 1. Αλλά και να κοιμηθεί με περισσότερες από 5.000 γυναίκες»

Καθαρόαιμη Lancia Rally 037

Το αυτοκίνητο-σταθμός πουλήθηκε έναντι €770.000...

Γιατί δεν βλέπεις συχνά τις Lotus στο δρόμο;

«Όσο και να γκρινιάζουμε πως θέλουμε αγνά και παρθένα driver's car, όταν έρθει η ώρα να βγουν τα χρήματα απ' την τσέπη βγαίνει ο πιο ασφαλής εαυτός μας στην επιφάνεια. Ελαχίστων εξαιρουμένων. Κάποιων τολμηρών με Lotus, για παράδειγμα»

Citroën C5 Aircross. Το Citroën της δεκαετίας πάει «σφαίρα»

«Το Citroën C5 Aircross SUV μάλλον δικαιολογημένα μόλις έκανε επίδοση-ρεκόρ για τη μάρκα. Τολμηρό, άνετο, τόσο ποιοτικό όσο ποτέ και με χαρακήρα τυπικά Citroën»

Τρέχοντας με Radical. Η έξυπνη κίνηση της χαρντκορίλας

Η Radical θέλησε να μπει ως ένας άλλος ριζοσπάστης στο «χώρο» του εστιασμένου, πισταδόρικου motorsport