Το αυτοκίνητο που, μεταξύ άλλων, κέρδισε το 1988 το Πρωτάθλημα Trans Am, το θρυλικό Audf 200 Trans Am ήταν την περασμένη εβδομάδα στην πίστα της Laguna Seca. Και έχει τον ήχο το σωστό. Όπως και τη δική του ιστορία τριάντα χρόνια μετά
Ήταν το αυτοκίνητο που στα χέρια του θρυλικού Hurley Haywood, ουσιαστικά, ανάγκασε να αλλάξουν οι κανονισμοί του Πρωταθλήματος Trans Am την επόμενη χρονιά, το 1989.
Το Audi Trans Am 200 είχε ως βάση το 200 quattro και το αγωνιστικό τμήμα κατάφερε να αρμέξει κάποιους 510 ίππους από τον 5κύλινδρο των 2.1 lt.
Σε σχέση με τον τότε ανταγωνισμό, το Audi 200 Trans Am υπολειπόταν, τόσο σε κυβισμό όσο και απόλυτη ισχύ, αλλά ήταν η τετρακίνηση που, παραδόξως για αυτοκίνητο πίστας, κατάφερνε να «περνά» πιο στρωτά τη δύναμή του στην άσφαλτο κάνοντας τον ανταγωνισμό να μην μπορεί να ακολουθήσει. Αμέσως μετά, απαγορεύτηκε – αν και θα είχε ενδιαφέρον ως ένα concept ανταγωνισμού.
Στο τιμόνι του βρέθηκαν τεράστια ονόματα, όπως οι Walter Röhrl και Hans-Joachim Stuck. Πάρτε μια γεύση απ΄ τις παλιές του δόξες, όπως στο παρακάτω video από τον αγώνα στο Sears Point, το 1988.
Τριάντα χρόνια αργότερα, το Audi 200 Trans Am εμφανίστηκε την περασμένη εβδομάδα στην πίστα της Laguna Seca. Ήχος από τούρμπο άλλης δεκαετίας και τόσο bad ass…
Photo: audi
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.