Φαίνεται αρχαίο και παλιομοδίτικο αλλά αυτό ακριβώς είναι το τελευταίο καρτ που έτρεξε ο Άιρτον Σένα πριν μεταπηδήσει στις μεγαλύτερες βαθμίδες του μότορσπορτ
Ο μεγάλος Άιρτον οδηγώντας μαεστρικά το πρώτο του καρτ. Δώρο μια ενδιαφέρουσα, ξεχασμένη ιστορία απ’ τα παλιά
«Κάποια σαράντα χρόνια πριν, χτύπησε το τηλέφωνο στα γραφεία μας, στο Μιλάνο, και στην άλλη γραμμή ήταν ένας νεαρός Βραζιλιάνος», εξιστορούσε ο Άντζελο Παρίλα, ο ιδρυτής της εταιρείας κατασκευής κρτ, DAP
«Θέλω να τρέξω για εσάς και να κερδίσω τον παγκόσμιο τίτλο», ήταν η απάντηση από την άλλη άκρη της γραμμής.
«Εμείς είχαμε ήδη τον Τέρι Φούλερτον τον οποίο θεωρούσα ως τον καλύτερο εκείνη την εποχή», έλεγε ο Παρίλα.
«Αποφάσισα όμως να του δώσω μια ευκαιρία. Έτσι, του είπα να έρθει στο σιρκουϊ της Πάρμα και να τον δω από κοντά. Λοιπόν, μέσα σε μόλις πέντε γύρους ισοφάρισε το χρόνο του Τέρι».
Δείτε το ενδιαφέρον βίντεο όπου μιλά ο ίδιος ο Παρίλα για τον Σένα.
Καρτ με ιστορία. Ο Παρίλα έλεγε πως απ’ το 1978 ως το 1982 που ο Σένα συμμετείχε στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα καρτ, έκανε προπόνηση έξι ώρες τη μέρα. Ήταν όλη του η ζωή
Ο Σένα έκανε, λοιπόν, τον ίδιο χρόνο με τον Φούλερτον (τον οποίον ο Ayrton σε μεταγενέστερες συνεντεύξεις περιέγραφε ως τον καλύτερο οδηγό που είχε συναντήσει) χωρίς να έχει τρέξει ποτέ στο παρελθόν στην ίδια πίστα, χωρίς να έχει ξαναοδηγήσει αυτό το σασί ή αυτόν τον κινητήρα, χωρίς να «κλέβει» στα κερμπς ή να έχει ξαναδοκιμάσει τα συγκεκριμένα λάστιχα της Bridgestone
«Φυσικά υπογράψαμε αμέσως», είχε πει ο Parrilla.
Αυτό, λοιπόν, ήταν το τελευταίο kart του Senna, λοιπόν. Πουλήθηκε απο τον οίκο δημοπρασιών Bonhams, το Φεβρουάριο του 2015, έναντι €57,500
Photo: Instituto Ayrton Senna
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.