Best of Ferrari. Και πώς να προσευχηθείς για βοήθεια

Post date:

Author:

Category:

Η εποχή της καραντίνας ευνοεί τα ποτ-πουρί. Και το best of Ferrari είναι η αφρόκρεμα με τα καθαρόαιμα απ’ το Μαρανέλο. Μαζί με τις οδηγίες επιβίωσης

Ferrari F12 TDF

Λίγα αυτοκίνητα φαίνεται να μπορούν να προκαλέσουν το ένστικτο επιβίωσης ενός τόσο έμπειρου οδηγού όσο ο Chris Harris. Η Ferrari F12 TDF ήταν ακριβώς αυτή


Ο βρετανός παρουσιαστής του Top Gear κανα δυο φορές κόντεψε να κάνει τετακέ με κρύα ελαστικά. Με ζεστά και ηλεκτρονικά ενεργοποιημένα κρατήθηκε μετά βίας στο δρόμο

Και, όπως είπε, οδηγώντας τη F12 TDF κόντεψε να λερώσει τα εσώρουχά του. Βίαιο άλογο, ικανό να ανταγωνιστεί το γυρολόγιο μιας La Ferrari αλλά αυτό δεν ήταν το ζητούμενο για τον ορισμό αυτού του σχεδόν αυτοκτονικού gran turismo.

Πολλά «μπιπ» για την F12 TDF

- Διαφήμιση-

Όπως είπε ο ίδιος, περιμένει να δει ποιος θα μπορούσε να την οδηγήσει στο δρόμο με απενεργοποιημένα το ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας – αλλά, ομολογεί, δεν είναι αυτός. Και μετά αναρωτιέσαι. Ποιος, δηλαδή;

Άγρια και ικανή να εξατμίσει τα πίσω της ελαστικά ακόμα και με ταχύτητες των 200 χλμ/ώρα. Με τετραδιεύθυνση που την κάνει να φαίνεται ακόμα πιο μαζεμένη ως μεταξόνιο και αντιδράσεις – πάντα η τετραδιεύθυνση απαιτούσε εξοικείωση.


Best of Ferrari F12 TDF

Απ’ όλα τα συγκλονιστικά κοσμήματα του Μαρανέλο που εκτίθενται στο «Best of Ferrari», η F12 TDF των 780 ίππων φαίνεται να ‘ναι αυτή που μπορεί να σε κάνει να προσευχηθείς για την επιβίωσή σου


Υπάρχουν κι άλλα άγρια ζώα του ιταλικού δάσους στο βίντεο που ακολουθεί. Η 812 Superfast, η 488 Pista (το αυτοκίνητο που έχει «γυρίσει» πιο γρήγορα απ΄οποιοδήποτε άλλο στην «πίστα» του Top Gear), η La Ferrari και άλλες κυρίες.

Ο κορωνοϊός ευνοεί το μάζεμα υλικού σε επανάληψη. Ή ποτ πουρί από ιταλική exotica. Το Best of Ferrari με τον εύγλωττο και εντυπωσιακό κύριο Harris είναι μια ωραία αφορμή για να περάσετε τα επόμενα 41 λεπτά της ζωής σας επί της οθόνης.


McLaren 600LT

Photo: Top Gear

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει