H BMW M2 Competition, με τον «καλό» bi-turbo κινητήρα από τις BMW M3 και M4, δοκιμάστηκε από το έγκυρο γαλλικό περιοδικό Motorsport στην πίστα του Magny-Cours και το γυρολόγιό της είναι εντυπωσιακό. Δείτε το in-car video
Για την ιστορία, η πίστα του Magny-Cours (στην κεντρική Γαλλία, κάποια 250 χιλιόμετρα από το Παρίσι) είναι ένα επίπεδο σιρκουί προδιαγραφών Formula 1, μ’ ένα συνδυασμό από σχετικά αργές «φουρκέτες» και γρήγορα σικέιν, χωρίς υψομετρικές διαφορές.
Η Μ2 «βολεύεται» σε μια τέτοια διάταξη, αισθητά περισσότερο από ένα, για παράδειγμα, Nürburgring με άπειρες ανωμαλίες, «χασίματα» και ύπουλα κομμάτια όπου το σχετικά ελαφρύ πίσω μέρος απαιτεί περισσότερη προσπάθεια.
Η BMW M2 Competition -η εξέλιξη της BMW M2 για την οπoία, όπως είχαμε γράψει στη σχετική δοκιμή της, αποτελεί για μας την επιστροφή του παραδοσιακού, κατά κάποιο τρόπο ”old school” Μ division– σημείωσε ένα δυνατό γύρο στο Magny-Cours.
Ο οδηγός της, ο έμπειρος από τις συμμετοχές του στο γαλλικό Πρωτάθλημα GT, τα Porsche Cup, Trofeo Maserati και Blancpain GT Series, Romain Monti, κάνει το σωστό, κρατάει τη ζωηρή ουρά του BMW M2 Competition υπό έλεγχο και με όσο λιγότερες διορθώσεις.
Συγκεκριμένα, ένα γυρολόγιο της τάξης του 1:59.78 το οποίο συγκαταλέγεται ανάμεσα στις πιο αξιόλογες τιμές στη συγκεκριμένη πίστα και, κυρίως, για αυτοκίνητο με κλασική διάταξη και όχι κεντρομήχανο που, γενικά μιλώντας, ευνοείται σε επίπεδο lap times.
Με την ευκαιρία, δείτε τα καλύτερα γυρολόγια στην πίστα του Magny-Cours εδώ και το in-car video από τη BMW M2 Competition που ακολουθεί.
Photo: motorsport
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.