Τι χρόνο έκανε η BMW M2 Competition στην πίστα του Magny-Cours;

Post date:

Author:

Category:

H BMW M2 Competition, με τον «καλό» bi-turbo κινητήρα από τις BMW M3 και M4, δοκιμάστηκε από το έγκυρο γαλλικό περιοδικό Motorsport στην πίστα του Magny-Cours και το γυρολόγιό της είναι εντυπωσιακό. Δείτε το in-car video

Για την ιστορία, η πίστα του Magny-Cours (στην κεντρική Γαλλία, κάποια 250 χιλιόμετρα από το Παρίσι) είναι ένα επίπεδο σιρκουί προδιαγραφών Formula 1, μ’ ένα συνδυασμό από σχετικά αργές «φουρκέτες» και γρήγορα σικέιν, χωρίς υψομετρικές διαφορές.

Η Μ2 «βολεύεται» σε μια τέτοια διάταξη, αισθητά περισσότερο από ένα, για παράδειγμα, Nürburgring με άπειρες ανωμαλίες, «χασίματα» και ύπουλα κομμάτια όπου το σχετικά ελαφρύ πίσω μέρος απαιτεί περισσότερη προσπάθεια.

Η BMW M2 Competition -η εξέλιξη της BMW M2 για την οπoία, όπως είχαμε γράψει στη σχετική δοκιμή της, αποτελεί για μας την επιστροφή του παραδοσιακού, κατά κάποιο τρόπο »old school» Μ division– σημείωσε ένα δυνατό γύρο στο Magny-Cours. 

Ο οδηγός της, ο έμπειρος από τις συμμετοχές του στο γαλλικό Πρωτάθλημα GT, τα Porsche Cup, Trofeo Maserati και Blancpain GT Series, Romain Monti, κάνει το σωστό, κρατάει τη ζωηρή ουρά του BMW M2 Competition υπό έλεγχο και με όσο λιγότερες διορθώσεις.

Συγκεκριμένα, ένα γυρολόγιο της τάξης του 1:59.78 το οποίο συγκαταλέγεται ανάμεσα στις πιο αξιόλογες τιμές στη συγκεκριμένη πίστα και, κυρίως, για αυτοκίνητο με κλασική διάταξη και όχι κεντρομήχανο που, γενικά μιλώντας, ευνοείται σε επίπεδο lap times.

Με την ευκαιρία, δείτε τα καλύτερα γυρολόγια στην πίστα του Magny-Cours εδώ και το in-car video από τη BMW M2 Competition που ακολουθεί.

Photo: motorsport

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

Η απαγορευμένη διαφήμιση του Golf. Για τη μάνα σου

Η απαγορευμένη διαφήμιση του Golf πυροδότησε το ίντερνετ. Δεν έχει να κάνει με το αυτοκίνητο. Έχει να κάνει με τη μάνα μου, τη δική σου, τις μελλοντικές

Texting: 21 μέτρα ρίσκου. Πόσο αξίζουν τα μηνύματα;

Κόφ'το, κλείσ' το, άσ' το για αργότερα το κινητό. Υπακοή και σεβασμός απ΄όλους μας, ειδικά τους σκεπτόμενους Πραγματικούς Οδηγούς που οφείλουν να θέτουν το παράδειγμα. 21 μέτρα ρίσκου είναι πολλά

Ο Τζέιμς Χαντ του καλοκαιριού

«Μόλις 45 χρόνια πρόλαβε να ζήσει ο Χαντ. Ήταν αρκετά για να τα κάνει όλα. Να κυνηγήσει το όνειρό του οδηγώντας στο απώγειο του σπορ, τη Φόρμουλα 1. Αλλά και να κοιμηθεί με περισσότερες από 5.000 γυναίκες»

Ford Ranger Raptor. Bad ass με καρότσα

«Η εμπειρία με το Ford Ranger Raptor ήταν ικανή να σε κάνει να βλέπεις ένα pick-up ως κύριο αυτοκίνητο. Αδρεναλίνη με καρότσα. Δεν σου τυχαίνει και κάθε μέρα»

Καθαρόαιμη Lancia Rally 037

Το αυτοκίνητο-σταθμός πουλήθηκε έναντι €770.000...

Γιατί δεν βλέπεις συχνά τις Lotus στο δρόμο;

«Όσο και να γκρινιάζουμε πως θέλουμε αγνά και παρθένα driver's car, όταν έρθει η ώρα να βγουν τα χρήματα απ' την τσέπη βγαίνει ο πιο ασφαλής εαυτός μας στην επιφάνεια. Ελαχίστων εξαιρουμένων. Κάποιων τολμηρών με Lotus, για παράδειγμα»