Τέσσερις πόρτες, περισσότεροι από 500 ίπποι, πίσω κίνηση, δύο σχεδιαστικές σχολές, μπόλικη ίντριγκα και ένα συγκριτικό μεταξύ της νέας BMW M3 και της υπέροχης Giulia
Αυτό το συγκριτικό δεν κρίνεται από τις γρίλλιες. Κι αυτό γιατί δύσκολα η M3 θα ΄χε τύχη απέναντι στο ομορφότερο ίσως σεντάν της κατηγορίας
Αλλά θα ‘ταν επίσης άδικο να κρίνει κάποιος το νέο διάδοχο της Μ3 γενεαλογίας από τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της BMW.
Έχουν ειπωθεί πολλά, όλοι (πλην των φοβικών στο «χώρο») έχουμε σχολιάσει.
Πάντως ας θυμόμαστε και πως όταν ο Chris Bangle, ο σχεδιαστής κάποτε των BMW, άλλαξε δραστικά τη μορφή της εταιρείας παρά τις αντιρρήσεις, η φίρμα συνέχισε να πουλάει κατά κόρον.
Κατά την ταπεινή μου άποψη, αυτό δεν θα μπορούσε να συμβεί εύκολα με πολλές άλλες εταιρείες. Το σχεδιαστικό σκοτώνει τα προϊόντα αν δεν αρέσει στον κόσμο. Όμως «τυχγάνει» τα BMW να είναι συνήθως πολύ καλά έως εξαιρετικά ως προϊόντα. Και είναι αυτό το στοιχείο που σε κάνει συχνά να ξεπερνάς ενστάσεις επί του αισθητικού
Οι πρώτες δοκιμές
Κάπως έτσι, μετά από πολλά σχόλια για τη νέα μάσκα των M3 και M4, ήρθε ο καιρός για τις δοκιμές στο δρόμο.
Στον ευρωπαϊκό ειδικό Τύπο μόλις άρχισαν οι πρώτες αναλυτικές εντυπώσεις της νέας BMW M3. Όπως επίσης και της Μ4, φυσικά.
Και εν προκειμένω από τους βρετανούς Pistonheads, σε μία αντιπαράθεση που ξεπερνά το γερμανικό γκέτο, τις Mercerdes-AMG και τα Audi RS.
Πώς στέκεται, λοιπόν η νέα διάδοχος, η BMW M3 Competition απέναντι στην Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio;
Οι διαφορές στην ποιότητα του κόκπιτ είναι εξ ορισμού ένας κερδισμένος πόντος απέναντι στην ιταλίδα.
Όχι μόνο ως νεότερο μοντέλο αλλά και συνολικά. Όποιος έχει μπει σε Σειρά 4 και σε Giulia, πρέπει να ‘ναι τυφλός ή φανατικός για να μη δει την πρόδηλη διαφορά. Το σημαντικότερο επίδικο είναι, ωστόσο, πώς στέκονται στο δρόμο. Και για αυτό τούτο το βίντεο έχει ενδιαφέρον
Photo: pistonheads.com
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.