Ανατριχιαστικά γρήγορη: η Brabham σπάει το ρεκόρ στο Bathurst

Post date:

Author:

Category:

Ο ταχύτερος γύρος που έγινε ποτέ στις 12 Ώρες του Bathurst, το σημαντικότερο αγώνα που γίνεται επί αυστραλιανού εδάφους, έλαβε χώρα αυτές τις μέρες. Η Brabham έχει επιστρέψει για τα καλά. Μαζί και το σύμβολο μιας ηπείρου

Για εμάς, τους Ευρωπαίους, το Bathurst δεν σημαίνει και πολλά. Για την Αυστραλία, ωστόσο, ταυτίζεται με τον πιο σημαντικό, σχεδόν ιερό χώρο του εθνικού της motorsport.

Το αποκορύφωμα είναι το Bathurst 1000 και ο 12ωρος αγώνας στο Mount Panorama. Μια ταχύτατη μίξη από πατημένες καμπές, κατηφορικά κομμάτια που κόβουν την ανάσα και απαιτήσεις για μεγάλα κότσια συνθέτουν το σκηνικό τoy διεθνούς αγώνα αντοχής στο Bathurst.

Ο εθνικός οδηγός Luke Youlden στο τιμόνι της αγωνιστικής Brabham BT62, του αυτοκινήτου που σηματοδοτεί την επιστροφή ενός μεγάλου ονόματος στη διεθνή σκηνή, «έγραψε» το Σάββατο γυρολόγιο στο 1:58.67 που αποτελεί τον ταχύτερο, επίσημο χρόνο στο Bathurst. 

Όλα αυτά σημαίνουν πως τόσο το αυτοκίνητο όσο και ο οδηγός, αυστραλιανής εθνικότητας αμφότερα τα μέρη, σηματοδότησαν μια μεγάλη μέρα για τη χώρα της μακρινής μας ηπείρου. 

H δόξα, η πτώση και η δόξα για τη Brabham είναι γεγονός, το εφαλτήριο ώστε η αυστραλιανή Brabham Automotive να ξανασταθεί στα πόδια της είναι εν εξελίξει και η εταιρεία έχει ανακοινώσει πως σκοπεύει να συμμετέχει στο Le Mans του 2021 – αν και αυτό μπορεί να εμπλουτιστεί με επιπλέον αγωνιστικές εμφανίσεις, όπως συνέβη στο φετινό Bathurst.

Τέλος, μόνο ευχάριστη είναι και η πρόθεση της Brabham να παρουσιάσει και πολιτική έκδοση της BT62. Δείτε τον ταχύτατο γύρο του Youlden στο τιμόνι της Brabham με το χρόνο που έγραψε τη δική του ιστορία στο Buthurst.  

Photo: Brabham

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

Μιχάλης Λάμπρου
Μιχάλης Λάμπρου
Θήτευσε σε ιαπωνικά σεντάν (του μπαμπά). Στη συνέχεια ανακάλυψε την τέχνη τού να περπατά αθόρυβα, σαν τη γάτα τη νύχτα, και να παίρνει τα κλειδιά (του μπαμπά). Γράφει εξ αποστάσεως για το 4D (επαρχία, γαρ) και θέλει να μετακομίσει Αθήνα για να οδηγεί περισσότερα δημοσιογραφικά. Αν τον αφήσει ο μπαμπάς. Όσον αφορά τα αυτοκίνητα, του αρέσουν μόνο τα «μαμά».

Texting: 21 μέτρα ρίσκου. Πόσο αξίζουν τα μηνύματα;

Κόφ'το, κλείσ' το, άσ' το για αργότερα το κινητό. Υπακοή και σεβασμός απ΄όλους μας, ειδικά τους σκεπτόμενους Πραγματικούς Οδηγούς που οφείλουν να θέτουν το παράδειγμα. 21 μέτρα ρίσκου είναι πολλά

Ο Τζέιμς Χαντ του καλοκαιριού

«Μόλις 45 χρόνια πρόλαβε να ζήσει ο Χαντ. Ήταν αρκετά για να τα κάνει όλα. Να κυνηγήσει το όνειρό του οδηγώντας στο απώγειο του σπορ, τη Φόρμουλα 1. Αλλά και να κοιμηθεί με περισσότερες από 5.000 γυναίκες»

Καθαρόαιμη Lancia Rally 037

Το αυτοκίνητο-σταθμός πουλήθηκε έναντι €770.000...

Γιατί δεν βλέπεις συχνά τις Lotus στο δρόμο;

«Όσο και να γκρινιάζουμε πως θέλουμε αγνά και παρθένα driver's car, όταν έρθει η ώρα να βγουν τα χρήματα απ' την τσέπη βγαίνει ο πιο ασφαλής εαυτός μας στην επιφάνεια. Ελαχίστων εξαιρουμένων. Κάποιων τολμηρών με Lotus, για παράδειγμα»

Citroën C5 Aircross. Το Citroën της δεκαετίας πάει «σφαίρα»

«Το Citroën C5 Aircross SUV μάλλον δικαιολογημένα μόλις έκανε επίδοση-ρεκόρ για τη μάρκα. Τολμηρό, άνετο, τόσο ποιοτικό όσο ποτέ και με χαρακήρα τυπικά Citroën»

Τρέχοντας με Radical. Η έξυπνη κίνηση της χαρντκορίλας

Η Radical θέλησε να μπει ως ένας άλλος ριζοσπάστης στο «χώρο» του εστιασμένου, πισταδόρικου motorsport