Το αυστραλιανό κοάλα είναι μια χαρά ζώο. Το πραματικό, όμως, ζωώδες, νέο σήμα κατατεθέν των Αυστραλών είναι η συγκλονιστική Brabham BT62 Competition
Η Brabham BT62 σε έκδοση Competition είναι ο τρόπος της αυστραλιανής εταιρείας να γιορτάσει την επιστροφή ενός θρυλικού ονόματος στις πίστες των αγώνων αντοχής
Η Brabham έχει επιστρέψει για τα καλά. Μαζί και το σύμβολο μιας ηπείρου που τιμά τον ιδρυτή της με ένα σκληροπυρηνικό αυτοκίνητο που θέλει να μπει ξανά στο διεθνές motortport
Συμβαίνει τώρα
Η ανακοίνωση έγινε και επισήμως από τη Brabham Automotive. Όπως λέει εμφατικά στην επίσημη ιστοσελίδα της, η BT62 είναι ”the world’s most track focused hypercar”. Σε ελεύθερη μετάφραση «το πιο εστιασμένο υπεραυτοκίνητο για χρήση πίστας».
- Διάβασέ το: Δόξα, πτώση, δόξα. Για την ανάσταση της Brabham
Η BT62 είναι το ένα και μόνο, προς το παρόν τουλάχιστον, δημιούργημα της εταιρείας. Αλλά σε διαφορετικές εκδόσεις. Μέχρι στιγμής υπάρχει η Ultimate Track Car, που όλοι καταλαβαίνετε τι υπονοεί. Αλλά και η Road Compliant. Αν θες να κυκλοφορείς κανονικά στο δρόμο.
Ε, αυτή τη φορά μιλάμε για την έκδοση Competition. Η οποία είναι ακόμα ελαφρύτερη από την Ultimate. Χωρίς κάθισμα συνοδηγού, χωρίς καν εξωτερική βαφή. Είναι μόνο «ντυμένη» με μεμβράνη και την ένδειξη ”Celebration”. Ή όποια άλλη θέλει ο πελάτης.
Για όσους ενδιαφέρεστε (sic), η Brabham BT62 Competition βγαίνει και αριστεροτίμονη. Ως γνωστόν, στην «Αουστράλια» οδηγούν δεξιοτίμονα. Και κοστίζει κάποια £1,200,000
Φτιαγμένη για πίστες. Εντάξει, βγαίνει και στο δρόμο
Πρόκειται για το νέο αυστραλιανό «ζώο». Το μοτέρ των 5.4 lt, με ατμοσφαιρικό V8 που αποδίδει 700 ίππους συνδυάζεται με 6άρι σειριακό. Η εξελιγμένη αεροδυναμική παράγει 1200kg αρνητικής άντωσης.
Το σύνολο συμπληρώνουν κεραμικά φρένα, αγωνιστικής φιλοσοφίας ABS και σύστημα πρόσφυσης, μονομπούλονοι τροχοί, αποσπώμενο τιμόνι και διάφορα καλούδια.
Ο γνωστός οδηγός αγώνων Jason Plato και συμπαρουσιαστής της βρετανικής εκπομπής Fifth Gear έπαθε ένα μικρό σοκ οδηγώντας τη BT62 Competition.
«Αυτό είναι οδήγηση στην πιο ανόθευτη μορφή της. Είναι αναμενόμενο δεδομένης της αγωνιστικής κληρονομιάς πίσω απ΄αυτήν την εκπληκτική κατασκευή. Είναι ένα πολύ σοβαρό αυτοκίνητο αλλά ταυτόχρονα φιλικό. Στην πραγματικότητα, είναι επικό», δήλωσε ο Plato.
Η πιο πρόσφατη εμφάνιση της BT62 Competition έγινε αυτές τις μέρες, 9 και 19 Νοεμβρίου, στην πίστα του Brands Hatch, ενώ οι πρώτες παραδόδεις αναμένονται στις αρχές του 2020. Ακριβώς για να είναι «συντονισμένη η εταιρεία με την αγωνιστική σεζόν στο βόρειο ημισφαίριο. Τόσο καλά.
Συμπέρασμα: η Brabham έχει επιστρέψει για τα καλά. Μαζί και το σύμβολο μιας ηπείρου. Χωρίς ηλεκτρική υποβοήθηση στον κινητήρα, χωρίς τούρμπο, μόνο παρθένα αίσθηση και αγωνιστικός χαρακτήρας. Εις μνήμην του Μεγάλου Jack Brabham. Ποιο κοάλα;
Με την ευκαιρία, δείτε τον γιο του Jack, τον David Brabham, να εξηγεί τα μυστικά του αυτοκινήτου. Πιο insiders δεν γίνεται.
Info/Photo: Brabham Automotive
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.