Το BTCC, κοινώς το Βρετανικό Πρωτάθλημα Αυτοκινήτων Τουρισμού, έθρεψε γενιές και γενιές μεγάλων οδηγών και άπειρες στιγμές οδηγικής δράσης. Οι Αγγλούρες ήταν «μπροστά»

Αυτοκίνητα παραγωγής ως βάση, θέαμα και πίστα. Το BTCC έφερε τον κόσμο πιο κοντά στο motorsport
Η λεβεντομάνα του motorsport, αυτή η «ξενέρωτη» Βρετανία, έθεσε και εδώ το υπόδειγμα του πώς να θεσπίσεις ένα εθνικό πρωτάθλημα με τα πιο ενδιαφέροντα αυτοκίνητα. Αυτά, δηλαδή, που είναι «κοντά» στις καθημερινές, βατές εκδόσεις. Άρα και αυτά που ονειρευόμαστε περισσότερο. Τα παραπάνω παρέα με τους πιο ταλαντούχους οδηγούς.
Πόσες και πόσες κατασκευές δεν πέρασαν όλα αυτά τα χρόνια από τις απανταχού βρετανικές πίστες.

Από τα πρώτα Lotus Ford Cortina με τον τεράστιο Τζιμ Κλαρκ στο τιμόνι, τα Rover SD1 με τον Στιβ Σόπερ, την Alfa Romeo 155 που πήρε το Πρωτάθλημα το ’94, τόσα BMW M3 και Sierra Cosworth, Φρανκ Μπιέλα, Ιβάν Μιλέρ, Mατ Νιλ, Τζέισον Πλάτο και πολλοί άλλοι. Θέαμ και τα πάντα όλα από αυτοκίνητα που αγαπήσαμε. Κάθε εταιρεία και τόσοι «πιστοί»










Το Πρωτάθλημα BTCC αντάμειψε τους θεατές με μάχες που συχνά κρίθηκαν τροχό με τροχό. Αυτοκίνητα με τα οποία συνδεθήκαμε, οδηγοί που θαυμάσαμε. Διαλέξτε το αγαπημένο σας
Όπως άλλωστε είχε ειπωθεί από πολλούς που ήταν ερωτευμένοι με τα αυτοκίνητα της δεκαετίας του ’80, το BTCC ήταν κάτι πολύ σημαντικό για τα αυτοκίνητα και τις προσωπικότητες που πέρασαν στο χρόνο.

Πλέον, εξήντα έξι χρόνια μετά από την αφετηρία του, είναι πολλά για ένα άψογα συντηρημένο Πρωτάθλημα που δείχνει να προσελκύει ακόμα τον κόσμο, εν μέσω ψηφιακής εποχής, καναπέ και κινητού στο χέρι. Μια χαρά. Όπως και εκείνο το βίντεο που ήταν εξαιρετικά αφιερωμένο στο BTCC. Dear God, τι σασπένς…
Photo: btcc.net
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.