Η BMW CSL είναι ξεκάθαρο car porn. Σύμφωνοι, λέγεται και πιο κόσμια. Αλλά αυτή η CSL του ’74, σε προδιαγραφές IMSA, που «ανέβηκε» προς πώληση από τον οίκο RM Sotheby’s, είναι ακριβώς αυτό. Άκρως σέξι
Ο όρος ”car porn” συχνά ενοχλεί. Eιδικά όσους δυσκολεύονται να ταυτίσουν την πιο εκστατική, αισθητηριακή και δωρεάν ανθρώπινη δραστηριότητα με ένα μάτσο σίδερα
Και έχουν δίκιο. Το σεξ δεν συγκρίνεται με εκκεντροφόρους και πλαγιολισθήσεις στο μυαλό ενός κανονικού ανθρώπου. Κανονικά, ένας «γεμάτος» άνθρωπος θα βάλει (πρώτα στο μυαλό και μετά στη ζωή του) τα πράγματα σε σωστή σειρά. Τα αυτοκίνητα, οι μηχανές, το high fidelity, τα όπλα, τα σπορ είναι σε δεύτερη θέση.
Αν όμως μας ρωτούσαν ποια είναι η πιο σέξι βαυαρή που ‘χει κυκλοφορήσει ποτέ, θα λέγαμε με απόλυτη βεβαιότητα πως ήταν η BMW CSL της δεκαετίας του ’70.
Η ομολογκασιόν
Το σασί της Ε9 κατασκευάστηκε για να περάσει την ομολογκασιόν του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Τουρισμού. Ακόμα περισσότερο; Με το φουλ αεροδυναμικό πακέτο, αυτό που απαγορευόταν για χρήση δρόμου στη Γερμανία. Τη δεκαετία του ’70, στη Γερμανία, ε; Μην κοιτάς εδώ που κυκλοφορούν μερικοί κάγκουρες με aero γυπαετού στην Ελλάδα του ’19.
Η θεά πωλείται από τον οίκο RM Sotheby’s που ανέβασε πολλές φωτό προς έλξιν των ενδιαφερομένων.
Η ”Batmobile”, λοιπόν. Αυτή εδώ. Σε όποια παραλλαγή της (η CSL έτρεξε και το ’75 στο Πρωτάθλημα IMSA με οδηγό, μεταξύ άλλων, τον Ronnie Peterson) είναι ένα σέξι αυτοκίνητο. Τελεία. Γιατί; Γιατί είναι φουλ αναλογικό, ζωώδες με το ρύγχος καρχαρία, κομψό και τολμηρό μαζί, ανεξιχνίαστα ερωτικό
Η BMW CSL του ’74 που βλέπετε είναι προς πώληση. Εκτιμάται πως θα πιάσει τα $2,2 εκατομμύρια. Κάτι λιγότερο από €2 εκατομμύρια. Θα εκτεθεί σε δημοπρασία από τον οίκο RM, στο Monterey, μεταξύ 15 – 17 Αυγούστου. Ανήκει σε κάποιον κύριο με καλό γούστο, στο Σαν Φρανσίσκο
Υπάρχουν μόλις τρεις BMW CSL προδιαγραφών IMSA που ανήκουν σε ιδιώτες σ’ όλον τον κόσμο. Αυτός είναι και ο λόγος που ο οίκος RM θεωρεί πως η παραπάνω τιμή είναι εφικτή.
Photo: RM Sotheby’s
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.