Το ομορφόπαιδο της F1, η Brigitte Bardot και ο θάνατος του Francois Cevert

Post date:

Author:

Category:

Γιατί μια σχέση στο κιβώτιο κάνει τη διαφορά; Στην περίπτωση του Francois Cevert, του Mr «blue eyes»της Formula 1, ήταν αυτή που έκανε τη διαφορά μεταξύ ζωής και θανάτου

Francois Cevert

Ο Francois Cevert, το ομορφόπαιδο της F1, «κυκλοφορούσε» ακόμα και τη θεά της εποχής που είχε φτάσει στην κορυφή της καριέρας της, την Brigitte Bardot. Στα pits και έξω απ´ αυτά


Σε αγωνιστικό επίπεδο, ο Francois Cevert ήταν ο teammate του Jackie Stewart. Ευνοούμενός του αλλά και ένα από τα μεγαλύτερα ταλέντα της χρονιάς. Ο ίδιος ο Jackie Stewart τον συμβούλευε συχνά και είχε πει πως ήταν ένας «υπάκουος» συνεργάτης

O Francois Cevert (αριστερά) συμμετείχε συνολικά σε 47 Grand Prix. Είχε κερδίσει 1 από αυτά, και είχε ανέβει 13 φορές στο βάθρο. Ο τρεις φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής Jackie Stewart τον στήριζε στην προσπάθειά του. Στο μέσον η σύζυγος του Stewart


- Διαφήμιση-

Mάλιστα, καθώς o Jackie Stewart είχε ήδη αποφασίσει να αποσυρθεί μετά το 3ο Παγκόσμιο Πρωτάθλημά του, ο Cevert θα ήταν το No1 στην ομάδα της Tyrrell. Έχασε, ωστόσο, τη ζωή του εξαιτίας μιας άλλης σχέσης. Αυτή τη φορά στο κιβώτιο.

Το τραγικό δυστύχημα

Ήταν στα δοκιμαστικά, στην πίστα του Watkins Glen, το 1973. Και ενώ ο Stewart τον είχε συμβουλεύσει να πάρει τις εναλασσόμενες καμπές με μία ταχύτητα «πάνω», συγκεκριμένα με 4η στο κιβώτιο, ο Cevert αποφάσισε να επιλέξει μια ταχύτητα «κάτω». Ήταν αυτό που έκανε τη Tyrrell πιο νευρική στις κρίσιμες στροφές για τις οποίες είχαν συζητήσει πριν τον αγώνα.

Η συνέχεια ήταν θλιβερή. Ο Cevert «ξεκόλλησε» προς τις μπαριέρες, στις οποίες χτύπησε κάθετα σε μια βίαιη σύγκρουση. Τόσο βίαιη που δεν επιχειρήθηκε καν να βγει το άψυχο σώμα του από το κόκπιτ, αλλά μεταφέρθηκε μαζί με τα συντρίμια.

Ο Mr «Βlue Εyes» της Formula 1 είχε «φύγει» απρόβλεπτα νωρίς, μόλις στα 29 του χρόνια. Ήταν η λάθος σχέση. Και το βίντεο είναι σκληρό.


Photo: f1archives.com

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει