Χρειάζονται τα supercars την τετρακίνηση; (βίντεο)

Post date:

Author:

Category:

Πάρτε δύο από τα καλύτερα supercars, για παράδειγμα τη Huracan Evo ή το Audi R8 και αφαιρέστε τους την τετρακίνηση. Είναι καλύτερα ως πισωκίνητα;

Lamborghini Huracan Evo RWD vs Audi R8 RWD

Η Lamborghini Huracan Evo RWD συναντά το Audi R8 RWD. Πώς είναι η εμπειρία με χωρίς την παραδοσιακή τετρακίνηση;


Ποιος μπορεί να θυμηθεί πόσο πίσω πρέπει να πάει στο χρόνο για να βρει ένα πισωκίνητο Audi;

Τα τελευταία χρόνια, για παράδειγμα, ήδη από την Porsche 959, η τάση για πολλά supercars ήταν η χρήση της τετρακίνησης.

Σήμερα η εξέλιξη σε ελαστικά, αναρτήσεις αλλά και σε ηλεκτρονικά συστήματα ευστάθειας, έχει ανεβάσει τόσο θεαματικά τα επίπεδα πρόσφυσης και σταθερότητας ώστε συχνά οι επιλογές έχουν αντιστραφεί.

Ιταλικές ιστορίες τετρακίνησης

Το Μαρανέλο, για παράδειγμα, μάλλον πειραματίστηκε με τη Ferrari FF η οποία είχε μία μάλλον σύντομη ζωή, από το 2011 έως το 2016.

Στην άλλη όχθη, η έτερη ιταλίδα κατασκευάστρια εταιρεία υπεραυτοκινήτων, η Lamborghini, πέρασε τα πρόσφατα χρόνια από τα παραδοσιακά πισωκίνητα supercars στα αμιγώς τετρακίνητα.

Όλος ο πρόσφατος στόλος, εντός του ελέχγου της VW/Audi, υιοθέτησε την τετρακίνηση.

Μεγαλύτερη ισχύς, περισσότερη μηχανική πρόσφυση, μεγαλύτερη ευκολία οδήγησης για ένα κοινό που αισθανόταν περισσότερη εμπιστοσύνη με ένα διαφορικό επιπλέον.

Έχει, ωστόσο, ενδιαφέρον το πώς το εν λόγω γκρουπ βρήκε τη χρονική στιγμή να προσφέρει στην αγορά την αντιστροφή: πισωκίνητες εκδόσεις.

Η Lamborghini Huracan Evo ή το Audi R8 RWD τοποθετούνται ως πιο παραδοσιακές φιλοσοφίες, πιο ανόθευτες οδηγικά, πιο ελαφρείς και απλοποιημένες – εν τούτοις εξίσου συναρπαστικές οδηγικά. Γράψτε λάθος: μάλλον ακόμα περισσότερο συναρπαστικές σε σχέση με τα ομόσταυλα, τετρακίνητα μοντέλα


Mercedes-AMG CLA 45s δοκιμή

Η σημαντική διαφοροποίηση

Η αλήθεια είναι πως στην κατηγορία των supercars (και όχι των σεντάν ή κουπέ με επιδόσεις υπεραυτοκινήτων, τύπου Giulia, M3/4, AMG) η επιλογή του κάθε κατασκευαστή έχει διαφορετική αφετηρία.

Στην περίπτωσή τους η αεροδυναμική είναι τελείως διαφορετική σε σχέση με χαμηλές, κεντρομήχανες κατασκευές με επίπεδα πατώματα και γενναίες αρνητικές αντώσεις.

Όμως εδώ, τα δύο αυτά παραδείγματα, η Huracan και το R8, αποτελούν γόνιμο έδαφος για συγκρίσεις. Οι επιλογές υπάρχουν. Αρκεί ο πελάτης να ξέρει τι ακριβώς μπορεί και θέλει.

Το βίντεο των Pistonheads δίνει τις δικές του απαντήσεις.

Κλόουν χαζή διαφήμιση Porsche

Photo: pistonheads.com

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει