Τι βελτιώνεις για ακόμα πιο επιθετικό Renault Clio RS

Post date:

Author:

Category:

Ζητήσαμε από έναν άνθρωπο που γνωρίζει εξαιρετικά καλά τo Renault Clio RS, διαθέτει λύσεις βγαλμένες από το motorsport και έχει συνεχή ενημέρωση από το εξωτερικό, να μας προτείνει βελτιώσεις για ένα hatchback που αγαπάμε

Renault Clio RS

Ο Μάνος Καλατζής, ο οποίος είναι ανεξάρτητος επισκευαστής και διανομέας Renault κεντρικής Ελλάδας, μας προτείνει κάτι από τα παρακάτω.

Μπορεί και όλα, αν υπάρχει όρεξη και budget.

  • Συστήνεται ένα επιθετικό set-up γεωμετρίας με custom ευθυγράμμιση για fast road ή track ανάλογα με τη χρήση του Clio. Συνδυάζεται με ”πλακάκια” γεωμετρίας που έχουν σχεδιαστεί από τη ΚalatziSport”. Kόστος: από €80

O Μάνος (αριστερά) επί το έργον στις Σέρρες. Το κίτρινο Renault Clio RS είναι από τα αυτοκίνητα που ξεχωρίζουν στα track days

  • Τοποθέτηση φίλτρου ελευθέρας του εισερχόμενου αέρα (BMC) με έξτρα παροχή για μεγαλύτερη ποσότητα σε συνδυασμό με θερμοασπίδα ώστε να εξασφαλίστεί όσο το δυνατόν περισσότερος κρύος αέρας. Κόστος: από €80
  • Εξάτμιση KalatziSport από καταλύτη και πίσω (με δυνατότητα αφαίρεσης του μεσαίου) με approved terminal ή racing τελικό. Κόστος: από €500 
  • Εκκεντροφόροι reprofile 1-2 στάδιο για χρήση fast road ή για χρήση πίστας. Κόστος: από €350
  • Επαναπρογραματισμός εγκεφάλου. Κόστος: από €350 
  • Διάβασέ το: 2ο Χέρι – Renault Clio RS. Τι πρέπει να ξέρεις πριν το αγοράσεις

Το Clio Sport MK3 ήταν ίσως το καλύτερο σασί στην κατηγορία για συμμετοχικό στρίψιμο και απουσία αντιδράσεων στο τιμόνι λόγω double axis

  • Tο Clio RS έχει ήδη ως stock εξαιρετικά φρένα με τετραπίστονες μπροστινές δαγκάνες.

Μάλιστα, ο αστικός μύθος λέει, πως λίγο πριν την τελική έγκριση του αυτοκινήτου οι μηχανικοί υπερέβησαν το budget και έβαλαν τα φρένα της Brembo με τους επικεφαλής της εταιρείας, τελευταία στιγμή, να αποδέχονται την υπέρβαση.

Ο Μάνος προτείνει ένα σετ καλύτερο τακάκι (Ferodo ή Mintex) από €120, ανανέωση υγρών φρένων Motul/Elf απο €30 και σωληνάκια αεροπορικού τύπου Goodridge/Hel από €80 για μεγαλύτερη αντοχή σε παρατεταμένα, απαιτητικά φρεναρίσματα και διατήρηση του απαραίτητου ”δαγκώματος” στο πεντάλ σε υψηλότερες θερμοκρασίες λειτουργίας.

Για ακόμα μεγαλύτερες απαιτήσεις πίστας προτείνεται η αναβάθμιση των εμπρόσθιων δίσκων με μεγαλύτερης διαμέτρου, αλουμινένια κέντρα, διαιρούμενους 330 x 28 mm, high carbon της Brembo από €650.

  • Προοδευτικά ελατήρια χαμηλώματος Η&R (που είναι και η προμηθεύτρια εταιρεία για το ενιαίο με τα Cup – δείτε τα spec αναλυτικά εδώ) από €300 ή για απόλυτες ρυθμίσεις custom coilover της Bilstein για χρήση fast road ή αγωνιστική. Κόστος: από €1200.
  • Διάβασέ το: Fast Test – Ford Fiesta vs Renault Clio

Info: Μπορείτε να μάθετε περισσότερες λεπτομέρειες για το δικό σας Renault Clio RS στην ιστοσελίδα της KalatzisSport αλλά και να δείτε τα spec του εικονιζόμενου Clio RS εδώ.

Photo: Konstantinos Argyriou / Kalatzis Sport

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει