D-TT-M: Σε δημοπρασία το σκληροπυρηνικό Audi TT

Post date:

Author:

Category:

Μόλις τέσσερα Audi TT παρουσιάστηκαν στο Γερμανικό Πρωτάθλημα Τουρισμού, το γνωστό DTM, το 2000. Διά χειρός ABT, αυτό το ΤΤ βούτηξε στα βαθιά των αγώνων. Και επιβίωσε

Audi TT DTM

Αυτό που βλέπετε είναι το πρώτο Αudi TT-R DTM (όπως είναι ο πλήρης κωδικός του) που κατασκευάστηκε για να συμμετέχει στο παραπάνω Πρωτάθλημα


Μιλάς για το Deutsche Tourenwagen Meisterschaft και συνήθως το μυαλό σου πάει στα BMW Μ3, τα αντίστοιχα Mercedes C-Class και τα Audi A4

Όμως το Audi TT, με όλες τις επεμβάσεις του οίκου ΑΒΤ (σ.σ. με επιτυχία στα πάσης λογής εξαρτήματα στην ελληνική αγορά), ήταν μια απροσδόκητη εμφάνιση στη σειρά εκκίνησης του DTM.

Ο ABT είχε μεταμορφώσει το ευπώλητο κουπέ της Audi σε ένα σκληροπυρηνικό «όπλο» για τη σεζόν του 2000.

Κάτω από το μπροστινό καπό πλέον υπήρχε ένας V8 κινητήρας, απόδοσης 460 ίππων, σε συνδυασμό με σειριακό κιβώτιο 6 σχέσεων της Xtrack

Όλο το αμάξωμα ενισχύθηκε, υπάρχει σωληνωτό πλαίσιο, οι κανονισμοί απαιτούσαν πισωκίνητη διάταξη και κάπως έτσι το αγωνιστικό Audi TT του DTM ουσιαστικά είχε πολύ λίγη σχέση με τα TT που κυκλοφορούσαν με πινακίδες και γνωρίζουμε

Οι επιτυχίες δεν ήταν μεγάλες, ωστόσο πολύς κόσμος, συνδεδεμένος με το Audi TT από τις πολιτικές εκδόσεις, το θαύμασαν και το υποστήριξαν με τη λογική του αουτσάιντερ.

Το συγκεκριμένο

Αυτό που βλέπετε είναι ο αριθμός σασί TT-R 00.01, το πρώτο «κομμάτι» από τα τέσσερα που συνολικά κατασκευάστηκαν.

Αρχικά αγοράστηκε από Γερμανό συλλέκτη, το 2001.

Το διατήρησε στην κατοχή του μέχρι το 2010, όταν στη συνέχεια πέρασε σε ιταλικά χέρια. Ακολούθως έλαβε χώρα ένα επιλεκτικό rebuild και πλεόν είναι έτοιμο για δράση. Ή για κάποιο καλά μονωμένο γκαράζ.

Το Αudi TT-R DTM βγαίνει προς πώληση από τον οίκο RM Sotheby’s, στις 23 Νοεμβρίου 2024. Η εκτιμώμενη τιμή που έχει ανακοινωθεί είναι μεταξύ €400.000 και €600.000

Photo: rmsotheby’s


Ο αποχαιρετισμός του Audi TT

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει