Το «σασί» του μεγάλου γιαπωνέζου drifter, του Daigo Saito, είχε πάρει από όταν ήταν μικρός. Προηγήθηκαν πολλά για το τεράστιο άλμα που έκανε πλαγιολισθαίνοντας στην πίστα της Ebisu. Μορφή του motorsport
Ο Daigo Saito μέσα στο κόκπιτ. Ακόμα και σταματημένος κοιτάζει στο πλάι. Είναι να μη σου μείνει το κουσούρι της πλαγιολίσθησης
Λέγεται πως ο Daigo Saito, κρυφά απ’ τους γονείς του, αγόρασε στα 18 του μια Silvia S13 για να μάθει πώς το κάνουν. Το παντιλίκι, εννοείται
Ο πατέρας του είχε αγοράσει ένα Mini που δεν «γύρναγε» ούτε με επιθέσεις Σαολίν. Ο Saito το φρόντισε όπως του άξιζε και το έβγαλε ολική απώλεια.
Η κακομοίρα η Silvia ήταν το επόμενο θύμα. Αν είχε στόμα θα έβγαζε τα απωθημένα της καθώς με το που την πήρε ο Daigo, για 36 ώρες, μιάμιση μέρα, non stop, ακατάπαυστα προσπαθούσε να μυηθεί στα μυστικά. Σταμάταγε για νερό, λίγο φαγητό, βενζίνη
Η Silvia άντεξε τα μαρτύρια. Για αρχή, τουλάχιστον, καθώς λίγο καιρό αργότερα την ξεπάστρεψε κι αυτή.
Σ’ ένα «έβγα» ο Saito πήρε βάπτισμα του πυρός. Και η συνέχεια είναι λίγο πολύ γνωστή.
Ο 40χρονος drifter είναι ο πρώτος που κατάφερε ποτέ να κατακτήσει τους δύο μεγάλους θεσμούς του σπορ, το D1GP το 2008 και τη Formula D το 2012.
Χρονικά κάπου ανάμεσα στο πνευματικό σπίτι των αγώνων πλαγιολίσθησης, την πίστα της Ebisu, πρόλαβε να κάνει ένα απίστευτο πέρασμα το 2010.
Ερχόμενος με «πολλά», τοποθετώντας το από πριν, full lock και στον αέρα. «Δεν γίνονται αυτά τα πράγματα», χτυπιόντουσαν σα χταπόδια οι συνήθως μετριοπαθείς Ιάπωνες θεατές
Ο Daigo Saito, όμως, είχε γράψει πολλά χιλιόμετρα με τρελές γωνίες και ήξερε πως για τον τιτανομέγιστο τα πάντα είναι δυνατά. Δείτε το απίστευτο πέρασμα.
Photo: Daigo Saito
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.