Όταν παρουσιάστηκε, το 1986, ήταν το ταχύτερο αυτοκίνητο στον πλανήτη. Και το Porsche 959 έβγαινε μόνο κλειστό. Εκτός από αυτό. Που κι αυτό κλειστό βγήκε. Αλλά…

Το μόνο «ανοιχτό» 959 στον πλανήτη έχει βεβαρυμένο ιστορικό αλλά και μία τελειοθηρική προσπάθεια αποκατάστασή του. Read more
Στις 22 Μαΐου, στο Μιλάνο, βγαίνει στο σφυρί της δημοπρασίας το συγκεκριμένο Porsche 959 που βλέπετε. Ως γνωστόν, ήταν το αυτοκίνητο που είχε τον τίτλο του ταχύτερου παραγωγής όταν παρουσιάστηκε
Με τελική ταχύτητα 317 χλμ/ώ. (σε κάποιες παραλλαγές του άγγιξε ακόμα και 339 χλμ/ώ.) συνδύαζε την εξωπραγματική επίδοση ενός αγωνιστικού αυτοκινήτου με τη συμβατότητα χρήσης σε καθημερινές συνθήκες ανεξαρτήτως καιρού. Στεγνό, βροχή, χιόνι, πες τι θες. Π
Τετρακίνητο με διπλά τούρμπο, απόδοση 450 ίππων και 500 Nm ροπής, συνιστούσε την απάντηση της Porsche στο, πιο ωμό και ίσως συνολικά γοητευτικότερο, Ferrari F40.
Και ναι, εννοείται, έβγαινε μόνο κλειστό. Μόνο που το συγκεκριμένο έχει παρελθόν. Συγκεκριμένα, πρωτοκυκλοφόργησε το 1987 και είχε αρχικό παραλήπτη έναν οδηγό αγώνων αντοχής, τον Γιούργκεν Λέσιγκ

Ωστόσο, λίγο αργότερα, είχε ένα ατύχημα σε μία αούτομπαν και το 959 που βλέπετε «τραυματίστηκε». Στη συνέχεια, λοιπόν, το πούλησε σε έναν άλλο αγωνιζόμενο με Porsche και ειδικό σε επισκευές σασί
Ο τελευταίος διατηρούσε ένα συνεργείο στην Κολωνία και λέγεται ότι επένδυσε περίπου 4000 ώρες εργασίας επάνω στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο ώστε να υλοποιήσει την τρελή του ιδέα και να δημιουργήσει το πρώτο ανοιχτό 959 Speedster.

Λέγεται επίσης πως η ποιότητα της δουλειάς που έριξε στο λευκό 959 που βλέπετε έφτασε τα επίπεδα του εργοστασίου.
Μάλιστα, για να έχει περισσότερες επιλογές, το αυτοκίνητο είναι εξοπλισμένο είτε με ηλεκτρικά ελεγχόμενη μαλακή οροφή ή με αφαιρούμενο hard top.
Όπως και να ‘χει, αυτό το μοναδικό κομμάτι στον πλανήτη βγαίνει σε δημοπρασία από τον οίκο RM Sotheby’s. Εκτιμώμενη τιμή; Μεταξύ €1.100.000 και €1.500.000

Photo: RM Sotheby’s
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.