Αντίθετα με το προφίλ της ως πανίσχυρο, πανάκριβο αλλά λιγότερο εστιασμένο υπεραυτοκίνητο, η Bugatti Chiron Pur Sport ετοιμάζει την πισταδόρικη εκδοχή της
Μπόλικη φόρα, ένα γιαμπ, τροχοί να κοιτάζουν ευθεία και μια σύντομη πτήση για τη Bugatti Chiron που βρίσκεται στο τελικό στάδιο εξέλιξης της σκληροπυρηνικής έκδοσής της
Δεν πρόκειται για «φωτοσοπιά». Η μαύρη Bugatti ίπταται. Πίσω απ΄το τιμόνι της Bugatti Chiron διακρίνεται ο συνήθης ύποπτος όταν βλέπεις μία Bugatti σε εργοστασιακό περιβάλλον
Πρόκειται για τον κύριο Andy Wallace, ο οποίος τα πρόσφατα χρόνια είναι ο επίσημος δοκιμαστής των Bugatti – κάτι ανάλογο με ό,τι κάνει ο Röhrl στην Porsche.
Για την ιστορία, ο Wallace έχει τρέξει 21 φορές στο Le Mans. Το έχει κερδίσει μία φορά, οδηγώντας μία Jaguar XJR-9, το 1988.
Είναι επίσης ο ίδιος άνθρωπος που ακριβώς ένα χρόνο πριν έσπασε το ρεκόρ του ταχύτερου αυτοκινήτου παραγωγής στον κόσμο.
Για την ακρίβεια, τα όργανα σταμάτησαν στα 490.484 km/h. Ο 58χρονος Andy Wallace είχε δήλωσε πως «είναι μία απίστευτη ταχύτητα».
3 εκατομμύρια στην πίστα
Πάντως η είδηση είναι πως η εταιρεία έχει δρομολογήσει και ετοιμάζει τη Bugatti Chiron Pur Sport σε πιο ελαφρωμένη εκδοχή. Πώς θα λέγεται ως έκδοσης; Άγνωστο ακόμη.
Συγεκριμένα, η Pur Sport ζυγίζει 50 kg λιγότερα από μια «συνηθισμένη» Bugatti Chiron, διαθέτει πιο κοντή κλιμάκωση, πιο γρήγορη κρεμαγιέρα και πιο σφιχτές αναρτήσεις. Είναι επίσης ταχύτερη από τα 60 km/h ως τα 120 km/h κατα 2 δευτερόλεπτα
Προς το παρόν δεν έχουν δοθεί περισσότερες λεπτομέρειες για το αν το αυτοκίνητο θα έχει στοιχεία που συνηθίζονται σε αντίστοιχες περιπτώσεις (σταθερά μπάκετς, κλωβός ασφαλείας και άλλα μινιμαλιστικά).
Πάντως, η δήλωση του Wallace είναι πως έχει εντυπωσιαστεί «από το επίπεδο πρόσφυσης, την ακρίβεια και την άμεση ανταπόκριση από το σύστημα διεύθυνσης που επιτρέπουν στην Pur Sport να επιταχύνει τόσο γρήγορα και με ασφάλεια από τις καμπές».
Μ’ αυτά και μ΄αυτά, το υπεραυτοκίνητο των €3 εκ. βρίσκεται σε μια άλλη, ελαφρώς διαφορετική εκδοχή του.
Η δήλωση του προέδρου
Άλλωστε, όπως είχε δηλώσει ο CEO της εταιρείας, μετά από το περυσινό ρεκόρ, η Buggati θα αποσυρόταν από ανάλογα εγχειρήματα. Με τον αέρα του νικητή.
Συγκεκριμένα, ο Stephan Winkelmann είχε σχολιάσει στην επίσημη ιστοσελίδα της Bugatti ότι «έχουμε αποδείξει πολλές φορές πως κατασκευάζουμε τα ταχύτερα αυτοκίνητα στον πλανήτη. Πλέον, θα αποσυρθούμε από τον ανταγωνισμό τού ποιος φτιάχνει τα γρηγορότερα και θα ασχοληθούμε με άλλους τομείς»
Photo: bugatti.com
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.