Dodge Viper ACR. Τι κρίμα που δεν θα ξαναβγεί αυτό το αυτοκίνητο (video)

Post date:

Author:

Category:

Πριν λίγες μέρες ένα Viper ACR στα έμπειρα χέρια του 32χρονου οδηγού αγώνων, Dominik Farnbacher, επιχείρησε να σπάσει το ρεκόρ του ταχύτερου αυτοκινήτου παραγωγής στο Nordschleife. Αυτό είναι το κύκνειο άσμα

Τώρα, τελευταία στιγμή, που ανακοινώθηκε και επισήμως η οριστική διακοπή της παραγωγής του.

Δυστυχώς, αυτό είναι το κύκνειο άσμα του Viper και δεν είναι ένα χοντροκομμένο αμερικανικό αστείο. Game over. Τέλος. Πού; Στην Αμερική της αφθονίας, εκεί που ο,τιδήποτε κάτω από 5 λίτρα και 500 ίπους πριν μερικά χρόνια ήταν το αυτονόητο.

Το downsizing χτύπησε παντού, ακόμα και στο τοτέμ του πλούτου και της απενοχοποίησης. Το »κρίμα», φυσικά, είναι επί του αυτοκινητικού. Το Viper, το πιο σκληροπυρηνικό της γενιάς του, ήταν και συνεχίζει να είναι ό,τι πιο οδηγοκεντρικό (και αναλογικά προσιτό) στην απέναντι όχθη, βασισμένο σε τεχνολογία που δεν ακροβατεί στα όρια του overkill και δεν έχει κανένα σημείο επαφής με νέας γενιάς συστήματα που σε απομονώνουν ή αναλαμβάνουν να καλύψουν τις όποιες οδηγικές ανικανότητες.

Το ACR σαφώς και έχει συστήματα ευστάθειας -σε αντίθεση με τον προκάτοχό του- που καλώς και είναι απαραίτητα για τα δεδομένα της κατασκευής. Ο Farnbacher, κατά τη διάρκεια του τάχιστου γύρου του στο Nordschleife, είχε ενεργοποιημένο το traction. Κι, όπως δήλωσε, υπήρξε και ένα ατύχημα στη διαδρομή που τον καθυστέρησε ώστε να πετύχει ακόμα καλύτερο χρόνο.

Ο στόχος ήταν να σπάσει το χρόνο της Porsche 918 Spyder, συγκεκριμένα το 6:57 που είναι ο ταχύτερος παραγωγής, αν εξαιρέσει κανείς το εξωπραγματικό 6:48 του Radical SR8 LM που είναι άλλου τύπου κατασκευή.

Απείχε κατά κάποια δευτερόλεπτα, συγκεκριμένα το χρονόμετρο σταμάτησε στο 7:03.45, που και πάλι παραμένει ένας συγκλονιστικός χρόνος δεδομένης της σχετικά »απλής» κατασκευής (συγκριτικά με αντίστοιχες ευρωπαϊκές προτάσεις), με χειροκίνητο κιβώτιο και μπρουτάλ χαρακτήρα.

Aν έχετε χάσει επεισόδια αξίζει η εμπερία με το πρώτης γενιά, κάποτε στην Πάρνηθα.

#Διάβασέ το: Με Dodge Viper στην Πάρνηθα. Καθαρός δικέφαλος

Πάρτε μια γεύση. Αντίο.

Photo: FoxProFilms 

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

DS 3 Crossback. Γενναιότητα σε ελληνική άσφαλτο

To DS 3 Crossback λέει πως «θέλει να αναδείξει τη δουλειά των καλύτερων τεχνιτών της βιομηχανίας». Δεν το ακούς συχνά αυτό στη σημερινή, παγκοσμιοποιημένη και πολλάκις κοπιαρισμένη αυτοκινητοβιομηχανία

Η απαγορευμένη διαφήμιση του Golf. Για τη μάνα σου

Η απαγορευμένη διαφήμιση του Golf πυροδότησε το ίντερνετ. Δεν έχει να κάνει με το αυτοκίνητο. Έχει να κάνει με τη μάνα μου, τη δική σου, τις μελλοντικές

Η ελευθερία τού να μην ανήκεις

«Αυτές τις μέρες συμπληρώνονταιι 8 χρόνια 4Drivers. Και αν έπρεπε ένα μόνο κείμενο να χαρακτηρίσει τη φιλοσοφία του, είναι αυτό. Μόνο freedom - που θα ´λεγε και ο Braveheart»

Texting: 21 μέτρα ρίσκου. Πόσο αξίζουν τα μηνύματα;

Κόφ'το, κλείσ' το, άσ' το για αργότερα το κινητό. Υπακοή και σεβασμός απ΄όλους μας, ειδικά τους σκεπτόμενους Πραγματικούς Οδηγούς που οφείλουν να θέτουν το παράδειγμα. 21 μέτρα ρίσκου είναι πολλά

«Βαρετό» Golf; Σηκώνει πολλή συζήτηση

Λίγο πριν την εμφάνιση του Golf Mk8, ας βάλουμε τα πράγματα σε μία ρεαλιστική τάξη

Ο Τζέιμς Χαντ του καλοκαιριού

«Μόλις 45 χρόνια πρόλαβε να ζήσει ο Χαντ. Ήταν αρκετά για να τα κάνει όλα. Να κυνηγήσει το όνειρό του οδηγώντας στο απώγειο του σπορ, τη Φόρμουλα 1. Αλλά και να κοιμηθεί με περισσότερες από 5.000 γυναίκες»

Μικρά αυτοκίνητα υπό απειλή. Ποια είναι;

«Ένα μικρό αυτοκίνητο οφείλει να είναι φτηνό. Αλλιώς δεν θα πουλήσει. Τα περιθώρια είναι πολύ στενά στα μίνι αυτοκίνητα. Μερικές φορές και στα υπερμίνι»