0-100 σε 2.7''. Το πανάκριβο, γυμνό carbon του Donkervoort D8 GTO RS

Post date:

Author:

Category:

Μπορεί ούτε να έχεις ακούσει πως λέγεται. Δεν μοιάζει επίσης με κανένα αυτοκίνητο από ό,τι κυκλοφορεί. Και φτιάχνεται στην Ολλανδία. Έλα όμως που το Donkervoort DB8 GTO RS ”σκοτώνει”

Μοιάζει σαν να ξεπήδησε από καρτούν. Έχει φτερά με μουστάκια, όπως τα έλεγαν παλιά. Ναι, μοιάζει ρετρό του θανατά, αλλά κάτω από τα σωθικά της λαμαρίνας κρύβεται ένα όπλο για το δρόμο. Ακόμα και να το προφέρεις θέλει εξάσκηση.

Λέγεται Ντόκερβουρτ, στα ελληνικά, και έρχεται από τη χώρα της τουλίπας. Το DB8 GTO RS μοσχομυρίζει τεχνολογία. Γυμνό carbon και υπερεπιδόσεις. 

- Διαφήμιση-

Η παραγωγή των D8 GTO RS είναι σε πλήρη ροή και τα πρώτα 20 αυτοκίνητα παραδόθηκαν ήδη. To πρώτo D8 GTO RS Bare Naked Carbon Edition -σε χρώμα Donkervoort Monte Carlo Blue Carbon- εγκατέλειψε, στα τέλη του καλοκαιριού ,το εργοστάσιο της Donkervoort στις Κάτω Χώρες και κατευθύνθηκε προς το νέο σπίτι του στη Γερμανία.

Αυτή η ειδική έκδοση χαρακτηρίζεται από το ”γυμνό” carbon και τονίζει την υψηλή τεχνολογία και εξαιρετικά γρήγορη φύση του RS. 

 Το σασί είναι μια μίξη σωληνωτού και carbon, οι πανάλαφρες πόρτες, κάτω του ενός κιλού, αντέχουν πίεση 1.100 κιλών και το μοτέρ έχει προμηθεύσει η Audi. Συγκεκριμένα, το 2.5 λίτρων TFSI που, αφού το περιποιήθηκαν σε συνεργασία με τους γερμανούς τεχνικούς, εκτοξεύει το πανάλαφρο Donkervoort σε μόλις 2.7” για τα πρώτα 0-100 km/h

Με λιγότερο από 700 κιλά να σέρνεις πίσω σου η αναλογία της δύναμης αλλάζει δραματικά. Σαν να έχεις 700 άλογα. Και πάνω… Οπότε υπάρχουν δυο τινά. Ή αναγκάζεσαι να γίνεις καλύτερος οδηγός ή σκοτώνεσαι

Σε κάθε περίπτωση, τα μόλις 15 ”κομμάτια” που θα κατασκευαστούν είναι πανάκριβα. Κάποια €182.000 – προ φόρων. Το βέβαιο είναι πως με τέτοια τιμή απευθύνεται σε ένα πολύ ειδικό κοινό που θα το προτιμήσει από ένα σαφώς πιο ολοκληρωμένο junior supercar. Γούστα.

Info: donkervoort.com

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει