Το να πηγαίνεις ευθεία στην Ebisu είναι αμαρτία (video)

Άλλος για Μύκονο τράβηξε κι άλλος για Ebisu. Οδοιπορικό στη Μέκκα της πλαγιολίσθησης

Αν ψάχνετε να βρείτε σε ποια πίστα ξεκίνησε η διαδικασία του drifting, πληκτρολογήστε «Ebisu Circuit». Ή αν θέλετε να τη δείτε στο Google Maps πατήστε εδώ.

Πριν απ’ την Ebisu, o εθισμός τού να καις τη γόμα σου σε παντιλίκι διαρκείας ήταν μέρος μιας παράνομης υποκουλτούρας. Τουλάχιστον σύμφωνα με την τυπική, ιαπωνική ορθότητα.

Οι περισσότεροι γιαπωνέζοι στα τέλη των ’70s αλλά και στα ’80s δεν ήξεραν καν ότι σε κάποια ορεινά στροφιλίκια (το γνωστό, στους περισσότερους, πλέον, «Touge») γίνονταν ανελέητες κόντρες πλαγιολίσθησης.

Δεν το συζητούσαν οι εργάτες πριν πάνε με θρησκευτική ευλάβεια, στη δουλειά, δεν σχολιαζόταν στις όποιες ειδήσεις. Βασικά, ήταν άγνωστο. Καμία σχέση με δικά μας Λιμανάκια, Βούτες και όποια άλλα σημεία μαλακοσυνάντησης.

Το ιαπωνικό street racing ήταν πιο διακριτικό, σε άγνωστες διαδρομές μακριά απ’ τα φώτα και τους περίοικους. Και προφανώς παράνομο

Το street racing ανήκε στο λεγόμενο «ura», το αθέατο κομμάτι της κοινωνίας και όχι στο «omote», αυτό που εμφανίζεται προς τα έξω – ανεξάρτητα απ΄το πώς τελικά εξελίχτηκε στα πρόσφατα χρόνια.

Η πίστα στο Ebisu ήταν η προσπάθεια νομιμοποίησης. Ένα σύμπλεγμα στροφών, δίπλα στο ζωολογικό κήπο όπου τάιζες μέσα απ’ την Corolla σου τα λιοντάρια και μετά έμπαινες για να ταϊσεις την άσφαλτο με μαύρες γραμμές.

Photo: ebisu-circuit.com

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

Ξεκινούν οι virtual αγώνες αντί των πραγματικών. WTF

Όλο το πράγμα μοιάζει με ένα παγκόσμιο πείραμα. Νέα ήθη, νέοι τρόποι συμμετοχής και πληρωμής, δουλειά απ΄το σπίτι, προέκταση του σώματος στον υπολογιστή. Coming soon on a screen near you

Χειροκίνητο vs Αυτόματο. Ένα από τα τελευταία διλήμματα του Π.Ο.

Θέλει μεγάλο θάρρος για να πάρει κανείς σήμερα ακριβό αυτοκίνητο. Και τόλμη για να το πάρει χειροκίνητο. Υπέρ, κατά, και μια οδηγοκεντρική προσέγγιση

Αυτές είναι οι 22 υπέροχες Porsche που βγαίνουν σε δημοπρασία

Ο κορωνοϊός φαίνεται δεν σταματά τις Porsche που βγαίνουν σε δημοπρασία απ΄τον οίκο RM Sotheby's μέσω ιντερνετικού μπινταρίσματος

Τι να γράψεις για αυτοκίνητα εν μέσω καραντίνας

Τα δημοσιογραφικά αυτοκίνητα πάνε πίσω, τα μπάτζετς αναθεωρούνται, ετοιμάζονται απολύσεις και ένα σωρό ωραία. Η οδήγηση εν μέσω καραντίνας

Το ηθικό δίδαγμα του Ayrton Senna. Ταπεινά

O Ayrton Senna «έφυγε» και δεν ξαναγυρνά. Αλλά αυτό που θα διαβάσεις είναι ό,τι καλυτερο μπορούμε να κάνουμε προς ανάμνησή του

Ανοίξτε τα διόδια. Τι περιμένετε, αστείοι;

Δηλαδή να 'σαι κλεισμένος στο «κουτί» επί κάποιες ώρες και να αναγκάζεσαι να έρχεσαι σ΄ επαφή με χρήματα, χέρια, κάρτες του καθένα; Και τι έγινε αν φοράς γάντια; Δεν μεταδίδεται, λένε, και στον επόμενο;

Η σύντομη ζωή του Suzuki Jimny. Τώρα και συλλεκτικό;

Τα καυσαέρια «σκοτώνουν» το Suzuki Jimny στην ευρωπαϊκή αγορά. Σπάνια ένα τόσο φρέσκο αυτοκίνητο να υφίσταται τόσο νωρίς την απόσυρσή του αλλά συμβαίνει

Οδηγούμε νέο VW Golf. Ωρίμανση 46 ετών

Από Αθήνα μέχρι Μέτσοβο, στο Κατώγι Αβέρωφ, μετά στα Ιωάννινα και πάλι πίσω. Αυτές είναι οι πρώτες εντυπώσεις από ένα αυτοκίνητο που μοιάζει σχεδόν «καταδικασμένο» να δείχνει το πνεύμα των καιρών στην κατηγορία C

58 διάσημα κράνη της F1 βγαίνουν προς πώληση. Να η ευκαιρία;

Ούτε ένα, ούτε δύο, ούτε τρία. Πενήντα οκτώ κράνη διάσημων οδηγών της Formula 1 βγαίνουν σε δημοπρασία. Αυτές είναι οι τιμές

Δηλαδή ποιο το νόημα στο τιμόνι αλά F1;

Το τιμόνι αλά F1 είναι το νέο trend της σπορ αυτοκίνησης. Όχι ότι βγάζει νόημα σε ένα καθημερινό αυτοκίνητο, αλλά έτσι εχουν τα πράγματα. Παντού υπάρχει ένας αυτισμός

Τρεις ή πέντε πόρτες στο ιδανικό hot hatch;

To πεντάθυρο hot hatch αργοπεθαίνει. Αλλά σε έναν ιδανικό κόσμο κάπως έτσι θα έπρεπε να 'ναι

Γυναίκες στο τιμόνι. Τις αγαπάμε. Αλλά είναι ελάχιστες

Ο ξερόλας ελληνάρας κομπλάρει προκαταβολικά τη γυναίκα στο τιμόνι. Είναι ο ηθικός αυτουργός. Κάνει τη γυναίκα -ειδικά μέσης και πάνω ηλικίας- να αισθάνεται τόσο άβολα όσο αισθανόμαστε εμείς οι άντρες όταν η «δικιά» μας είναι στη μπουτίκ και δοκιμάζει ρούχο και μεις κοιτάμε σα μαλάκες το ντεκόρ. Χάλια