Το να πηγαίνεις ευθεία στην Ebisu είναι αμαρτία (βίντεο)

Άλλος για Μύκονο τράβηξε κι άλλος για Ebisu. Οδοιπορικό στη Μέκκα της πλαγιολίσθησης

Αν ψάχνετε να βρείτε σε ποια πίστα ξεκίνησε η διαδικασία του drifting, πληκτρολογήστε «Ebisu Circuit». Ή αν θέλετε να τη δείτε στο Google Maps πατήστε εδώ.

Πριν απ’ την Ebisu, o εθισμός τού να καις τη γόμα σου σε παντιλίκι διαρκείας ήταν μέρος μιας παράνομης υποκουλτούρας. Τουλάχιστον σύμφωνα με την τυπική, ιαπωνική ορθότητα.

Οι περισσότεροι γιαπωνέζοι στα τέλη των ’70s αλλά και στα ’80s δεν ήξεραν καν ότι σε κάποια ορεινά στροφιλίκια (το γνωστό, στους περισσότερους, πλέον, “Touge”) γίνονταν ανελέητες κόντρες πλαγιολίσθησης.

- Διαφήμιση-

Δεν το συζητούσαν οι εργάτες πριν πάνε με θρησκευτική ευλάβεια, στη δουλειά, δεν σχολιαζόταν στις όποιες ειδήσεις. Βασικά, ήταν άγνωστο. Καμία σχέση με δικά μας Λιμανάκια, Βούτες κλπ.

Το ιαπωνικό street racing ήταν πιο διακριτικό, σε άγνωστες διαδρομές μακριά απ’ τα φώτα και τους περίοικους. Και προφανώς παράνομο

Το street racing ανήκε στο λεγόμενο «ura», το αθέατο κομμάτι της κοινωνίας και όχι στο «omote», αυτό που εμφανίζεται προς τα έξω – ανεξάρτητα απ΄το πώς τελικά εξελίχτηκε στα πρόσφατα χρόνια.

Η πίστα στο Ebisu ήταν η προσπάθεια νομιμοποίησης.

Ένα σύμπλεγμα στροφών, δίπλα στο ζωολογικό κήπο όπου τάιζες μέσα απ’ την Corolla σου τα λιοντάρια και μετά έμπαινες για να ταϊσεις την άσφαλτο με μαύρες γραμμές.


Ριτσώνα drift

Photo: ebisu-circuit.com

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

Ford Puma ST με 200 ίππους και μπλοκέ. Το SUV του σκεπτόμενου petrolead

Το οδηγήσαμε στην απλή έκδοσή του και μας φάνηκε πολύ ενδιαφέρον. Και τώρα η Ford Performance βγάζει το Puma ST, την έκδοση τη σωστή. Αυτήν που μπορεί να κάνει ακόμα και κάποιον που του αρέσει η οδήγηση να μην αντέξει άλλο τη γκρίνια απ' το σπίτι και να ενδώσει σε ένα SUV

Διαρροή: Αυτές είναι οι νέες BMW M3 και M4

Μένει να φανεί σε πόσους εν δυνάμει ιδιοκτήτες η νέα σχεδιαστική τάση της BMW θα αποθαρρύνει τυχόν αγορά - και ειδικά επί ευρωπαϊκού εδάφους. Το βασικό, ωστόσο, ζήτημα είναι οι Μ3 και Μ4 με όλα τα υπόλοιπα υπερθετικά τους. Ως προσωπικότητα, οδηγική εμπλοκή, συνολική ποιότητα

Οδηγώντας σωστά. Από τη θεωρία στην πράξη του track day

Αν δε θες να πάρεις τα ψαλίδια στο χέρι και να ψαχτείς στο τι σημαίνει Πραγματική Οδήγηση, καλό είναι να ψαχτείς με τα βασικά. Αυτή ήταν η εμπειρία ενός αναγνώστη από το track day που έζησε στην Αμερική

Το Mazda MX-30 έρχεται Ελλάδα. Οι τιμές και το τελευταίο οχυρό

Η Mazda δεν μπήκε νωρίς στην ηλεκτροκίνηση. Ίσως και να άργησε. Πρόκειται για μια εταιρεία που επενδύει ακόμα στους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Κατά την ταπεινή μου γνώμη, στη Mazda πράττουν ορθώς. Δεν ξέρω πώς θα τους βγει εμπορικά αλλά τουλάχιστον ως εταιρική φιλοσοφία, οι άνθρωποι δεν τα ξεπουλάνε όλα στο βωμό του trend

Πόσο καλό μπορεί να είναι το νέο VW Golf GTi;

Ως πιο άμεσο ανταγωνιστή του νέου Golf GTI θα έβλεπα λιγότερο τα πιο εστιασμένα hot hatch και περισσότερο μία νέα «ποσότητα» στην κατηγορία, τη BMW 128ti. Για πρώτη φορά προσθιοκίνητη, επίσης με δίλιτρο τούρμπο, ελαφρώς ισχυρότερη αλλά και κατά τι βαρύτερη, στα 1,520 kg σε σχέση με τα 1,425 του Golf

Το Nissan Z Proto και ο σοφός Katayama

Ένα σπορ πισωκίνητο που περιμέναμε χρόνια. Ο αντικαταστάτης του 370Z, το νέο Nissan Z Proto είναι η σκυτάλη στην κληρονομιά ενός ανθρώπου που είχε δει το μέλλον

Ποιο είναι το καλύτερο FWD hot hatch όλων των εποχών;

Ιστορικά, οι Γάλλοι παραμένουν σταθερά στις κορυφαίες εκδόσεις των hot hatch, η Opel δείχνει ότι το προσπαθεί συνειδητά (αν και δεν έχει ακόμα την ωριμότητα στο σασί με τους πρώτους), η Ford παραδοσιακά ξέρει να φτιάχνει εξαιρετικά δείγματα. United colors of hot hatches

Ιερό τοτέμ. Επίσκεψη στα άδυτα της Autodelta

Για πρώτη φορά ένας alfista μοιράζεται ό,τι έζησε και φωτογράφισε το καλοκαίρι του 1972 πίσω απ΄ τους τοίχους του αγωνιστικού τμήματος της Alfa Romeo, της θρυλικής Autodelta

Το «Φρανκενστάιν» GR Yaris των 1,000 ίππων του Daigo Saito

Ένας κανονικός άνθρωπος θα ήταν πολύ ευχαριστημένος με το GR Yaris. Σωστά. Μόνο που Daigo Saito δεν είναι κανονικός. Είναι ο εξωγήινος του drifting και μόλις ξήλωσε ό,τι υπήρχε μέσα στο νέο hot hatch

Γιατί θέλω να σκίσει η Maserati MC20

Φαντάζομαι τη Maserati MC20 ως άξια διάδοχο της παράδοσής της. Μαζί με το αυτονόητο: να επιβιώσει οικονομικά, να βγει το στρατηγικό πλάνο για 13 νέα μοντέλα, να διαχωριστεί από την Alfa για να ξεμπερδεύουμε με το cross engineering και να αποκτήσει την αυτοδυναμία που απαιτεί το όνομά της