Το να πηγαίνεις ευθεία στην Ebisu είναι αμαρτία (video)

Άλλος για Μύκονο τράβηξε κι άλλος για Ebisu. Οδοιπορικό στη Μέκκα της πλαγιολίσθησης

Αν ψάχνετε να βρείτε σε ποια πίστα ξεκίνησε η διαδικασία του drifting, πληκτρολογήστε «Ebisu Circuit». Ή αν θέλετε να τη δείτε στο Google Maps πατήστε εδώ.

Πριν απ’ την Ebisu, o εθισμός τού να καις τη γόμα σου σε παντιλίκι διαρκείας ήταν μέρος μιας παράνομης υποκουλτούρας. Τουλάχιστον σύμφωνα με την τυπική, ιαπωνική ορθότητα.

Οι περισσότεροι γιαπωνέζοι στα τέλη των ’70s αλλά και στα ’80s δεν ήξεραν καν ότι σε κάποια ορεινά στροφιλίκια (το γνωστό, στους περισσότερους, πλέον, «Touge») γίνονταν ανελέητες κόντρες πλαγιολίσθησης.

Δεν το συζητούσαν οι εργάτες πριν πάνε με θρησκευτική ευλάβεια, στη δουλειά, δεν σχολιαζόταν στις όποιες ειδήσεις. Βασικά, ήταν άγνωστο. Καμία σχέση με δικά μας Λιμανάκια, Βούτες και όποια άλλα σημεία μαλακοσυνάντησης.

Το ιαπωνικό street racing ήταν πιο διακριτικό, σε άγνωστες διαδρομές μακριά απ’ τα φώτα και τους περίοικους. Και προφανώς παράνομο

Το street racing ανήκε στο λεγόμενο «ura», το αθέατο κομμάτι της κοινωνίας και όχι στο «omote», αυτό που εμφανίζεται προς τα έξω – ανεξάρτητα απ΄το πώς τελικά εξελίχτηκε στα πρόσφατα χρόνια.

Η πίστα στο Ebisu ήταν η προσπάθεια νομιμοποίησης. Ένα σύμπλεγμα στροφών, δίπλα στο ζωολογικό κήπο όπου τάιζες μέσα απ’ την Corolla σου τα λιοντάρια και μετά έμπαινες για να ταϊσεις την άσφαλτο με μαύρες γραμμές.

Photo: ebisu-circuit.com

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

Αυτοκινητική μονογαμία. Γερνώντας μαζί του

Πώς είναι να μένεις με το ίδιο αυτοκίνητο για δεκαετίες; Γιατί αυτή η μονογαμία έχει σημασία σε μια εποχή που η υπερκατανάλωση σημαδεύει κάθε υλικό;

Είναι το Toyota GR Yaris το νέο Mitsubishi Evo;

Οι καιροί δεν επιτρέπουν μεγάλα «ανοίγματα», όμως, ο μεγάλος, αθόρυβος παίχτης που λέγεται Toyota κάνει την ανατροπή, φτιάχνει τo GR Yaris, τη σύγχρονη ράλι ρέπλικα και δείχνει το δρόμο

Δέκα χρόνια σκόνης. Για την 911 στο γκαράζ

Τα χρόνια περνούν, ο νόμος της εντροπίας έρχεται και η Porsche 911 γέμισε σκόνη. Μόνη σαν το λεμόνι

Σκίζοντας το δίπλωμά μας με τον Andreas Gülden

Πόσο πραγματικά καλοί οδηγοί πιστεύουμε ότι είμαστε; Ειδικά οι petrolheads, τείνουμε να πιστεύουμε, ίσως και παραπάνω απ' όσο μας αναλογεί, πως είμαστε αυτό που ακόμα και η μάνα μας θα έλεγε «οδηγάρα»

Γυναίκα με Peugeot 208. Η πρώτη γνωριμία μεταξύ τους

Δύσκολα μία γυναίκα θα μπει σε μια έκθεση της Peugeot και δεν θα φύγει έχοντας συμπεριλάβει το 208 στην τελική λίστα των υπερμίνι που θα την ενδιέφερε

Πώς το Hyundai RM19 δείχνει το δρόμο των επιδόσεων

To μέλλον αναμένεται ιδιαίτερα ενδιαφέρον από έναν κατασκευαστή που εξελίσσει την ταυτότητά του όσο λίγοι. Η Hyundai κυκλοφορεί και οπλοφορεί. Με αγάπη από Κορέα

Χρόνια Πολλά, Michael Schumacher! Το μάθημα και ο διάδοχος

Εν μέσω έλλειψης πληροφοριών για την κατάσταση της υγείας του schumacher, ήταν τουλάχιστον συγκινητικό να βλέπεις τον γιο του, Mick, να μπαίνει και να οδηγεί το μονοθέσιο του πατέρα του, στο Fiorano

On the road Καζαμίας 2020

Γνωστά pit girls διαμαρτύρονται για το εμπάργκο που υφίστανται από την F1 και απείλησαν πως θα αποκαλύψουν βίντεο με όργια γνωστών προσωπικοτήτων του σπορ στα Παραπολιτικά

Η πραγματική ιπποδύναμη βρίσκεται μέσα σου. Κοίτα μπροστά

Πιστεύω βαθύτατα πως όσο ωραία και καλά να είναι τα αυτοκίνητα, είναι ρηχό να τα θεοποιείς. Η λαμαρίνα έχει μικρή σημασία. Μεγαλύτερη σημασία, πνευματική και συμβολική, έχουν οι προσωπικότητες που τα δημιούργησαν. Αυτοί που έσφυζαν από ιπποδύναμη μέσα τους

30 χρόνια Lexus. Τα καλύτερα, η επέτειος και η κρίση ηλικίας

Εντυπωσιακή σχεδίαση, υψηλός δείκτης αξιοπιστίας, ένα συγκλονιστικό υπεραυτοκίνητο (εννοείται, το πορτοκαλί LFA που βλέπετε) αλλά και μία αισθητή πτώση πωλήσεων για το 2019. Τα καλά και τα άσχημα της Lexus. Τι τρέχει ακριβώς;