Η αγωνιστική εκδοχή του M2, το BMW Μ2 Racing, έκανε επισήμως την εμφάνισή του στα paddock του Χόκενχάιμ και συμμετείχε στον τετράωρο αγώνα Nürburgring Endurance Series (NLS). Αυτές είναι οι φωτό και οι πρώτες εντυπώσεις από τους εργοστασιακούς οδηγούς
Το εισαγωγικό μοντέλο της M Motorsport, το BMW Μ2 Racing, έχει δεχθεί τροποποιήσεις για να ανταποκριθεί στις «τεχνολογικές και οικονομικές απαιτήσεις ενός entry level αυτοκινήτου», κατά δήλωση της εταιρείας
Δεδομένου ότι ενδέχεται να υπάρξουν αλλαγές στη σχετικά αρχική φάση της εξέλιξης, η εταιρεία δεν θέλησε να κοινοποιήσει περισσότερες λεπτομέρειες για τις τεχνικές προδιαγραφές του BMW M2 Racing
Το αυτοκίνητο θα συνεχίσει τα τεστ, κυρίως στο Χόκενχάιμ, και οι αναβαθμίσεις που φέρει θα ανακοινωθούν το 2025. Κοντός ψαλμός αλληλούια.
Το πρώτο γερό τεστ πραγματοποιήθηκε την περασμένη εβδομάδα καθώς το ελαφρώς καμουφλαρισμένο M2 Racing που βλέπετε συμμετείχε στον τετράωρο αγώνα αντοχής στο Νορντσλάιφε χωρίς, όπως ανακοινώθηκε, τεχνικά προβλήματα
Ως φαίνεται, ήταν μια πρώτη προσπάθεια αξιολόγησης του αυτοκινήτου αλλά και το αρχικό «τυράκι» για ενδιαφερόμενες ομάδες και ιδιώτες που προγραμματίζουν τα σχέδια συμμετοχής τους στους αντίστοιχους αγώνες.
Τι είπαν οι οδηγοί
Στα μπάκετ οι Γερμανοί εργοστασιακοί οδηγοί, Max Hesse και Jens Klingmann, που φάνηκαν ικανοποιημένοι.
Ο πρώτος δήλωσε ότι «η αρχή ήταν θετική. Μαζί πήραμε μαζί μας και πολλές ”σημειώσεις” τις οποίες θα δουλέψουμε τις επόμενες εβδομάδες και μήνες».
Ο δε Klingmann αναφέρθηκε στη διαδικασία απόκτησης εμπειριών και δεδομένων από την τηλεμετρία, κάτι που ολοκληρώθηκε μετά από 27 γύρους στο Νίρμπουργκρινγκ χωρίς σημαντικά προβλήματα.
Όπως ενδεικτικά ανέφερε ο οδηγός, «είμαστε πολύ ικανοποιημένοι. Ο ανάμεικτος καιρός (σ.σ. βλέπε Οκτώβρης στη Γερμανία) ήταν ευλογία. Μπορέσαμε να οδηγήσουμε σε στεγνό και βρεγμένο και ο συνδυασμός έδωσε μια καλή εικόνα της οδηγικής συμπεριφοράς του BMW Μ2 Racing. Τώρα θα κάνουμε την ανάλυση δεδομένων με στόχο την περαιτέρω πρόοδο στις επόμενες δοκιμές»
Photo: bmw.com
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.