Επίσημο – Η νέα 911 GT3 Cup άνοιξε και τους περιμένει

Post date:

Author:

Category:

Ποιους; Πελάτες. Τόσο με την κυριολεκτική έννοια όσο και τη μεταφορική – τους «απέναντι». Οι παραδόσεις της αγωνιστικής Porsche 911 GT3 Cup ξεκινούν το Φεβρουάριο. Οι πίστες είναι ήδη εκεί

Porsche GT3 Cup detail

Επίσημη αποκάλυψη για το θηρίο των 1,260 κιλών και 510 ίππων απ΄το Τσουφενχάουζεν, τη νέα Porsche 911 GT3 Cup, που έχει στόχο να διαμορφώσει το νέο σχήμα πραγμάτων. Μπες μέσα ψηφιακά


Ο ήχος εντοπίζεται ακόμα και με κλειστά μάτια

Ο ατμοσφαιρικός εξακύλινδρος που στροφάρει στις 8,750 rpm, το Πορσικό, άγριο γρέζι, οι κοφτές αλλαγές από το κιβώτιο PDK.

- Διαφήμιση-

Η νέα 911 GT3 Cup, στο σασί της 992 πλέον, έχει μπροστά της μια βαριά κληρονομιά.

Τόσο από τη σκυτάλη όλων των Cup της εταιρείας (που μετρούν από το 1990) όσο και από το σχετικά πρόσφατο ανταγωνισμό – για παράδειγμα, των AMG, Lamborghini και λοιπών της κατηγορίας GT3.

Για πρώτη φορά σε GT3 Cup έχει χρησιμοποιηθεί το φαρδύ αμάξωμα (wide body) των διαστάσεων της Turbo. Το πλάτος της πλέον είναι 1,902 χιλιοστά και δείχνει ιδιαίτερα επιθετικό.


Η επίσημη ενημέρωση μιλά για πολλές βελτιώσεις σε όλα τα σημεία, ιδιαίτερη εξέλιξη στην αεροδυναμική ενώ η νέα 911 GT3 Cup μπορεί να κινηθεί και με συνθετικά καύσιμα

To αμάξωμα είναι κατά 70% από χάλυβα και κατά 30% από αλουμίνιο, ενισχυμένο πλαστικό ή ανθρακονήματα. Η ζυγαριά έχει ναι μεν ανέβει κατά 35 κιλά αλλά αυτό οφείλεται στις επιπλέον μπάρες ενίσχυσης που έχουν τοποθετηθεί στον κλωβό ασφαλείας. Το συνολικό βάρος, με όλα τα σχετικά υγρά, είναι στα 1.260 κιλά.


Ο στόχος για την Porsche είναι να ξεπεράσει τις 5,000 μονάδες της νέας 911 GT3 Cup κατά τη διάρκεια της «ζωής» της στα αγωνιστικά δρώμενα των επόμενων ετών

Οι παραδόσεις της νέας 911 GT3 Cup στις ομάδες θα ξεκινήσουν το Φεβρουάριο του 2021.

Δείτε το σχετικό βίντεο.


500 PS GT3 992 Porsche

Info/Photo: porsche.com.gr

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει