Escort Mk2: παντιλίκι μέχρι να σβήσει ο ήλιος

Το αυτοκίνητο που ανέθρεψε γενιές και γενιές πισωκίνητης κουλτούρας ζει και βασιλεύει ακόμα

Στη χρυσή πεντάδα των πιο διαχρονικών αυτοκινήτων του motorsport η ”Φορντάρα” έχει το δικό της εκπρόσωπο.

Πόσες γενιές οδηγών δεν ανδρώθηκαν πίσω απ’ το αυτοκίνητο που στις αγωνιστικές του εκδοχές χάρισε θέαμα, ήχο και εξέλιξη πισωκίνητων ικανοτήτων.

- Διαφήμιση-

Και μπορεί να ‘χουν περάσει σαράντα και πλέον χρόνια απ’ την τυπική παραγωγή του αλλά εξακολουθεί να μαγεύει στο πέρασμά του. 

Ένας γνήσιος petrolhead, λογικά, αν του έκλεινες τα μάτια και του ‘λεγες να μαντέψει ποιο αυτοκίνητο είναι αυτό που περνά, θα εντόπιζε τον κροταλιστό ήχο ενός τετρακύλινδρου BDA / BDG.

Με απόδοση περί τους 200 με 250 ίππους, το Mk2 (ένα είναι το ”MK2”) συνεχίζει να μας κρατά στην τσίλια. Αυτά είναι μερικά όμορφα πλάνα από συμμετοχές στο Πρωτάθλημα Βελγίου. 

Παντιλίκι μέχρι να σβήσει ο ήλιος.

Source: YouTube

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

Peugeot 508 Sport Engineered με 360 PS. Η επιστροφή των Γάλλων

Μετά από χρόνια απουσίας, το Peugeot 508 Sport σηματοδοτεί την εμπλοκή της γαλλικής εταιρείας σε μια κατηγορία με δυνατούς αντιπάλους, μεγάλες προσδοκίες και μια υβριδική απόπειρα ερωτοτροπίας με τον Πραγματικό Οδηγό. Θα τα καταφέρει;

Η καλλονή που γλίτωσε από το σκραπ. Για τη Jaguar E-Type

Η καλλονή που γλίτωσε από το σκραπ. Για τη Jaguar E-Type

Ford Puma ST με 200 ίππους και μπλοκέ. Το SUV του σκεπτόμενου petrolead

Το οδηγήσαμε στην απλή έκδοσή του και μας φάνηκε πολύ ενδιαφέρον. Και τώρα η Ford Performance βγάζει το Puma ST, την έκδοση τη σωστή. Αυτήν που μπορεί να κάνει ακόμα και κάποιον που του αρέσει η οδήγηση να μην αντέξει άλλο τη γκρίνια απ' το σπίτι και να ενδώσει σε ένα SUV

Διαρροή: Αυτές είναι οι νέες BMW M3 και M4

Μένει να φανεί σε πόσους εν δυνάμει ιδιοκτήτες η νέα σχεδιαστική τάση της BMW θα αποθαρρύνει τυχόν αγορά - και ειδικά επί ευρωπαϊκού εδάφους. Το βασικό, ωστόσο, ζήτημα είναι οι Μ3 και Μ4 με όλα τα υπόλοιπα υπερθετικά τους. Ως προσωπικότητα, οδηγική εμπλοκή, συνολική ποιότητα

Οδηγώντας σωστά. Από τη θεωρία στην πράξη του track day

Αν δε θες να πάρεις τα ψαλίδια στο χέρι και να ψαχτείς στο τι σημαίνει Πραγματική Οδήγηση, καλό είναι να ψαχτείς με τα βασικά. Αυτή ήταν η εμπειρία ενός αναγνώστη από το track day που έζησε στην Αμερική

Το Mazda MX-30 έρχεται Ελλάδα. Οι τιμές και το τελευταίο οχυρό

Η Mazda δεν μπήκε νωρίς στην ηλεκτροκίνηση. Ίσως και να άργησε. Πρόκειται για μια εταιρεία που επενδύει ακόμα στους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Κατά την ταπεινή μου γνώμη, στη Mazda πράττουν ορθώς. Δεν ξέρω πώς θα τους βγει εμπορικά αλλά τουλάχιστον ως εταιρική φιλοσοφία, οι άνθρωποι δεν τα ξεπουλάνε όλα στο βωμό του trend

Πόσο καλό μπορεί να είναι το νέο VW Golf GTi;

Ως πιο άμεσο ανταγωνιστή του νέου Golf GTI θα έβλεπα λιγότερο τα πιο εστιασμένα hot hatch και περισσότερο μία νέα «ποσότητα» στην κατηγορία, τη BMW 128ti. Για πρώτη φορά προσθιοκίνητη, επίσης με δίλιτρο τούρμπο, ελαφρώς ισχυρότερη αλλά και κατά τι βαρύτερη, στα 1,520 kg σε σχέση με τα 1,425 του Golf

Το Nissan Z Proto και ο σοφός Katayama

Ένα σπορ πισωκίνητο που περιμέναμε χρόνια. Ο αντικαταστάτης του 370Z, το νέο Nissan Z Proto είναι η σκυτάλη στην κληρονομιά ενός ανθρώπου που είχε δει το μέλλον

Ποιο είναι το καλύτερο FWD hot hatch όλων των εποχών;

Ιστορικά, οι Γάλλοι παραμένουν σταθερά στις κορυφαίες εκδόσεις των hot hatch, η Opel δείχνει ότι το προσπαθεί συνειδητά (αν και δεν έχει ακόμα την ωριμότητα στο σασί με τους πρώτους), η Ford παραδοσιακά ξέρει να φτιάχνει εξαιρετικά δείγματα. United colors of hot hatches

Ιερό τοτέμ. Επίσκεψη στα άδυτα της Autodelta

Για πρώτη φορά ένας alfista μοιράζεται ό,τι έζησε και φωτογράφισε το καλοκαίρι του 1972 πίσω απ΄ τους τοίχους του αγωνιστικού τμήματος της Alfa Romeo, της θρυλικής Autodelta