Εντυπωσιακά επιθετικό και προορισμένο για το πρωτάθλημα TCR, το νέο, προσθιοκίνητο Audi RS 3 LMS αποκαλύφθηκε αυτές τις μέρες και ετοιμάζεται για τις πίστες. Αυτά είναι τα specs αλλά και οι άγνωστες λεπτομέρειες

Αυτή είναι η δεύτερη γενιά του Audi RS 3 LMS και έχει μια βαριά «φανέλα» να διατηρήσει. Έχει ήδη μπει σε φάση τελικών δοκιμών και θα είναι έτοιμο προς παράδοση στο τέλος του ’21
Το Πρωτάθλημα TCR (Touring Car Racing), το πνευματικό παιδί του έμπειρου Μαρτσέλο Λότι, έχει αποκτήσει ιδιαίτερη αίγλη ανάμεσα στους κατασκευαστές
Οι τελευταίοι έχουν στη διάθεσή τους μια σχετικά προσιτή πλατφόρμα (μέγιστο κόστος €135,000) για να προμοτάρουν τα αυτοκίνητα παραγωγής τους σε ένα ευρύ αγωνιστικό κοινό που περιλαμβάνει τόσο ιδιώτες όσο και επαγγελματίες οδηγούς.
Τη στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές, συνολικά, 23 αυτοκίνητα από 14 κατασκευαστές έχουν ομολογκαριστεί για το Πρωτάθλημα.

Το νέο Audi RS 3 LMS είναι η πιο πρόσφατη άφιξη στα αγωνιστικά δρώμενα. Με απόδοση 340 ίππων στις 6,250 rpm, ροπή έως 420 Nm στις 2,500 rpm, προσθιοκίνητο, με 6-τάχυτο σειριακό κιβώτιο και μπλοκέ διαφορικό, αλλά και ένα εντυπωσιακό body kit, έχει να συνεχίσει την επιτυχημένη σκυτάλη της προηγούμενης γενιάς

Η κρεμαγιέρα είναι ηλεκτρική με διαφοροποιημένο λογισμικό, τα φρένα είναι ατσάλινοι δίσκοι (378 x 34 mm μπροστά – 272 x 12 mm πίσω) σε συνδυασμό με ρυθμιζόμενη κατανομή πέδησης και οι τροχοί 18 ιντσών
Όπως ορίζουν οι κανονισμοί, το ελάχιστο μήκος των αυτοκινήτων του Πρωταθλήματος οφείλει να είναι τουλάχιστον 4,20 μέτρα, με τετράθυρο ή πεντάθυρο αμάξωμα, προσθιοκίνητα και με κινητήρες από 1,75 έως 2,0 λίτρα και μονό τούρμπο

Οι άγνωστες λεπτομέρειες του Audi RS 3 LMS
- Τα ψυγεία νερού προέρχονται από το R8
- Ο κινητήρας του είναι σχεδόν ο ίδιος με αυτόν της παραγωγής, όπως βγαίνει απ’ το εργοστάσιο της Audi, στο Győr της Ουγγαρίας
- Ο κλωβός ασφαλείας (roll cage) έχει συνολικό μήκος 25,781 μέτρα
- Οι προσθήκες στα «φτερά» των θόλων είναι από πανάλαφρο CFRP
- Οι νέοι τροχοί αλουμινίου (18 ιντσών) έχουν ακριβώς την ίδια απόχρωση (Titanium Grey) με αυτούς των μοντέλων RS της εταιρείας
- Για πρώτη φορά το πίσω παρμπρίζ του Audi RS 3 LMS δεν είναι από κρύσταλλο αλλά από ένα ανθεκτικό αλλά ιδιαίτερα ελαφρύ υλικό που λέγεται Makrolon
- Το πλαϊνό παράθυρο στην πλευρά του οδηγού λειτουργεί ηλεκτρικά. Οι κανονισμοί του TCR επιβάλλουν να έχει τον ίδιο μηχανισμό με αυτόν του αυτοκινήτου παραγωγής
- Το ρεζερβουάρ καυσίμου χωράει 100 λίτρα

Photo: audi.com
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.