Έτοιμη η BMW M4 GT3. Πόσο πάει το όπλο; (βίντεο)

Post date:

Author:

Category:

Μόλις παρουσιάστηκε η M4 GT3, η αγωνιστική εκδοχή της νέας BMW M4 για την κατηγορία αγώνων GT3. Η εταιρεία θα συμμετέχει στα αντίστοιχα πρωταθλήματα ενώ χαρακτηριστικό στοιχείο είναι το «σχετικά χαμηλό κοστολόγιο» για τους τυχερούς ιδιώτες που θα συμμετέχουν. Όσο χαμηλό μπορεί να θεωρείται το απαιτούμενο ποσό των €415,000

BMW M4 GT3 back

Το θεαματικό «πίσω» της νέας M4 GT3 σαφώς και κλέβει τις εντυπώσεις απ΄το αμφιλεγόμενο «μπροστινό». Όμως η αλήθεια είναι πως σε τέτοια αγωνιστικά θεριά το όποιο αισθητικό υποτάσσεται στη λειτουργικότητα. Και εδώ, ο 3-λιτρος με τον κωδικό P58, το ξηρό κάρτερ, την ισχύ έως 590 PS, το 6-άρι Xtrac σειριακό και ακόμα και το air condition στο κόκπιτ, κλέβουν την παράσταση


Μιλώντας επί του οικονομικού η νέα M4 GT3 είναι κατά €4,000 φτηνότερη από την αντίστοιχη BMW Μ6 GT3. Λεπτομέρεια για φραγκοδίφραγκα

Είναι επίσης ακόμα μεγαλύτερη σε μήκος (5,020mm vs 4,975mm), έχει το ίδιο ύψος (1,308mm), μικρότερη χωρητικότητα κινητήρα (2,993κ.εκ. vs 4,399κ.εκ.), αποδίδει περισσότερη ισχύ ανά λίτρο (197 hp/l vs 132 hp/l) και ο εν σειρά 6-κύλινδρος είναι κατά 40 kg ελαφρύτερος από τον αντίστοιχο V8 της M6 GT3.

To μοτέρ έχει τη βάση του στο αντίστοιχο της M4 Competition με επιπλέον βελτιώσεις.

Συγκεκριμένα έχει αναβαθμιστεί, μεταξύ άλλων, όσον αφορά τη γωνία τοποθέτησής του, το ξηρό κάρτερ, το σύστημα εισαγωγής και τις βάσεις του.

Το 2022 η πλήρης αγωνιστική σεζόν

Η BMW λέει πως τα μεσοδιαστήματα (intervals) των μερών του κινητήρα/κιβωτίου είναι «σημαντικά μεγαλύτερα» και τα σχετικά κόστη «μακράν μικρότερα».

Σύμφωνα με την εταιρεία, έχει διανύσει περισσότερα από 14,000 χιλιόμετρα δοκιμών ενώ ο στόχος είναι μέχρι το τέλος της χρονιάς να έχει «γράψει» περισσότερα από 20,000.

Η νέα M4 GT3 κάνει αγωνιστικό ντεμπούτο στις 26 Ιουνίου 2021, στον 4ο γύρο του Nürburgring Endurance Series (NLS).

Δείτε το βίντεο με την παρουσίαση του αυτοκινήτου που είναι έτοιμο για την πίστα.


2023 BMW M2

Info/Photo: bmw.gr

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει