Ετοιμοπόλεμο Citroën C3 Rally2. Τα 3 kit αναβάθμισης

Post date:

Author:

Category:

Οι βελτιώσεις που ανακοίνωσε η Citroën Racing για το αγωνιστικό C3 Rally2 θα είναι διαθέσιμες τις επόμενες εβδομάδες στα 150 και πλέον αντίστοιχα C3 που συμμετέχουν σε όλο τον κόσμο

Citro­ën C3 Rally2

Τα νέα kit αναβάθμισης τοποθετήθηκαν στα εργοστασιακά C3 Rally2 σε Κροατία και Πορτογαλία και έχουν ήδη αποδειχθεί αποτελεσματικά


Σύμφωνα με την επίσημη ενημέρωση που ήρθε στο inbox, το αγωνιστικό τμήμα της Citroën βελτίωσε την απόδοση του C3 Rally2 που είναι ήδη ενεργό στην αντίστοιχη κατηγορία

Έτσι, λοιπόν, μετά από πολλαπλές δοκιμές σε άσφαλτο και χώμα, εγκρίθηκαν 3 kit εξέλιξης:

Το 1ο αφορά στην εισαγωγή αέρα στην οροφή, με βελτιωμένη αεροδυναμική ροή στο πάνω μέρος του αυτοκινήτου, παρέχοντας αύξηση της απόδοσης.

Το 2ο σχετίζεται με την αναβάθμιση της βελτιωμένης εισαγωγής αέρα που ενισχύσει την αύξηση ιπποδύναμης.

Και τέλος, η 3η αναβάθμιση συνδέεται με το περιβάλλον του κινητήρα, τον εναλλάκτη θερμότητας, τις εισαγωγές αέρα και το κύκλωμα υπερτροφοδότησης.

Τα συστήματα, σύμφωνα με την περιγραφή της Citroën, «έχουν ρυθμιστεί με τέτοια ακρίβεια ώστε να αυξάνουν την ισχύ και να βελτιώνουν την απόκριση του κινητήρα» 

Τα στιγμιότυπα από τις δοκιμές, πριν μερικούς μήνες για το Rallye Monte Carlo 2024, με τον εργοστασιακό οδηγό Γιόχαν Ρόσελ στο μπάκετ του C3 Rally2


Η διοθεσιμότητα

Το επόμενο βήμα της Citroёn Racing είναι να καταστήσει αυτά τα kit αναβάθμισης διαθέσιμα σε όλους τους πελάτες της στις επόμενες εβδομάδες.

Ο στόχος είναι τα 150 και πλέον C3 Rally2 που αγωνίζονται αυτή τη στιγμή σε όλο το κόσμο να εφοδιαστούν με αυτές τις αναβαθμίσεις και να συνεχίσουν να διεκδικούν νίκες στα αντίστοιχα πρωταθλήματα.

Το πλήρες σχέδιο διαθεσιμότητας θα παρουσιαστεί τις επόμενες ημέρες.

Info / Photo: citroen.gr


Citroën C3 Aircross δοκιμή

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει