Έτσι μπήκαν τα καγκουρό στο φετινό Bathurst

Στο φετινό 12ωρο αγώνα του Bathurst, στην Αυστραλία, τα καγκουρό έζησαν τα λεπτά της δημοσιότητάς τους. Αυτά είναι τα στιγμιότυπα από την μεγάλη τους εμφάνιση στην πίστα

Καγκουρό Bathurst 2020

Μαρσιποφόρα στο grid. Ανάμεσα στις Mercedes, Porsche και Bentley της κατηγορίας GT3, τα συμπαθή καγκουρό έκαναν τη δική τους επίδειξη για το πόσο γρήγορα μπορείς να πας με δύο δυνατά πίσω πόδια


Για την ιστορία, οι 12 Ώρες του Bathurst θεωρείται ο σημαντικότερος αγώνας που λαμβάνει χώρα στην μακρινή Αυστραλία. Μεγάλο γεγονός του motorsport, με τους θεατές να κατακλύζουν την πίστα στο Mount Panorama Circuit

Πολύ γρήγορη διαδρομή, στενή σε αρκετά σημεία, με υψομετρικές διαφορές και φοβιστική για τους αμύητους. Το μήκος της διαδρομής είναι 6,213 μέτρα με 23 συνολικά στροφές. Κάτι σε πιο μικρό Nürburgring.

Φέτος ήταν η 18η φορά που έλαβε χώρα ο αγώνας, με χορηγία της Liqui-Moly. Για το τυπικό της ενημέρωσης, τον αγώνα κέρδισε μία Bentley Continental GT της κατηγορίας Α-GT3 Pro.

Μακρύ, δυνατό σασί από ένα αυτοκίνητο που στην «πολιτική» του εκδοχή δεν έχει και μεγάλη σχέση με πιο οδηγοκεντρικούς αντιπάλους, όπως οι Porsche με τις 911, οι Mercedes με τα AMG ή οι Lamborghini. Συμβαίνει όμως με την πολεμική Bentley που είχε τον τρόπο της φέτος.


Κάτω από το καπό της «Conti» με το Νο7 που πήρε την καρό σημαία, βρισκόταν ο V8 twin-turbo από το γκρουπ της VW. Στη θέση των οδηγών οι Jules Gounon, Jordan Pepper και Maxim Soulet. Φαίνεται όμως η λίστα των συμμετοχών δεν είχε προνοήσει για τα συμπαθή καγκουρό που μεγαλοπρεπώς, και μάλλον τρομαγμένα, μπήκαν τρέχοντας στην πίστα. Σεβασμός


Photo: bathurst.com

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

Ξεκινούν οι virtual αγώνες αντί των πραγματικών. WTF

Όλο το πράγμα μοιάζει με ένα παγκόσμιο πείραμα. Νέα ήθη, νέοι τρόποι συμμετοχής και πληρωμής, δουλειά απ΄το σπίτι, προέκταση του σώματος στον υπολογιστή. Coming soon on a screen near you

Χειροκίνητο vs Αυτόματο. Ένα από τα τελευταία διλήμματα του Π.Ο.

Θέλει μεγάλο θάρρος για να πάρει κανείς σήμερα ακριβό αυτοκίνητο. Και τόλμη για να το πάρει χειροκίνητο. Υπέρ, κατά, και μια οδηγοκεντρική προσέγγιση

Αυτές είναι οι 22 υπέροχες Porsche που βγαίνουν σε δημοπρασία

Ο κορωνοϊός φαίνεται δεν σταματά τις Porsche που βγαίνουν σε δημοπρασία απ΄τον οίκο RM Sotheby's μέσω ιντερνετικού μπινταρίσματος

Τι να γράψεις για αυτοκίνητα εν μέσω καραντίνας

Τα δημοσιογραφικά αυτοκίνητα πάνε πίσω, τα μπάτζετς αναθεωρούνται, ετοιμάζονται απολύσεις και ένα σωρό ωραία. Η οδήγηση εν μέσω καραντίνας

Το ηθικό δίδαγμα του Ayrton Senna. Ταπεινά

O Ayrton Senna «έφυγε» και δεν ξαναγυρνά. Αλλά αυτό που θα διαβάσεις είναι ό,τι καλυτερο μπορούμε να κάνουμε προς ανάμνησή του

Ανοίξτε τα διόδια. Τι περιμένετε, αστείοι;

Δηλαδή να 'σαι κλεισμένος στο «κουτί» επί κάποιες ώρες και να αναγκάζεσαι να έρχεσαι σ΄ επαφή με χρήματα, χέρια, κάρτες του καθένα; Και τι έγινε αν φοράς γάντια; Δεν μεταδίδεται, λένε, και στον επόμενο;

Η σύντομη ζωή του Suzuki Jimny. Τώρα και συλλεκτικό;

Τα καυσαέρια «σκοτώνουν» το Suzuki Jimny στην ευρωπαϊκή αγορά. Σπάνια ένα τόσο φρέσκο αυτοκίνητο να υφίσταται τόσο νωρίς την απόσυρσή του αλλά συμβαίνει

Οδηγούμε νέο VW Golf. Ωρίμανση 46 ετών

Από Αθήνα μέχρι Μέτσοβο, στο Κατώγι Αβέρωφ, μετά στα Ιωάννινα και πάλι πίσω. Αυτές είναι οι πρώτες εντυπώσεις από ένα αυτοκίνητο που μοιάζει σχεδόν «καταδικασμένο» να δείχνει το πνεύμα των καιρών στην κατηγορία C

58 διάσημα κράνη της F1 βγαίνουν προς πώληση. Να η ευκαιρία;

Ούτε ένα, ούτε δύο, ούτε τρία. Πενήντα οκτώ κράνη διάσημων οδηγών της Formula 1 βγαίνουν σε δημοπρασία. Αυτές είναι οι τιμές

Δηλαδή ποιο το νόημα στο τιμόνι αλά F1;

Το τιμόνι αλά F1 είναι το νέο trend της σπορ αυτοκίνησης. Όχι ότι βγάζει νόημα σε ένα καθημερινό αυτοκίνητο, αλλά έτσι εχουν τα πράγματα. Παντού υπάρχει ένας αυτισμός

Τρεις ή πέντε πόρτες στο ιδανικό hot hatch;

To πεντάθυρο hot hatch αργοπεθαίνει. Αλλά σε έναν ιδανικό κόσμο κάπως έτσι θα έπρεπε να 'ναι