Έτσι μπήκαν τα καγκουρό στο φετινό Bathurst

Στο φετινό 12ωρο αγώνα του Bathurst, στην Αυστραλία, τα καγκουρό έζησαν τα λεπτά της δημοσιότητάς τους. Αυτά είναι τα στιγμιότυπα από την μεγάλη τους εμφάνιση στην πίστα

Καγκουρό Bathurst 2020

Μαρσιποφόρα στο grid. Ανάμεσα στις Mercedes, Porsche και Bentley της κατηγορίας GT3, τα συμπαθή καγκουρό έκαναν τη δική τους επίδειξη για το πόσο γρήγορα μπορείς να πας με δύο δυνατά πίσω πόδια


Για την ιστορία, οι 12 Ώρες του Bathurst θεωρείται ο σημαντικότερος αγώνας που λαμβάνει χώρα στην μακρινή Αυστραλία. Μεγάλο γεγονός του motorsport, με τους θεατές να κατακλύζουν την πίστα στο Mount Panorama Circuit

Πολύ γρήγορη διαδρομή, στενή σε αρκετά σημεία, με υψομετρικές διαφορές και φοβιστική για τους αμύητους. Το μήκος της διαδρομής είναι 6,213 μέτρα με 23 συνολικά στροφές. Κάτι σε πιο μικρό Nürburgring.

Φέτος ήταν η 18η φορά που έλαβε χώρα ο αγώνας, με χορηγία της Liqui-Moly. Για το τυπικό της ενημέρωσης, τον αγώνα κέρδισε μία Bentley Continental GT της κατηγορίας Α-GT3 Pro.

Μακρύ, δυνατό σασί από ένα αυτοκίνητο που στην «πολιτική» του εκδοχή δεν έχει και μεγάλη σχέση με πιο οδηγοκεντρικούς αντιπάλους, όπως οι Porsche με τις 911, οι Mercedes με τα AMG ή οι Lamborghini. Συμβαίνει όμως με την πολεμική Bentley που είχε τον τρόπο της φέτος.


Κάτω από το καπό της «Conti» με το Νο7 που πήρε την καρό σημαία, βρισκόταν ο V8 twin-turbo από το γκρουπ της VW. Στη θέση των οδηγών οι Jules Gounon, Jordan Pepper και Maxim Soulet. Φαίνεται όμως η λίστα των συμμετοχών δεν είχε προνοήσει για τα συμπαθή καγκουρό που μεγαλοπρεπώς, και μάλλον τρομαγμένα, μπήκαν τρέχοντας στην πίστα. Σεβασμός


Photo: bathurst.com

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

Honda Civic Type R Limited Edition. Η δίαιτα του πολεμιστή

Ελαφρωμένο Honda Civic Type R. Κυκλοφορεί σπανίως και μόνο σε Sunshine Yellow. 100 κομμάτια και όποιος πρόλαβε τον πολεμιστή είδε

Golf GTi. Η εμπειρία πριν και μετά. Γιατί οι καιροί αλλάζουν

Το Golf GTi παραμένει το gran turismo injection του σκεπτόμενου ανθρώπου. Δεν είναι bungee-jumping στην αδρεναλίνη, δεν θα σε κάνει να βιώσεις την οδηγική σου εξέλιξη, αλλά είναι η ώριμη σχέση για όσους θέλουν να πηγαίνουν πολύ, αλλά πραγματικά πολύ γρήγορα

Μεγάλη του γένους σχολή: Για τα δυνατά Megane

Αν έπρεπε να διαλέξω θα ψήφιζα τη δεύτερη γενιά των ειδικών Megane RS. Όχι απαραίτητα το γυμνό Trophy-R αλλά σίγουρα από το face lift και εντεύθεν. Και πάντα, μα πάντα σε έκδοση Cup. Με το μηχανικό μπλοκέ που σου τραβάει τη μούρη βαθιά μέσα στο apex και τα «μάγουλα» του Recaro να σου σφίγγουν τα πλευρά. Και τρίθυρο, τώρα ειδικά που μας «τελειώνει» στην κατηγορία

Αυτά είναι τα 10 πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα

Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, η Porsche 911 σημείωσε το καλύτερο σκορ από οποιοδήποτε άλλο μοντέλο. Αν έμενε κανείς στα αποτελέσματα της JD Power, τότε πρόκειται για το πιο αξιόπιστο αυτοκίνητο της αγοράς

Ποιος κορωναϊός; Έζησα το όνειρο ζωής στο Τόκιο

Αν, όπως λένε, το περπάτημα κάνει καλό, το Tokyo Auto Salon 2020 είναι το μέρος όπου αξίζει να ξεθεωθείς. True story

Ψηφιακή επίσκεψη στο ιερό της Lamborghini

Η Lamborghini ήταν και είναι βιομηχανικό κόσμημα, εστία αδρεναλίνης, άφθονη ιταλική ιστορία. Μεγάλη η χάρη της Sant' Agata

Απόδραση. Με την Alfa 75 στον Όλυμπο

Ανακαλύπτοντας το «Βουνό των Θεών» από την όχι και τόσο γνωστή πλευρά του. Με την Alfa 75 στον Όλυμπο

Η BMW M4 CS των 460 ίππων. Μία άποψη πριν τη νέα γενιά της Μ4

Το exclusivity, η μοναδικότητα μιας έκδοσης, είναι το καύσιμο της ματαιοδοξίας μας. Κι αν μπορείς οικονομικά, το τρέφεις. Μόνο που θα φανεί στο χρόνο αν η M4 CS διεκδικήσει επάξια τη θέση της στην ιστορία των πιο εμβληματικών BMW

Ο παλαιότερος «Σκαραβαίος» στον κόσμο επανήλθε στη ζωή

Με αριθμό σασί #00003 αυτός ο «Σκαραβαίος», ένα VW Beetle του 1939, βρέθηκε καμμένος και σε άθλια κατάσταση. Αυτό είναι το photo story της αποκατάστασης

Πόσο έχει η νέα Corvette C8; Ανταπόκριση από Κεντάκι

Το 2020 οι πωλήσεις των σπορ αυτοκινήτων συνεχίζουν να πέφτουν σταθερά, σαν χειμερινό ψιλόβροχο. Σε αντίθεση, τα SUV, ανατέλλουν εμπορικά όλο και περισσότερο. Θα βγάλει χρήματα η GM από τη νέα Corvette; Είναι αμφίβολο. Αλλά το προσπαθούν.

Οδηγούμε Mazda2. Ο επιμένων ιαπω-νικά

Με το Mazda2 ξαναορίζεις τη σχέση σου, ακόμα και με ένα μικρό αυτοκίνητο που δεν θα γίνει «μαϊντανός». Η Mazda επιμένει ιαπωνικά. Και για κάποιους, έστω και αν ανήκουν στη μειοψηφία, αυτό είναι μόνο νίκη.

Αυτές είναι οι αλλαγές για το Renault Megane RS (2020)

Το νέο Renault Megane RS στοχεύει να διαχωρίσει κατά τι το κοινό στο οποίο απευθύνεται. Αφενός για κάποιον που προτιμά τον πιο ενδοτικό χαρακτήρα του Sport και αφετέρου για τον πιο «ειδικό» οδηγό που επιμένει στο μπλοκέ και τις πιο σφιχτές ρυθμίσεις. Τις οποίες και θα πληρώσει.

Πού πάει η αυτοκίνηση; Η συνομιλία με τον Τ. Θεοχαράκη

Όπως λένε και στο Facebook, η σχέση «είναι περίπλοκη». Κάποιοι θα επενδύουν στο ντίζελ (καθώς κατεβάζει τους μέσους όρους εκπομπών διοξειδίου). Και οι περισσότεροι στην ηλεκτροκίνηση (καθώς τους κατεβάζει στο «υπόγειο»). Όμως η εξέλιξη κοστίζει και η υποδομή, σε χώρες όπως είναι η Ελλάδα, βρίσκεται ακόμη στα σπάργανα