Έτσι μπήκαν τα καγκουρό στο φετινό Bathurst

Στο φετινό 12ωρο αγώνα του Bathurst, στην Αυστραλία, τα καγκουρό έζησαν τα λεπτά της δημοσιότητάς τους. Αυτά είναι τα στιγμιότυπα από την μεγάλη τους εμφάνιση στην πίστα

Καγκουρό Bathurst 2020

Μαρσιποφόρα στο grid. Ανάμεσα στις Mercedes, Porsche και Bentley της κατηγορίας GT3, τα συμπαθή καγκουρό έκαναν τη δική τους επίδειξη για το πόσο γρήγορα μπορείς να πας με δύο δυνατά πίσω πόδια


Για την ιστορία, οι 12 Ώρες του Bathurst θεωρείται ο σημαντικότερος αγώνας που λαμβάνει χώρα στην μακρινή Αυστραλία. Μεγάλο γεγονός του motorsport, με τους θεατές να κατακλύζουν την πίστα στο Mount Panorama Circuit

Πολύ γρήγορη διαδρομή, στενή σε αρκετά σημεία, με υψομετρικές διαφορές και φοβιστική για τους αμύητους. Το μήκος της διαδρομής είναι 6,213 μέτρα με 23 συνολικά στροφές. Κάτι σε πιο μικρό Nürburgring.

- Διαφήμιση-

Φέτος ήταν η 18η φορά που έλαβε χώρα ο αγώνας, με χορηγία της Liqui-Moly. Για το τυπικό της ενημέρωσης, τον αγώνα κέρδισε μία Bentley Continental GT της κατηγορίας Α-GT3 Pro.

Μακρύ, δυνατό σασί από ένα αυτοκίνητο που στην «πολιτική» του εκδοχή δεν έχει και μεγάλη σχέση με πιο οδηγοκεντρικούς αντιπάλους, όπως οι Porsche με τις 911, οι Mercedes με τα AMG ή οι Lamborghini. Συμβαίνει όμως με την πολεμική Bentley που είχε τον τρόπο της φέτος.


Κάτω από το καπό της «Conti» με το Νο7 που πήρε την καρό σημαία, βρισκόταν ο V8 twin-turbo από το γκρουπ της VW. Στη θέση των οδηγών οι Jules Gounon, Jordan Pepper και Maxim Soulet. Φαίνεται όμως η λίστα των συμμετοχών δεν είχε προνοήσει για τα συμπαθή καγκουρό που μεγαλοπρεπώς, και μάλλον τρομαγμένα, μπήκαν τρέχοντας στην πίστα. Σεβασμός


Photo: bathurst.com

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

Ford Puma ST με 200 ίππους και μπλοκέ. Το SUV του σκεπτόμενου petrolead

Το οδηγήσαμε στην απλή έκδοσή του και μας φάνηκε πολύ ενδιαφέρον. Και τώρα η Ford Performance βγάζει το Puma ST, την έκδοση τη σωστή. Αυτήν που μπορεί να κάνει ακόμα και κάποιον που του αρέσει η οδήγηση να μην αντέξει άλλο τη γκρίνια απ' το σπίτι και να ενδώσει σε ένα SUV

Διαρροή: Αυτές είναι οι νέες BMW M3 και M4

Μένει να φανεί σε πόσους εν δυνάμει ιδιοκτήτες η νέα σχεδιαστική τάση της BMW θα αποθαρρύνει τυχόν αγορά - και ειδικά επί ευρωπαϊκού εδάφους. Το βασικό, ωστόσο, ζήτημα είναι οι Μ3 και Μ4 με όλα τα υπόλοιπα υπερθετικά τους. Ως προσωπικότητα, οδηγική εμπλοκή, συνολική ποιότητα

Οδηγώντας σωστά. Από τη θεωρία στην πράξη του track day

Αν δε θες να πάρεις τα ψαλίδια στο χέρι και να ψαχτείς στο τι σημαίνει Πραγματική Οδήγηση, καλό είναι να ψαχτείς με τα βασικά. Αυτή ήταν η εμπειρία ενός αναγνώστη από το track day που έζησε στην Αμερική

Το Mazda MX-30 έρχεται Ελλάδα. Οι τιμές και το τελευταίο οχυρό

Η Mazda δεν μπήκε νωρίς στην ηλεκτροκίνηση. Ίσως και να άργησε. Πρόκειται για μια εταιρεία που επενδύει ακόμα στους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Κατά την ταπεινή μου γνώμη, στη Mazda πράττουν ορθώς. Δεν ξέρω πώς θα τους βγει εμπορικά αλλά τουλάχιστον ως εταιρική φιλοσοφία, οι άνθρωποι δεν τα ξεπουλάνε όλα στο βωμό του trend

Πόσο καλό μπορεί να είναι το νέο VW Golf GTi;

Ως πιο άμεσο ανταγωνιστή του νέου Golf GTI θα έβλεπα λιγότερο τα πιο εστιασμένα hot hatch και περισσότερο μία νέα «ποσότητα» στην κατηγορία, τη BMW 128ti. Για πρώτη φορά προσθιοκίνητη, επίσης με δίλιτρο τούρμπο, ελαφρώς ισχυρότερη αλλά και κατά τι βαρύτερη, στα 1,520 kg σε σχέση με τα 1,425 του Golf

Το Nissan Z Proto και ο σοφός Katayama

Ένα σπορ πισωκίνητο που περιμέναμε χρόνια. Ο αντικαταστάτης του 370Z, το νέο Nissan Z Proto είναι η σκυτάλη στην κληρονομιά ενός ανθρώπου που είχε δει το μέλλον

Ποιο είναι το καλύτερο FWD hot hatch όλων των εποχών;

Ιστορικά, οι Γάλλοι παραμένουν σταθερά στις κορυφαίες εκδόσεις των hot hatch, η Opel δείχνει ότι το προσπαθεί συνειδητά (αν και δεν έχει ακόμα την ωριμότητα στο σασί με τους πρώτους), η Ford παραδοσιακά ξέρει να φτιάχνει εξαιρετικά δείγματα. United colors of hot hatches

Ιερό τοτέμ. Επίσκεψη στα άδυτα της Autodelta

Για πρώτη φορά ένας alfista μοιράζεται ό,τι έζησε και φωτογράφισε το καλοκαίρι του 1972 πίσω απ΄ τους τοίχους του αγωνιστικού τμήματος της Alfa Romeo, της θρυλικής Autodelta

Το «Φρανκενστάιν» GR Yaris των 1,000 ίππων του Daigo Saito

Ένας κανονικός άνθρωπος θα ήταν πολύ ευχαριστημένος με το GR Yaris. Σωστά. Μόνο που Daigo Saito δεν είναι κανονικός. Είναι ο εξωγήινος του drifting και μόλις ξήλωσε ό,τι υπήρχε μέσα στο νέο hot hatch

Γιατί θέλω να σκίσει η Maserati MC20

Φαντάζομαι τη Maserati MC20 ως άξια διάδοχο της παράδοσής της. Μαζί με το αυτονόητο: να επιβιώσει οικονομικά, να βγει το στρατηγικό πλάνο για 13 νέα μοντέλα, να διαχωριστεί από την Alfa για να ξεμπερδεύουμε με το cross engineering και να αποκτήσει την αυτοδυναμία που απαιτεί το όνομά της