Έτσι δοκιμάζονται οι AMG στην Πράσινη Κόλαση (βίντεο)

Μια ματιά στο εσωτερικό της Mercedes AMG, με τα αυτοκίνητα δοκιμών, τους οδηγούς που γράφουν χιλιόμετρα στο Nordschleife και τις εξελίξεις στις συχνά αθέατες πλευρές της αυτοκίνησης

Όλη η δουλειά οφείλει να καταλήγει εδώ. Πίστα, καθημερινές δοκιμές, ανάλυση στοιχείων. Άλλη μία μέρα στο γραφείο


Αξίζει να αφιερώσετε μερικά λεπτά της ώρας

Για να δείτε τη μελέτη, τις ρυθμίσεις της κινηματικής, το πώς το ESP δεν αποτελεί πλέον μόνο έναν εξοπλισμό ασφάλειας και ελέγχου πρόσφυσης αλλά και συμβάλλει στη γενικότερη δυναμική των AMG και πολλά άλλα ενδιαφέροντα που δεν βλέπουμε συχνά.

- Διαφήμιση-

Ενδιαφέρον το σχόλιο του επικεφαλής για το ότι οι οδηγοί δοκιμών δεν είναι μόνο άνθρωποι που ξέρουν απ΄έξω και ανακατωτά το Nürburgring.

Συχνά είναι και άνθρωποι που προέρχονται από τους δύο τροχούς. Το σημαντικό είναι να έχει κάποιος την αίσθηση τού να εισπράττει αναλυτικά την πληροφορία που παρέχει το αυτοκίνητο υπό πίεση σε φάση δοκιμών.

Επίσης, θα «συνοδηγήσετε» (από το 11:30 του βίντεο) με ένα από τους οδηγούς της εταιρείας που εξηγεί τις φάσεις συμπίεσης της ανάρτησης στα απαιτητικά σημεία της πίστας αλλά και πώς τα νέα αυτόματα κιβώτια είναι ρυθμισμένα για τον Πραγματικό Οδηγό αλλάζοντας ιδανικά.


Mercedes-AMG CLA 45s δοκιμή

Photo: mercedes-benz.gr

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

Οδηγούμε τη θηριώδη Mercedes-AMG GLE 53 στην Ελλάδα

Δύσκολα να αγνοήσεις την εντυπωσιακή AMG GLE 53 και το συνδυασμό επιδόσεων, πρακτικότητας και κύρους που διαθέτει. Οδηγούμε επί ελληνικού εδάφους το ένα και μοναδικό «κομμάτι» που κυκλοφορεί στους ελληνικούς δρόμους

Άραξε. Το μηχάνημα θέλει το χρόνο του

Αντιπαθώ την τελειότητα. Είναι καταναγκασμός, ανικανοποίητη μαλακία και κάνει τους ανθρώπους να νιώθουν ανεπαρκείς. Όπως είχε πει ο Σαλβαντόρ Νταλί, «Μη φοβάστε την τελειότητα. Ποτέ δεν θα την αγγίξετε»

Πώς είναι να οδηγείς μία Alfa Romeo 35 ετών;

Η 75, όπως γενικότερα οι Alfa της εποχής, δεν ήταν εύκολα αυτοκίνητα. Συχνά απαιτούσαν να τις πιάσεις απ´το σβέρκο, να μη τις φοβηθείς και να τις δαμάσεις. Συχνά με λίγο ακόμα περισσότερο γκάζι. Πάντως όχι με δισταγμό. Και ήταν τότε που τους συγχωρούσες ό,τι και σε μια ωραία κυρία τού χθες: τα καπρίτσια της

Πού πας με άδετο το παιδί; Το έγκλημα της διπλανής πόρτας

Όσο συνεχίζουν να υπάρχουν πιτσιρίκια που δεν φορούν ζώνη ασφαλείας μέσα σε ένα κινούμενο θηρίο που λέγεται αυτοκίνητο, το εν δυνάμει έγκλημα θα κυκλοφορεί ανάμεσά μας

Αυτή είναι η ιερή στιγμή που το T.50 έρχεται σε ζωή (βίντεο)

Το εκπληκτικό δημιούργημα του ευφυούς Gordon Murray, το T.50, το γνωρίσαμε πρόσφατα. Και τώρα ήρθε η ώρα να ηχήσει για πρώτη φορά ο V12 των 663 ίππων στο «μουλάρι» της εταιρείας

Μόνο τούρμπο εδώ χωράνε. Η μοναδική συνάντηση

Αφετηρία το Κόμο και προορισμός το Τορίνο για μια ευγενή παρέα υπέροχων αποκλειστικά τούρμπο αυτοκινήτων. Το φωτογραφικό στόρι

Παρθενικό CUPRA Formentor 310 ίππων. Η τιμή και τι αξίζει να ξέρεις

Το CUPRA Formentor είναι το πρώτο μοντέλο που σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε αποκλειστικά από τη νέα μάρκα. Και η εταιρεία λέει πως συνδυάζει ιδανικά το στιλ με τις επιδόσεις

Όταν δεν οδηγούν τα λεφτά: Ο Βωβός και πώς ήταν να ‘σαι πραγματικά γρήγορος

Δεν υπάρχει μεγαλύτερη ανοησία από το να πιστεύει κάποιος ότι η οικονομική άνεση και ο ζαμανφουτισμός απέναντι στο μηχάνημα και τα κόστη σε κάνουν πιο γρήγορο οδηγό στους αγώνες. Ναι, ο Βωβός, ο Βαρδινογιάννης και άλλοι πολλοί είχαν φράγκα. Πολλά φράγκα. Μόνο που από εκεί και πέρα, όταν είσαι στην εκκίνηση με την ταυτότητα στο στόμα, ξεκινούν οι αδένες (sic)

Τι λέει ο κόσμος για τη BMW Σειρά 2 Gran Coupe;

Η BMW αλλάζει. Τουλάχιστον σχεδιαστικά. Μάλλον και πέραν αυτού. Και φαίνεται πως απευθύνεται σε μία παγκοσμιοποιημένη αγορά με όσο γίνεται περισσότερα niche μοντέλα που δεν την απασχολεί και τόσο το αν θα αρέσουν στους παραδοσιακούς αγοραστές της