Έτσι φτιάχνεται το ανθρακονημάτινο σασί του Τ.50 (βίντεο)

Post date:

Author:

Category:

Το T.50 είναι ίσως το τελευταίο αναλογικό υπεραυτοκίνητο. Και αυτή είναι μια ματιά στα ενδότερα της παραγωγής του που μας επιτρέπει να δούμε πώς κατασκευάζεται το σασί των μόλις 100 κιλών

Το T.50 του Murray

 Αυτό είναι το αυτοκίνητο που σηματοδοτεί με τον πιο έξοχο τρόπο 50 χρόνια δημιουργικότητας του ευφυούς Μάρει. Εξ ου και ο κωδικός του: T.50


Το T.50 ζυγίζει μόλις 986 kg. Επαναλαμβάνουμε: το T.50 ζυγίζει μόλις 986 κιλά. Το δε σασί του από κάρμπον έχει βάρος μόλις 100 kg

Επίσης, όπως λέει το επίσημο press kit, εφοδιάζεται με «τον ελαφρύτερο ατμοσφαιρικό και αυτόν με τον υψηλότερο αριθμό περιστροφής κινητήρα σε supercar».

Στο κέντρο του σασί ζει και αναπνέει ένας V12, χωρητικότητας 3,9 λίτρων, με απόδοση 663 ίππων που στροφάρει στις 12,100 rpm.

Όπως διακρίνεται και στο βίντεο, υπάρχει η τριθέσια διάταξη. Μας παραπέμπει στην εμβληματική, επίσης τριθέσια, McLaren F1 που επίσης είχε σχεδιάσει ο Μάρεϊ.

Κοιτώντας από πίσω το T.50 ένας ανεμιστήρας σπάει τα στερεότυπα. Θυμάστε τη Brabham- Alfa Romeo BT46 του Niki Lauda; Ήταν έμπνευση του Μάρεϊ που ήταν τόσο μπροστά από τον ανταγωνισμό ώστε προκάλεσε τη γραφειοκρατία της Φόρμουλα 1 και τον απαγόρευσε

Πληροφοριακά το T.50 ήταν πρότζεκτ εν εξελίξει, έγινε υπεραυτοκίνητο που πωλείται έναντι €2,6 εκατομμυρίων (προ φόρων), θα κατασκευαστεί σε 100 μόλις μοναδικά τεμάχια και οι παραδόσεις ξεκινούν από τον Ιανουάριο του 2022



Photo: gordonmurrayautomotive.com

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει