Extreme performance tires. Περί σκληροπυρηνικής γόμας ο λόγος

Post date:

Author:

Category:

 

Λάστιχα τιμές

Περιορισμένη χάραξη, πλαϊνά που δεν καταλαβαίνουν από ζόρια, θόρυβος κύλισης. Τα λάστιχα του πυροβολημένου petrolhead μας αρέσουν

Ελαστικά semi-slick ή και εξαιρετικά εστιασμένης χρήσης. Αυτά που χαζεύεις καθώς, πέραν των άλλων, θυμίζουν πως αυτά είναι κάτι εξωτικό, απόλυτα αφοσιωμένο, »ειδικό».

 

Γενικά χαρακτηριστικά είναι τα λιγότερα και πιο ρηχά αυλάκια για την αποβολή της βροχής, οι μεγαλύτερες επιφάνειες γόμας στο πέλμα, τα τετράγωνα και ενισχυμένα πλαϊνά και τα σκληρά μείγματα για να αντέχουν τις αυξημένες θερμοκρασίες. 

 

Απ’ την άλλη, αφού τα χαρακτηριστικά που προσφέρουν είναι καλύτερο κράτημα και αντοχή στην καταπόνηση, έχουν θυσιαστεί άλλοι τομείς όπως θόρυβος, άνεση και εξοικονόμηση καυσίμου.

 

Σε πολλές περιπτώσεις θυσιάζεται και η αποτελεσματικότητα του ελαστικού σε συνθήκες φρεναρίσματος στη βροχή. Σαφώς θέλουν παραπάνω προσοχή και μεγαλύτερες αποστάσεις. Φυσικά, δεν μιλάμε για περιπτώσεις καθαρόαιμου semi-slick όπως για παράδειγμα τα Toyo R888 ή τα  Nankang AR1 που ΔΕΝ κάνουν για καθημερινή χρήση, πόσο μάλλον σε βροχή!

Τα τετράγωνα και ενισχυμένα πλαϊνά στο ταξίδι θα παράξουν περισσότερο θόρυβο από κάποιο »πολιτικό» ελαστικό άλλα, κατά την ταπεινή μου γνώμη, όχι και σε σημείο που ένας συνειδητοποιημένος petrolhead θα ενοχληθεί

Θέλουν επίσης περισσότερο χρόνο να έρθουν σε θερμοκρασία λειτουργίας από ό,τι ένα συμβατικό ελαστικό.

 

Τι κερδίζουμε όμως με μια τετράδα από αυτή την κατηγορία: Πρώτο και καλύτερο, πολύ καλύτερες επιδόσεις όταν ζεσταθούν. Αλλά και μεγαλύτερη διάρκεια σκληρής χρήσης. Είτε σε βουνίσιες διαδρομές είτε και σε επισκέψεις σε πίστα.

 

Η καλύτερη λύση βέβαια είναι δύο σετ από ζαντολάστιχα, ένα με all around ελαστικά για καθημερινή χρήση και ένα σετ με καθαρά semi-slick ή και full slick για χρήση πίστας, track-days κλπ. Eντάξει, για όποιον μπορεί να διαθέσει για αυτή την πολυτέλεια. Πολυτέλεια είναι, ναι.

 

Μερικά ενδεικτικά παραδείγματα που κυκλοφορούν στην χώρα μας είναι τα παρακάτω: Nankang NS2R, Toyo R1R, Federal 595 RsR, Yokohama Advan Neova AD08, Hankook Ventus RS3, Kumho Ecsta. Προσωπική γνώμη: αν τα δοκιμάσεις δεν ξαναγυρίζεις σε »πολιτικό».

Photo: Toyo

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

DS 3 Crossback. Γενναιότητα σε ελληνική άσφαλτο

To DS 3 Crossback λέει πως «θέλει να αναδείξει τη δουλειά των καλύτερων τεχνιτών της βιομηχανίας». Δεν το ακούς συχνά αυτό στη σημερινή, παγκοσμιοποιημένη και πολλάκις κοπιαρισμένη αυτοκινητοβιομηχανία

Η απαγορευμένη διαφήμιση του Golf. Για τη μάνα σου

Η απαγορευμένη διαφήμιση του Golf πυροδότησε το ίντερνετ. Δεν έχει να κάνει με το αυτοκίνητο. Έχει να κάνει με τη μάνα μου, τη δική σου, τις μελλοντικές

Η ελευθερία τού να μην ανήκεις

«Αυτές τις μέρες συμπληρώνονταιι 8 χρόνια 4Drivers. Και αν έπρεπε ένα μόνο κείμενο να χαρακτηρίσει τη φιλοσοφία του, είναι αυτό. Μόνο freedom - που θα ´λεγε και ο Braveheart»

Texting: 21 μέτρα ρίσκου. Πόσο αξίζουν τα μηνύματα;

Κόφ'το, κλείσ' το, άσ' το για αργότερα το κινητό. Υπακοή και σεβασμός απ΄όλους μας, ειδικά τους σκεπτόμενους Πραγματικούς Οδηγούς που οφείλουν να θέτουν το παράδειγμα. 21 μέτρα ρίσκου είναι πολλά

«Βαρετό» Golf; Σηκώνει πολλή συζήτηση

Λίγο πριν την εμφάνιση του Golf Mk8, ας βάλουμε τα πράγματα σε μία ρεαλιστική τάξη

Ο Τζέιμς Χαντ του καλοκαιριού

«Μόλις 45 χρόνια πρόλαβε να ζήσει ο Χαντ. Ήταν αρκετά για να τα κάνει όλα. Να κυνηγήσει το όνειρό του οδηγώντας στο απώγειο του σπορ, τη Φόρμουλα 1. Αλλά και να κοιμηθεί με περισσότερες από 5.000 γυναίκες»

Μικρά αυτοκίνητα υπό απειλή. Ποια είναι;

«Ένα μικρό αυτοκίνητο οφείλει να είναι φτηνό. Αλλιώς δεν θα πουλήσει. Τα περιθώρια είναι πολύ στενά στα μίνι αυτοκίνητα. Μερικές φορές και στα υπερμίνι»