Φαρδύ, «κακό», υβριδικό. Ο Latvala θέλει χρόνο με το GR Yaris του 2022 (βίντεο)

Post date:

Author:

Category:

Αρχής γεομένης από το 2021 η επαγγελματική κάρτα του Jari-Matti Latvala έχει τον τίτλο ”Team principal of Toyota Gazoo Racing WRT”, αντικαθιστώντας τον Tommi Mäkinen. Kαι τώρα, ενόψει των νέων κανονισμών για την επόμενη σεζόν που φέρνουν τα υβριδικά στο μαγικό κόσμο του WRC, θέλει να το οδηγήσει. Το θέλει πολύ

Toyota GR Yaris Hybrid WRC

Με 18 νίκες στην καριέρα του στο WRC, ο Latvala θεωρείται ο πιο επιτυχημένος οδηγός στο θεσμό χωρίς ωστόσο να έχει κατακτήσει παγκόσμιο τίτλο. Από τη νέα του θέση έχει πολλά να προσφέρει στο ολοκαίνουργιο Yaris που, προς το παρόν, στα χέρια του οδηγού δοκιμών, Juho Hänninen, πάει «αέρα»


Ο Latvala, όπως δήλωσε, θέλει να καθίσει στο αριστερό μπάκετ του Yaris προδιαγραφών 2022 πριν το τέλος της χρονιά που διανύουμε

Όπως είπε πρόσφατα, η ικανότητά του να μεταγγίσει την εμπειρία του στο Yaris WRC σχετίζεται με το χρόνο που θα έχει για να εκτιμήσει το αυτοκίνητο από τη θέση του οδηγού.

- Διαφήμιση-

«Φυσικά και θέλω πολύ να το οδηγήσω», είπε, «αλλά θα πρέπει να μιλήσω με τον Tom Fowler (σ.σ. τον τεχνικό διευθυντή της Toyota Gazoo Racing) που είναι επικεφαλής σχετικά μ’ αυτό».

«Όταν έρθει ο χειμώνας, θα ρωτήσω τον Tom για να οδηγήσω. Θέλω να καταλάβω για τι ακριβώς μιλούν οι οδηγοί. Αισθάνομαι ότι δεν μπορώ να αποδώσω την ίδια αξία αν δεν μπορώ να καταλάβω σε τι ακριβώς αναφέρονται», συνέχισε ο τριανταεξάχρονος Jari-Matti


GR Yaris hardcore

Σόρι, για την ώρα μόνο ο Juho

Μέχρι πρόσφατα, μόνο ο οδηγός δοκιμών της Toyota Juho Hänninen έχει οδηγήσει σφαιρικά το ολοκαίνουργιο Yaris.

Ενώ, την ίδια στιγμή, οι εργοστασιακοί οδηγοί, Elfyn Evans και Kalle Rovanperä, μπήκαν για πρώτη φορά στα τέλη του Αυγούστου, οδηγώντας σε ασφάλτινες διαδρομές γύρω από το Gap, στη Γαλλία.

Δείτε το σχετικό βίντεο με τον Hänninen να πηγαίνει «κομμάτια» ανεξαρτήτως καιρού.


Toyota τσιπ

Photo: wrc.com

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει