Ο κινητήρας της 20ετίας. Για τη Ferrari 488 GTB

Post date:

Author:

Category:

Τα τεχνολογικά βραβεία για την ανάδειξη του καλύτερου κινητήρα της 20ετίας δεν δίστασαν και πολύ. Είναι ο 3.9lt twin-turbo V8 της Ferrari 488 GTB. Άκου μελωδία

Ferrari 488 GTB 

Η απόδοσή του, με 710 PS και 770 Nm, είναι όσο θα μπορούσε να χαρακτηρίζει αυτό το μοναδικό κεντρομήχανο. 

Κινητήρας με πραγματικά εκρηκτικές επιδόσεις και μοναδικά χαρακτηριστικά που του έδωσαν τον επίζηλο τίτλο του Κινητήρα της 20ετίας. 

Ναι, έχει turbo, απογοητεύοντας ίσως τους φανατικούς πιστούς των «ατμοσφαιρικών» Ferrari.

Η επιτάχυνση της Ferrari 488 (και των παραλλαγών της που εφοδιάζονται με τον ίδιο κινητήρα – GTB, Spider, Pista) από τα 0 στα 100 km/h χρειάζεται μόλις 2,9», ενώ από το 0 στα 200 χρειάζεται 7,8»

Ως γνωστόν, το 0-200 είναι η τιμή που είναι και η πιο σημαντική σ’ αυτή την κατηγορία αυτοκινήτων. Η τελική της ταχύτητα είναι 340 χλμ/ώρα

Ferrari 488 GTB

Ferrari 488 GTB

Επίσης, μπορεί η Ferrari να μην το παραδέχεται, όμως το γεγονός ότι έχει ακριβώς την ίδια απόδοση με την 488 Pista «μαρτυρά» ότι μάλλον πρόκειται για τον ίδιο κινητήρα. Η μόνη διαφορά είναι ότι η μέγιστη ροπή στην Pista είναι διαθέσιμη από τις 3.000 rpm. 

Δεν είναι υβριδικός κινητήρας, δεν είναι ηλεκτρικός, καίει βενζίνη. Sorry. Είναι η βασίλισσα των κινητήρων. Οι ειδικοί ξέρουν.

Αν σταθείς δίπλα του την ώρα που επιταχύνει, θα πειστείς και εσύ, δύσπιστε, πως το μέταλλο μπορεί να έχει τη δική του συμφωνική ορχήστρα. 

Τελευταία ωδή. Ακούστε την όσο κυκλοφορεί ακόμα ανάμεσά μας.

Photo: Ferrari

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει