Ο κινητήρας της 20ετίας. Για τη Ferrari 488 GTB

Post date:

Author:

Category:

Τα τεχνολογικά βραβεία για την ανάδειξη του καλύτερου κινητήρα της 20ετίας δεν δίστασαν και πολύ. Είναι ο 3.9lt twin-turbo V8 της Ferrari 488 GTB. Άκου μελωδία

Ferrari 488 GTB 

Η απόδοσή του, με 710 PS και 770 Nm, είναι όσο θα μπορούσε να χαρακτηρίζει αυτό το μοναδικό κεντρομήχανο. 

Κινητήρας με πραγματικά εκρηκτικές επιδόσεις και μοναδικά χαρακτηριστικά που του έδωσαν τον επίζηλο τίτλο του Κινητήρα της 20ετίας. 

Ναι, έχει turbo, απογοητεύοντας ίσως τους φανατικούς πιστούς των «ατμοσφαιρικών» Ferrari.

Η επιτάχυνση της Ferrari 488 (και των παραλλαγών της που εφοδιάζονται με τον ίδιο κινητήρα – GTB, Spider, Pista) από τα 0 στα 100 km/h χρειάζεται μόλις 2,9», ενώ από το 0 στα 200 χρειάζεται 7,8»

Ως γνωστόν, το 0-200 είναι η τιμή που είναι και η πιο σημαντική σ’ αυτή την κατηγορία αυτοκινήτων. Η τελική της ταχύτητα είναι 340 χλμ/ώρα

Ferrari 488 GTB

Ferrari 488 GTB

Επίσης, μπορεί η Ferrari να μην το παραδέχεται, όμως το γεγονός ότι έχει ακριβώς την ίδια απόδοση με την 488 Pista «μαρτυρά» ότι μάλλον πρόκειται για τον ίδιο κινητήρα. Η μόνη διαφορά είναι ότι η μέγιστη ροπή στην Pista είναι διαθέσιμη από τις 3.000 rpm. 

Δεν είναι υβριδικός κινητήρας, δεν είναι ηλεκτρικός, καίει βενζίνη. Sorry. Είναι η βασίλισσα των κινητήρων. Οι ειδικοί ξέρουν.

Αν σταθείς δίπλα του την ώρα που επιταχύνει, θα πειστείς και εσύ, δύσπιστε, πως το μέταλλο μπορεί να έχει τη δική του συμφωνική ορχήστρα. 

Τελευταία ωδή. Ακούστε την όσο κυκλοφορεί ακόμα ανάμεσά μας.

Photo: Ferrari

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

Η απαγορευμένη διαφήμιση του Golf. Για τη μάνα σου

Η απαγορευμένη διαφήμιση του Golf πυροδότησε το ίντερνετ. Δεν έχει να κάνει με το αυτοκίνητο. Έχει να κάνει με τη μάνα μου, τη δική σου, τις μελλοντικές

Texting: 21 μέτρα ρίσκου. Πόσο αξίζουν τα μηνύματα;

Κόφ'το, κλείσ' το, άσ' το για αργότερα το κινητό. Υπακοή και σεβασμός απ΄όλους μας, ειδικά τους σκεπτόμενους Πραγματικούς Οδηγούς που οφείλουν να θέτουν το παράδειγμα. 21 μέτρα ρίσκου είναι πολλά

Ο Τζέιμς Χαντ του καλοκαιριού

«Μόλις 45 χρόνια πρόλαβε να ζήσει ο Χαντ. Ήταν αρκετά για να τα κάνει όλα. Να κυνηγήσει το όνειρό του οδηγώντας στο απώγειο του σπορ, τη Φόρμουλα 1. Αλλά και να κοιμηθεί με περισσότερες από 5.000 γυναίκες»

Ford Ranger Raptor. Bad ass με καρότσα

«Η εμπειρία με το Ford Ranger Raptor ήταν ικανή να σε κάνει να βλέπεις ένα pick-up ως κύριο αυτοκίνητο. Αδρεναλίνη με καρότσα. Δεν σου τυχαίνει και κάθε μέρα»

Καθαρόαιμη Lancia Rally 037

Το αυτοκίνητο-σταθμός πουλήθηκε έναντι €770.000...

Γιατί δεν βλέπεις συχνά τις Lotus στο δρόμο;

«Όσο και να γκρινιάζουμε πως θέλουμε αγνά και παρθένα driver's car, όταν έρθει η ώρα να βγουν τα χρήματα απ' την τσέπη βγαίνει ο πιο ασφαλής εαυτός μας στην επιφάνεια. Ελαχίστων εξαιρουμένων. Κάποιων τολμηρών με Lotus, για παράδειγμα»

Σόρι, αλλά το Mazda RX-7 με Wankel είναι όνειρο απατηλό

Ζούμε στην εποχή της κατά συρροή υπερβολής των memes (όρος που προέρχεται από την πράξη τού μιμείται) στο σύγχρονο διαδίκτυο. Πιάνει τη μία είδηση ο ένας και την τεντώνει τέρμα ο επόμενος