Ο κινητήρας της 20ετίας. Για τη Ferrari 488 GTB

Post date:

Author:

Category:

Τα τεχνολογικά βραβεία για την ανάδειξη του καλύτερου κινητήρα της 20ετίας είχαν δίκιο που δεν είχαν διστάσει και πολύ. Ο 3.9lt twin-turbo V8 της Ferrari 488 GTB εξακολουθεί να είναι το τεχνούργημα σε μέταλλο. Άκου μελωδία

Ferrari 488 GTB

Το ρύγχος, το ιταλικό κόκκινο, ο ήχος και όλο το μηχανολογικό ντελίριο. Για το ωραιότερο κεντρομήχανο που κυκλοφορεί. Περί ορέξεως


Η απόδοσή της Ferrari 488 GTB είναι 710 PS και 770 Nm. Πόσα περισσότερα να ζητήσεις;

Κινητήρας με πραγματικά εκρηκτικές επιδόσεις και μοναδικά χαρακτηριστικά που δικαίως του έδωσαν τον επίζηλο τίτλο του «Κινητήρα της 20ετίας». Δεν είναι και λίγο. Για σκέψου. Το καλύτερο μοτέρ απ΄το 2000 έως σήμερα.

Ναι, έχει τούρμπο, απογοητεύοντας ίσως τους φανατικούς πιστούς των «ατμοσφαιρικών» Ferrari.

Επίσης, δεν είναι υβριδικός κινητήρας, δεν είναι ηλεκτρικός, καίει βενζίνη. Sorry. Είναι η βασίλισσα των κινητήρων. Και οι ειδικοί ξέρουν.

Με την ευκαιρία, μπορεί η Ferrari να μην το παραδέχεται, όμως το γεγονός ότι έχει ακριβώς την ίδια απόδοση με την 488 Pista «μαρτυρά» ότι μάλλον πρόκειται για τον ίδιο κινητήρα

Η μόνη διαφορά είναι ότι η μέγιστη ροπή στην Pista είναι διαθέσιμη από τις 3,000 rpm. 


Ferrari 488 GTB

Η επιτάχυνση της Ferrari 488 (και των παραλλαγών της που εφοδιάζονται με τον ίδιο κινητήρα – GTB, Spider, Pista) από τα 0 στα 100 km/h χρειάζεται μόλις 2,9”, ενώ από το 0 στα 200 χρειάζεται 7,8”. Ως γνωστόν, το 0-200 είναι η τιμή που είναι και η πιο σημαντική σ’ αυτή την κατηγορία αυτοκινήτων. Η τελική της ταχύτητα είναι 340 χλμ/ώρα

Ferrari 488 Pista τιμόνι

Αν σταθείς δίπλα του την ώρα που επιταχύνει, θα πειστείς και εσύ, δύσπιστε, πως το μέταλλο μπορεί να έχει τη δική του συμφωνική ορχήστρα. Τελευταία ωδή. Ακούστε την όσο κυκλοφορεί ακόμη ανάμεσά μας


Ferrari 250 SWB

Photo: ferrari.com

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει