Ferrari 488 Pista vs McLaren 600LT. Το υπερθέαμα

Λένε πως η Ferrari 488 Pista και η McLaren 600LT είναι ό,τι καλύτερο κυκλοφορεί τελευταία στην κατηγορία των πισταδόρικων supercars. Αυτό είναι το βίντεο της αλήθειας από τον σεσημασμένο, γνωστό τύπο του βρετανικού Top Gear

Ferrari 488 Pista vs McLaren 600LT

Σύμφωνα με τον Chris Harris, αυτή είναι η αφρόκρεμα των πιο εστιασμένων αυτοκινήτων από Μαρανέλο και Γουόκιν, αντίστοιχα. Η κόντρα, το ανελέητο λιώσιμο γόμας, οι αναμενόμενες πλαγιολισθήσεις και το δίλημμα για το ποιο απ’ τα δύο εκφράζει τον Π.Π.Π.Ο. Βλέπε, Πραγματικά Πλούσιο Πραγματικό Οδηγό

Ferrari 488 Pista vs McLaren 600L. Και μερικές φορές το φτηνότερο είναι και καλύτερο. Διασκεδαστικό


- Διαφήμιση-

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

Αν καιγόταν ο Γκροζάν

Ποιος μνημονεύει τους Άντερσον, Τέιλορ, Φερέρ, Μίτερ και πολλούς, πολλούς άλλους; Ποιος; Οι οδηγοί σήμερα είναι αναλώσιμοι για τις ομάδες. Όπως πάντα ήταν. Απλώς τώρα, στην εποχή του Ίνσταγκραμ, δε χρειάζονται ήρωες

Αυτό είναι ένα ηλεκτρικό MX-5. Πώς έγινε η αλλαγή φύλου; (βίντεο)

Τι θα γίνει σε μερικά χρόνια με αυτοκίνητα που αγαπάμε αλλά ίσως τεθούν σκοπίμως από τις εκάστοτε κυβερνήσεις τέτοιου μεγέθους αντικίνητρα που θα δυσκολεύουν σοβαρά την ιδιοκτησία τους;

Θα γίνει πραγματικότητα το restomod της Maserati Shamal;

Αυτή είναι η ψηφιακή απεικόνιση της αναγέννησης της Maserati Shamal. Ή γενικώς εκείνων των αρρενωπών Maserati με το επιθετικό, γωνιώδες, δίθυρο σχήμα που έκαναν πολλούς να τις ονειρεύονται. Τώρα μένει να υπάρξει η ανταπόκριση που χρειάζεται για να πάρει σάκρα και οστά

500 άλογα είναι αρκετά για να σε στείλουν φυλακή. Τι, όχι;

Πόση ισχύς είναι αρκετή; Για ποια χρήση; Με τι βάρος να κουβαλάς; Με τι όγκο; Κακά τα ψέματα, 500 άλογα είναι υπεραρκετά για να σε στείλουν μέσα. Το ζήτημα είναι αλλού

Το κύκνειο άσμα του Audi TT; Αυτό είναι το TTS competition plus

Οι τρεις καμπύλες υπάρχουν και σήμερα. Και αυτό, αν μη τι άλλο, τονίζει την ευφυΐα της πρώτης φοράς. Το Audi TT, αισθητικά μιλώντας, αντέχει δυο δεκαετίες με μόλις τρεις γενιές στην εξέλιξή του. Τρεις μόλις γενιές είκοσι δύο χρόνια; Μοιάζει με αιώνα

Αρκούν μερικά αναβολικά για να κάνεις το Duster ψαρωτικό;

Στην περίπτωση του Dacia Duster έχει γίνει κανονικό αλαλούμ. Τι σχέση μπορεί να έχει ένα φτηνό, τίμιο, αξιόμαχο SUV με τον εικονιζόμενο δράκο; Άλλο να βελτιώνεις μία αισθητική λεπτομέρεια και άλλο να μεταλάσσεις σε τραβεστί