Ferrari F40 ή Lamborghini Countach; Μία υψηλού επιπέδου συζήτηση (βίντεο)

Τι μπορεί να γράψει κανείς για την F40 και τη Countach μετά από τόσες δεκαετίες λυρικών περιγραφών; Μάλλον μόνο όσα προσθέτει ένας άνθρωπος που έχει σχεδιάσει τόσα και τόσα γνωστά αυτοκίνητα, ο Φρανκ Στέφενσον

Καθρέφτη, καθρεφτάκι μου ποιο από τα δύο είναι ομορφότερο; F40 ή Countach; Countach ή F40;


Ο εξαιρετικά ενδιαφέρον διάλογος στο γκαράζ του Χάρι Μέτκαλφ, ενός από τους ιδρυτές του βρετανικού evo, και του Φρανκ Στέφενσον δεν είναι μόνο μία αφορμή για να χαζέψετε από την οθόνη σας δύο από τα πιο θρυλικά υπεραυτοκίνητα της ιταλικής σχολής

Είναι και μια καλή ευκαιρία για να μάθουμε περισσότερα στο πώς βλέπει ένας τόσο διάσημος και επιτυχημένος σχεδιαστής τού σήμερα τις δημιουργίες τού χθες.

- Διαφήμιση-

Μέσα από λεπτομερή ανάλυση του ντιζάιν, όπως αυτό εκφράστηκε από τις Ferrari και Lamborghini, σε δύο σχήματα με κοινό στόχο αλλά διαφορετική προσέγγιση.

Για την ιστορία, ο Στέφενσον έχει σχεδιάσει αυτοκίνητα όπως, για παράδειγμα, τα Ford Escort Coswort, την πρώτης γενιάς BMW X5 (E53), τη Maserati MC12 και τη νεότερη γενιά των McLaren.

Συζήτηση υψηλού επιπέδου και δύο εμβληματικές κατασκευές που καθόρισαν την αυτοκίνηση. Watch this.


Alesi Ferrari F40

Photo: Harry’s Garage

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

Το κύκνειο άσμα του Audi TT; Αυτό είναι το TTS competition plus

Οι τρεις καμπύλες υπάρχουν και σήμερα. Και αυτό, αν μη τι άλλο, τονίζει την ευφυΐα της πρώτης φοράς. Το Audi TT, αισθητικά μιλώντας, αντέχει δυο δεκαετίες με μόλις τρεις γενιές στην εξέλιξή του. Τρεις μόλις γενιές είκοσι δύο χρόνια; Μοιάζει με αιώνα

Είναι οι δρόμοι αρκετοί γα τη Ferrari SF90 Spider των 1,000 ίππων; (βίντεο)

Η SF90 Spider κατεβάζει την αναδιπλούμενη οροφή της σε μόλις 14δ/λ, ανεβάζει παλμούς σαφώς ταχύτερα και αφαιρεί διπλώματα σε αφελείς που πιστεύουν ότι 1,000 ίπποι είναι για χρήση δρόμου σε χρόνο ντε-τε

Δείξε μου το αυτοκόλλητό σου να σου πω ποιος είσαι

Πέρα απ΄την όποια πλάκα, η βιομηχανία των αυτοκόλλητων -ή διεθνώς λεγόμενα bumper stickers- είναι μια πολύ σοβαρή υπόθεση. Και είναι σοβαρή γιατί διακινούνται σοβαρά χρήματα

Νέα Lamborghini Huracán STO. Ο εξτρεμιστικός αντίπαλος της GT3 RS (βίντεο)

Μετάγγιση τεχνολογίας από τις πίστες κατευθείαν στο δρόμο για την εντυπωσιακή, σε όψη και προδιαγραφές, Lamborghini Huracán STO. Η πιο σκληροπυρηνική Huracán που κατασκευάστηκε ποτέ έχει στόχο την, επίσης, πιο σκληροπυρηνική εκδοχή της Porsche 911, τη GT3 RS

Διαρροή: Βρήκαμε τις φωτό και τα specs του νέου Subaru BRZ (βίντεο)

Το νέο Subaru BRZ, τουλάχιστον στο αρχικό του λανσάρισμα, δεν θα είναι τούρμπο. Θα είναι ξανά ατμοσφαιρικό. Επαναλαμβάνουμε: ατμοσφαιρικό. Και, δυστυχώς, δεν θα δει ευρωπαϊκό έδαφος

Η AMG GT Black Series γίνεται το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής στο Ρινγκ (βίντεο)

Η AMG GT Black Series έσπασε το γυρολόγιο του ταχύτερο αυτοκινήτου παραγωγής στο Νορντσλάιφε με χρόνο 6:43,616. Ένα ρεκόρ που κρατήθηκε ανέπαφο περισσότερο από δύο χρόνια από τη Lamborghini Aventador SVJ

Αυτοκίνητο που σε κάνει καλύτερο οδηγό. Ποιο είναι;

Θέλω να το γράψω καιρό αλλά το φοβάμαι μήπως βγει ασαφές. Ο τίτλος που μου 'ρχόταν στο μυαλό είναι πότε ένα αυτοκίνητο είναι τεχνικό. Όχι τεχνολογικό. Τεχνικό οδηγικά