«Αεροπορία» στη Flugplatz. Το ρίσκο, τα ατυχήματα, το σασπένς

Post date:

Author:

Category:

Ένα από τα πιο κλασικά σημεία στην πίστα του Nίρμπουγκρινγκ, η Flugplatz, όπως λέει και το όνομά της (σ.σ. αεροδιάδρομος), προϋποθέτει γερό στομάχι και σωστή «προσγείωση»

Flugplatz Nurburgring

Πολλά χιλιόμετρα στην ελαφρώς κατηφορική ευθεία που προηγείται, ανηφορικό ανασήκωμα και αποφόρτιση του «μπροστινού», φρένα και μετά δεξιά. Σασπένς στη Flugplatz. Μερικές φορές και θρήνος


Aκόμα και τα παλιά χρόνια, τη δεκαετία του ’60, όταν η πίστα του Νίρμπουγκρινγκ φιλοξενούσε αγώνες της Formula1, δύσκολα να μη χάζευες τον Νταν Γκέρνι (ναι, ήταν αυτός που έδωσε το όνομά του στο αεροδυναμικό βοήθημα, το φημισμένο Gurney Flap) να ίπταται στη Flugplatz οδηγώντας το Eagle-12, στο γιαμπ της ευθείας λίγο πρν στρίψει με σοβαρά χιλιόμετρα στη δεξιά που έπεται

Η Flugplatz ήταν -και παραμένει- κλασικό σημείο ηδονοβλεψίας για τους θεατές στο Νορντσλάιφε.

Από ‘δώ πέρασαν όλοι οι μεγάλοι Ringers, όπως είναι ο τίτλος τιμής που συνόδευσε τους οδηγούς που δάμασαν το βόρειο τμήμα της πίστας.

Αμέσως μετά την ευθεία με το χαρακτηριστικό «γιαμπ» όπου έρχονται εξαιρετικά γρήγορα, ακολουθεί στροφή. Βασικά, δε βλέπεις και πολλά ερχόμενος.

Ξέρεις, ωστόσο, πού είναι τα σημεία τα σωστά. Υποτίθεται.

Η Flugplatz αποτελεί ένα «αντρικό» σημείο για γερά νεύρα. Όσοι δεν τα διαθέτουν, μένουν με τα απρόοπτα. Καλό είναι, επίσης, μετά την προσγείωση, να έχεις ξεμπερδέψει με τα φρένα έχοντας τους τροχούς όσο γίνεται σε ευθεία. Aν δεν υπολογίσεις καλά, μπορεί να υπάρξουν σοβαρά απρόοπτα

Όπως πριν πολλά χρόνια, με το Nissan GT-R του Μαρτένμπορο, του νέου εργοστασιακού οδηγού της εταιρείας. Μάλιστα από την έξοδό του στα σύρματα της Flugplatz, είχε σκοτωθεί και ένας θεατής.

Photograph: Andreas Winkler/Andreas Winkler/dpa/Corbis

Ή, σε ερασιτεχνικό επίπεδο, το παρακάτω συμβάν με ένα Porsche GT2 που έγινε λιώμα.

Δείτε το σχετικό βίντεο.

Photo: nuerburgring.de


Corkscrew Laquna seca

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει