Πώς να απογειώσεις το MX-5; Βάζοντας ένα V8 (videos)

Post date:

Author:

Category:

Τού λείπει η δύναμη του νέου Mazda MX-5; Σύμφωνοι. Λύσεις υπάρχουν. Και σπινάρουν με 4η στο κιβώτιο

Στη σημερινή εποχή, το μεγαλύτερο εμπόδιο στη να προχωρήσεις σε βαρβάτο tuning ενός αυτοκινήτου είναι τα ηλεκτρονικά. Το σύγχρονο αυτοκίνητο είναι ένας αυτορυθμιζόμενος ηλεκτρονικός υπολογιστής που »κυβερνάται» από εκατομμύρια σειρές κώδικα και αναρίθμητους εγκεφάλους που παρακολουθούν τα πάντα, από τα φώτα της ημέρας μέχρι την πίεση των ελαστικών.

Αόμα και στη, χωρίς όρια, σκηνή αμερικανικών Hot Rods η κατάσταση δεν είναι αυτή που ήταν κάποτε, καθώς, για παράδειγμα, ένα εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο ενώνεται μέσω ενός συστήματος CAN bus για να συνδεθεί με την E.C.U. (Electronic Control Unit) του κινητήρα και στη συνέχεια με μια ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου του σασί, και, τέλος, ένα νανοδευτερόλεπτο αργότερα, ένας λαμπτήρας ανάβει στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου. Έχετε πίσω φώτα καθώς βάζετε όπισθεν, αισθητήρες παρκαρίσματος, ίσως και κάμερα οπισθοπορείας. 

Στις παλιές μέρες, αυτό θα είχε πάρει έναν διακόπτη μετάδοσης και ένα καλώδιο στη λάμπα. Ίσως δύο.

Το όλο θέμα έχει σχεδιαστεί για να λειτουργεί ως σύστημα. Αντικαταστήστε οποιαδήποτε από αυτά τα σύγχρονα εξαρτήματα με κάτι άλλο και διάφορες μονάδες ελέγχου εμφανίζουν τρελές ενδείξεις Αντικαταστήστε τον κινητήρα ενός νέου Mazda MX-5 με αυτόν ενός Chevrolet V8 525 ίππων και χάνουν το μυαλό τους. 

Όλο αυτό, ωστόσο, δεν εμπόδισε μια ετειρεία του »χώρου», τη »Flyin’ Miata» με έδρα το Κολοράντο των Η.Π.Α., να μπει στον πειρασμό και να μεταμοσχεύσει τον πανίσχυρο κινητήρα στο μικρό Mazda MX-5. Δείτε το video της δοκιμής.

Ενδεικτικό είναι πως η »Flyin’ Miata» (κάτι σαν όνομα και πράμα »Ιπτάμενο Miata») ανέβασε ένα video στο Tube όπου εμφανίζεται το MX-5 να σπινάρει στιγμιαία τους τροχούς του επιταχύνοντας εν στάσει και αλλάζοντας μέχρι και την 4η στο κιβώτιο με τη σημείωση πως δεν δουλεύει, πλέον, το ESP… Αυτό, αμέσως παρακάτω.

Είναι άγνωστο πώς έχει διαταραχθεί ή όχι ένα μικρό roadster που σχεδιάστηκε για μικρούς ισχύος κινητήρες και άμεσο handling. Αλλά αυτά συμβαίνουν στην Αμερική. Πάντως, οι κριτικές του ότι το νέο MX-5 είναι αργό, μάλλον εξατμίζονται…

Photo: Flyin’Miata

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

Η απαγορευμένη διαφήμιση του Golf. Για τη μάνα σου

Η απαγορευμένη διαφήμιση του Golf πυροδότησε το ίντερνετ. Δεν έχει να κάνει με το αυτοκίνητο. Έχει να κάνει με τη μάνα μου, τη δική σου, τις μελλοντικές

Texting: 21 μέτρα ρίσκου. Πόσο αξίζουν τα μηνύματα;

Κόφ'το, κλείσ' το, άσ' το για αργότερα το κινητό. Υπακοή και σεβασμός απ΄όλους μας, ειδικά τους σκεπτόμενους Πραγματικούς Οδηγούς που οφείλουν να θέτουν το παράδειγμα. 21 μέτρα ρίσκου είναι πολλά

Ο Τζέιμς Χαντ του καλοκαιριού

«Μόλις 45 χρόνια πρόλαβε να ζήσει ο Χαντ. Ήταν αρκετά για να τα κάνει όλα. Να κυνηγήσει το όνειρό του οδηγώντας στο απώγειο του σπορ, τη Φόρμουλα 1. Αλλά και να κοιμηθεί με περισσότερες από 5.000 γυναίκες»

Ford Ranger Raptor. Bad ass με καρότσα

«Η εμπειρία με το Ford Ranger Raptor ήταν ικανή να σε κάνει να βλέπεις ένα pick-up ως κύριο αυτοκίνητο. Αδρεναλίνη με καρότσα. Δεν σου τυχαίνει και κάθε μέρα»

Καθαρόαιμη Lancia Rally 037

Το αυτοκίνητο-σταθμός πουλήθηκε έναντι €770.000...

Γιατί δεν βλέπεις συχνά τις Lotus στο δρόμο;

«Όσο και να γκρινιάζουμε πως θέλουμε αγνά και παρθένα driver's car, όταν έρθει η ώρα να βγουν τα χρήματα απ' την τσέπη βγαίνει ο πιο ασφαλής εαυτός μας στην επιφάνεια. Ελαχίστων εξαιρουμένων. Κάποιων τολμηρών με Lotus, για παράδειγμα»