Εξελίσσοντας το Ford Focus RS RX (vids)

Post date:

Author:

Category:

Τον Ιανουάριο του 2016 η Ford Performance ανακοίνωσε την εργοστασιακή υποστήριξη της Hoonigan Racing Division στο πρωτάθλημα FIA World Rallycross και παρουσίασε το Ford Focus RS RX. Αυτά είναι τα σημεία που εστίασε.

Μια ομάδα μηχανικών της Ford εργάστηκε για να βελτιστοποιήσει διάφορα σχεδιαστικά στοιχεία του αυτοκινήτου: αεροτομή, ανάρτηση, άξονα μετάδοσης και πιλοτήριο. 

Αεροτομή: Περισσότερες από 100 παραλλαγές δοκιμάστηκαν σε λογισμικό Υπολογιστικής Ρευστοδυναμικής (CFD – Computational Fluid Dynamics) μέχρι να επιλεχθεί το καλύτερο σχέδιο για την αεροτομή του Ford Focus RS RX. 

Ανάρτηση: Η Ford Performance δοκίμασε την ανάρτηση του Ford Focus RS RX χρησιμοποιώντας εργαλείο προσομοίωσης Κινηματικής και Συμβατότητας (K & C – Kinematics and Compliance). Πρόκειται για το ίδιο εργαλείο που χρησιμοποιείται σε αυτοκίνητα παραγωγής, το οποίο συλλέγει δεδομένα που βοηθούν τους μηχανικούς να καθορίσουν τις ρυθμίσεις της ανάρτησης.

Άξονας μετάδοσης: Χρησιμοποιώντας σύστημα Ανάλυσης Πεπερασμένων Στοιχείων (FEA) της Sadev, η ομάδα της Ford Performance μπόρεσε να δημιουργήσει ένα “χάρτη” πιθανών καταπονήσεων του άξονα μετάδοσης του αυτοκινήτου ώστε να καταλήξουν στον καλύτερο σχεδιασμό του.

Kόκπιτ: Αντλώντας αγωνιστική εμπειρία δεκαετιών από τη Ford Performance, την M-Sport, και τη Hoonigan Racing Division, σχεδιάστηκαν εξατομικευμένα πιλοτήρια για τους Ken Block και Andreas Bakkerud με βάση τις προσωπικές προτιμήσεις του κάθε οδηγού με γνώμονα τις πιο γρήγορες αλλαγές ταχυτήτων και τη μεγαλύτερη ταχύτητα.

Info/Photo: Ford

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει