Πόσο τρελαμένος Φρανκενστάιν πρέπει να είσαι για να ανακατεύεις στο μίξερ μια Mercedes 190E απ’ τη δεκαετία του ’80 με μια C63 AMG;
Ένα διαφορετικό κοκτέιλ που συνδυάζει το παμπάλαιο με την καθοριστική C63. Αυτά μόνο στην Αμερική συμβαίνουν
Η αμερικανική Piper Motorsport ονόμασε το project της Frankestein Mercedes Benz Project και δημοσίευσε βήμα-βήμα τη διαδικασία. Σεβασμός στη διαστροφή
Οι δότες πριν αρχίσει η σφαγή. Mια «γριά» 190 και μια C63 AMG σε αρτιμελή κατάσταση. Προς το παρόν
Σκοπός του εγχειρήματος είναι να διατηρηθεί το κλασικό αμάξωμα της 190 και να προσαρμοστεί στο μακράν πιο σύγχρονο αυτοφερόμενο της AMG. Μαζί, φυσικά, με τα μηχανολoγικά προικιά της τελευταίας
Το κόψιμο μόλις ξεκίνησε. Η υψηλή κοπτοραπτική απαιτεί μέγιστη ακρίβεια
Παράλληλα, μια ειδική μεταλλική κατασκευή προσαρμόστηκε στο αμάξωμα της 190 ώστε να το διαχωρίσει από τον τεμαχισμό του σασί της
Ο πανίσχυρος V8 της AMG ήταν ο κινητήρας που σηματοδότησε τις γρήγορες Mercedes την τελευταία δεκαετία αλλά και ένα τεχνολογικό case study για την τιμημένη «ατμόσφαιρα»
Τα φρένα της AMG σε πρώτο πλάνο. Σιγά μην τα άφηναν απ’ έξω
Προσοχή στη λεπομέρεια: το roll bar κρύβεται εντέχνως μέσα στο νέο σασί
Η αεροτομή-απλώστρα ήταν χαρακτηριστική της έκδοσης EVO 2
To project σε τελική ευθεία με το εσωτερικό της C63 AMG
Photo: Piper Motorsport
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.