Για την carbon εισαγωγή του CSL. Αντικείμενο πόθου

Post date:

Author:

Category:

To 2003, με το που άνοιγες το καπό του M3, η ανθρακονημάτινη εισαγωγή αέρα του CSL είχε κερδίσει τα βλέμματα. Πριν καν γυρίσεις το κλειδί στη μίζα

BMW M3 CSL carbon εισαγωγή

Το CSL, στο σασί του Ε46, είχε καλά κρυμμένο τον άσσο του ήχου και της απόδοσης. Μεταξύ άλλλων, «έφταιγε» αυτή η carbon εισαγωγή σε σχήμα πνευστού. Μπορεί και τρομπέτας. Βάλ’ το δυνατά και δες την τρίχα να σηκώνεται στο χέρι


Η εισαγωγή του CSL, γυαλιστερή, από καθαρό ανθρακόνημα, με μικρότερο βάρος και σε συνέχεια της χαρακτηριστικής στρογγυλής οπής κάτω αριστερά στον πρτοφυλακτήρα, «ανέβασε» επίπεδο σε έναν ούτως ή άλλως ξεχωριστό κινητήρα

Ως γνωστόν, το CSL, ελαφρύτερο κατά 110 κιλά σε σχέση με το «απλό» (θου, Κύριε…), είχε όλα τα προσεγμένα εξαρτήματα που κάποια φωτεινά μυαλά της Βαυαρίας έβαλαν σε εκείνο το εμβληματικό αυτοκίνητο – ναι, εδώ ο όρος «εμβληματικό» ταιριάζει, όχι σαν κάτι άλλα της ξεπέτας.

Η εισαγωγή του BMW M3 CSL, σε συνδυασμό με διαφορετικούς εκκεντροφόρους και μεγαλύτερης διαμέτρου πολλαπλή εισαγωγής, παρείχε εκείνο το ενισχυμένο ηχητικό απαύγασμα που έκανε αξέχαστη τη στιγμή που το πρωτοάκουγες να στροφάρει.

Κάτι σαν μεταλλική οργή, με ίχνη από ζοχαδιασμένο υψίφωνο, ακουστική παλέτα και παλλόμενη συγχορδία. Βάλτε τα σε όποια σειρά προτιμάτε. «Την άκουγες» κανονικά. Ήταν η έκφραση του M Division σε συναυλιακή ηχώ

Το CSL, έστω και με ένα κιβώτιο SMG που απείχε από την ξυραφένια αίσθηση που μετέδιδε το υπόλοιπο αυτοκίνητο, άφηνε τη διαύγεια του εξακύλινδρου εν σειρά με τον κωδικό S54B32HP (σ.σ. τα δύο τελευταία αρχικά σήμαιναν High Performance) να λάμψει.

Μπόνους οι επιπλέον 17 ίπποι και τα 5 Nm ροπής.


Lancia alcantara

Ελαφρύ και μελωδικό

Το αρκτικόλεξο CSL (Coupe Sport Leichtbau / Coupe, Sports, Lightweight) έλεγε αλήθεια.

Ξεκάθαρα περισσότερο σπορ από το Μ3, πιο ελαφρύ, στα 1.385 κιλά, με ανθρακονημάτινη οροφή (CFRP) ως η πρώτη εφαρμογή σε αυτοκίνητο παραγωγή, αλουμινένιες πόρτες, πλαστικό πορτ-μπαγκάζ, ελαφρύτερους ακτινωτούς τροχούς 19 ιντών και παραδοσιακά Coupe αμάξωμα.

Τι κι αν το πλαίσιο είχε ως αρχική αφετηρία ένα απλό 316i;

Εδώ έλαβε χώρα το κόσμημα, σε γκρι ή μαύρο και με μία εισαγωγή του CSL να γίνεται στη συνέχεια κόπια δεξιά κι αριστερά. Σύμφωνοι, υπήρξαν και αξιόλογες προτάσεις στη μετέπειτα αγορά (βλ. Evolve)

Όμως εδώ μιλάμε για τον πρώτο διδάξαντα στη Βαυαρία. Φετίχ κανονικό και αντικείμενο πόθου.

Photo: bmw.gr


Φτερούγα Mitsubishi Evo

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει