Γίνεται το υπέροχο Honda NSX-R ακόμα πιο τέλειο; Γίνεται (βίντεο)

Post date:

Author:

Category:

Είναι να θαυμάζεις τη φετιχιστική λεπτομέρεια που επιδεικνύουν οι μάστορες του Χονγκ-Κονγκ όταν βρεθεί στα χέρια τους ένα σπάνιο Honda NSX-R

Honda NSX-R

Στην έδρα της εταιρείας Contempo Concept, στην Ιαπωνία, «ανέβηκε» αυτές τις μέρες ένα βίντεο που δείχνει τον εξονυχιστικό τρόπο με τον οποίο καταφέρνουν ένα Honda NSX-R να δείχνει, όπως λέει το κλισέ των αγγελιών, σαν καινούργιο


Μπορεί να θυμάσαι τον εαυτό σου κάπου στις αρχές των ’90s και να μη σου ΄χει χαραχτεί στη μνήμη σου, και δη με σφυρήλατο τρόπο, το NSX;

Ήταν το αυτοκίνητο που έβαλε την ιαπωνική εταιρεία απέναντι στα τοτέμ της εποχής, τη Ferrari και την Porsche. Και σε ορισμένους τομείς τις νίκησε.

- Διαφήμιση-

Κάποιοι ίσως να θυμούνται όταν το αμερικανικό περιοδικό Car & Driver ανακήρυξε το NSX ως το καλύτερο αυτοκίνητο πάνω από $30,000 όσον αφορά την οδική του συμπεριφορά.

Ο σκοπός της Honda ήταν να προσφέρουν ένα supercar με χρηστικότητα, αξιοπιστία και μηχανολογικό βάθος χωρίς να κονταροχτυπιέται στο τελικό τιμολόγιο με τα αντίστοιχα από Μαρανέλο και Τσουφενχάουζεν μεριά.

Το εγχείρημα στέφθηκε με επιτυχία

Εκεί, όμως, που οι γκουρού της εταιρείας ανέβηκαν άλλο ένα επίπεδο ήταν το Honda NSX-R.

Άλλωστε, το τελευταίο γράμμα, το «R», ανέκαθεν ήταν ταγμένο να ‘χει μια ακόμα πιο ιδιαίτερη αύρα στο ιστορικό της πάνθεον.

Το Honda NSX-R παρήχθη αποκλειστικά για την ιαπωνική αγορά, προφανώς δεξιοτίμονο, σε μόλις 483 τεμάχια και το καλούπι να κλείνει

Το NSX-R είχε λεπτομέρειες από κάρμπον στο εσωτερικό, μεγαλύτερους τροχούς (16 ιντσών μπροστά και 17 πίσω) και ήταν βαμμένο στο πιο χαρακτηριστικό χρώμα των «χοντέων», το κλασικό Championship White.

Η ηχομόνωση ήταν πιο περιορισμένη, τα δερμάτινα καθίσματα αντικαταστάθηκαν από κέβλαρ της Recaro, τοποθετήθηκαν σφυρήλατοι τροχοί της Enkei και έγινε μια σοβαρή δίαιτα της τάξης των 120 κιλών. Στην τελική ζυγαριά το NSX-R έδειξε μόλις 1,230 kg.

Ένα τέτοιο σπάνιο Honda NSX-R βρέθηκε αυτόν τον καιρό στα χέρια ενός ντίλερ, στο Χονγκ-Κονγκ.

Οι άνθρωποι της εταιρείας το περιγράφουν ως restoration αλλά δείχνει περισσότερο σαν εξονυχιστικό detailing σε συνδυασμό με αντικατάσταση ορισμένων εξαρτημάτων.

Είναι υπέροχο να βλέπεις την εις βάθος εργασία που «έριξαν» στο αυτοκίνητο.

Κάτι σαν δείγμα του πώς κάνεις το ήδη πολύ καλό να αγγίξει τελειότητα.


Mazda RX-7 FD

Photo: Contempo Concept

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει