Η 29η Απριλίου 2019. Το δικό μας Μεγάλο Σάββατο. Στην πίστα της Imola για τη μεγάλη γιορτή της Minardi. Αυτή είναι η εικόνα από το event
Κάποιοι 15.000 πιστοί και αμετανόητοι του motorsport κατακλύζουν έναν από τους «ναούς» του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Είναι η 4η Ιστορική Ημέρα Minardi, κάνοντας ρεκόρ συμμετοχών παρακολούθησης. To ίδιο επαναλαμβάνεται και την Κυριακή του Πάσχα.
Στην Ιταλία, η αγάπη για την αυτοκίνηση είναι σε άλλο επίπεδο. Είναι πολλά τα events που παρακολουθούμε είτε για σύγχρονες κατασκευές (F1, WRC, ERC, κ.α.) είτε για να τιμήσουν οι Ιταλοί το παρελθόν. Όπως, για παράδειγμα, το αγαπημένο μας Rally Legend.
Τιμώντας, λοιπόν, για άλλη μία φορά το παρελθον, ενθουσιώδη πλήθη προσήλθαν στην διεθνή πίστα «Enzo e Dino Ferrari», στην Imola, για να απολαύσουν το σκηνικό της τέταρτης διοργάνωσης της ιστορικής ημέρας Minardi. Θέαμα, ήχοι και μυρωδιές, δημιούργησαν μια παλέττα συναισθημάτων, που στις μέρες μας, απλώς δεν υπάρχουν.
Κατά τη διάρκεια των δύο ημερών είχαμε την ευκαιρία, από τις 9:00 το πρωί έως τις 18:30 το απόγευμα, να κάνουμε ένας ταξίδι στην ιστορία των αγώνων και της F1 με βάθος χρόνου μισού αιώνα.
Στα box και την πίστα παρέλασαν 32 αυτοκίνητα της F1 καθώς επίσης F2, F3, πρωτότυπα, Gran Turismo, Pagani, Lancia Martiri Racing – όλες οι θεϊκές κατασκευές. Ο κόσμος πειθαρχημένος και με σεβασμό
Ο Giancarlo Minardi, ο ιδρυτής και πρώην επικεφαλής της ομάδας Minardi Formula One, είχε την έμπνευση να οργανώσει το event ώστε να βρεθούν στην πίστα αυτοκίνητα και «πιλότοι» του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος F1. Ο κόσμος φαίνεται ότι το αγκάλιασε και η συνέχεια είναι πολλά υποσχόμενη.
Παρών και ο (65χρονος πλέον) πρώην οδηγός της F1, Riccardo Patrese, που βρέθηκε ξανά στο κόκπιτ της Renault FW-14 Williams με το οποίο το 1991 είχε επιτύχει νίκες στα GP του Μεξικού και της Πορτογαλίας κατατάσσοντάς τον στην 3η θέση στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα.
«Ήταν απίστευτη η συγκίνηση να επιστρέψω στο τιμόνι ενός αυτοκινήτου που είχε τις δικές του νίκες, συμπεριλαμβανομένης της πρώτης σειράς μαζί με τον Ayrton Senna, εδώ, στην Imola στο GP του 1991. Πρέπει να δοθούν συγχαρητήρια στο Giancarlo Minardi για τη δημιουργία ενός εξαιρετικά επιτυχημένου event με απίστευτες μηχανές», δήλωσε ο Patrese.
Κλείνοντας να πούμε ότι, σύμφωνα με την παράδοση, οι δύο μέρες της Imola τελείωσαν με τα πανέμορφα ιστορικά αυτοκίνητα που συμμετείχαν στο Circuito del Savio Trophy.
Μήπως να μπαίνουμε σε σκέψεις για του χρόνου το Πάσχα; Βάλτε από τώρα ωτοασπίδες στη βαλίτσα.
Photo: minardiday.it
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.