Η εμπειρία στο Historic Minardi Day 2019. Τι γιορτή!

Post date:

Author:

Category:

Η 29η Απριλίου 2019. Το δικό μας Μεγάλο Σάββατο. Στην πίστα της Imola για τη μεγάλη γιορτή της Minardi. Αυτή είναι η εικόνα από το event 

Κάποιοι 15.000 πιστοί και αμετανόητοι του motorsport κατακλύζουν έναν από τους «ναούς» του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Είναι η 4η Ιστορική Ημέρα Minardi, κάνοντας ρεκόρ συμμετοχών παρακολούθησης.  To ίδιο επαναλαμβάνεται και την Κυριακή του Πάσχα. 

Στην Ιταλία, η αγάπη για την αυτοκίνηση είναι σε άλλο επίπεδο. Είναι πολλά τα events που παρακολουθούμε είτε για σύγχρονες κατασκευές (F1, WRC, ERC, κ.α.) είτε για να τιμήσουν οι Ιταλοί το παρελθόν. Όπως, για παράδειγμα, το αγαπημένο μας Rally Legend

Τιμώντας, λοιπόν, για άλλη μία φορά το παρελθον, ενθουσιώδη πλήθη προσήλθαν στην διεθνή πίστα «Enzo e Dino Ferrari», στην Imola, για να απολαύσουν το σκηνικό της τέταρτης διοργάνωσης της ιστορικής ημέρας Minardi. Θέαμα, ήχοι και μυρωδιές, δημιούργησαν μια παλέττα συναισθημάτων, που στις μέρες μας, απλώς δεν υπάρχουν.

Κατά τη διάρκεια των δύο ημερών είχαμε την ευκαιρία, από τις 9:00 το πρωί έως τις 18:30 το απόγευμα, να κάνουμε ένας ταξίδι στην ιστορία των αγώνων και της F1 με βάθος χρόνου μισού αιώνα.

Historic Minardi Day 2019

Historic Minardi Day 2019

Στα box και την πίστα παρέλασαν 32 αυτοκίνητα της F1 καθώς επίσης  F2, F3, πρωτότυπα, Gran Turismo, Pagani, Lancia Martiri Racing – όλες οι θεϊκές κατασκευές. Ο κόσμος πειθαρχημένος και με σεβασμό

Ο Giancarlo Minardi, ο ιδρυτής και πρώην επικεφαλής της ομάδας Minardi Formula One, είχε την έμπνευση να οργανώσει το event ώστε να βρεθούν στην πίστα αυτοκίνητα και «πιλότοι» του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος F1. Ο κόσμος φαίνεται ότι το αγκάλιασε και η συνέχεια είναι πολλά υποσχόμενη.

Παρών και ο (65χρονος πλέον) πρώην οδηγός της F1, Riccardo Patrese, που βρέθηκε ξανά στο κόκπιτ της Renault FW-14 Williams με  το οποίο το 1991 είχε επιτύχει νίκες στα GP του Μεξικού και της Πορτογαλίας κατατάσσοντάς τον στην 3η θέση στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. 

«Ήταν απίστευτη η συγκίνηση να επιστρέψω στο τιμόνι ενός αυτοκινήτου που είχε τις δικές του νίκες, συμπεριλαμβανομένης της πρώτης σειράς μαζί με τον Ayrton Senna, εδώ, στην Imola στο GP του 1991. Πρέπει να δοθούν συγχαρητήρια στο Giancarlo Minardi για τη δημιουργία ενός εξαιρετικά επιτυχημένου event με απίστευτες μηχανές», δήλωσε ο Patrese. 

Κλείνοντας να πούμε ότι, σύμφωνα με την παράδοση, οι δύο μέρες της Imola τελείωσαν με τα πανέμορφα ιστορικά αυτοκίνητα που συμμετείχαν στο Circuito del Savio Trophy.

Μήπως να μπαίνουμε σε σκέψεις για του χρόνου το Πάσχα; Βάλτε από τώρα ωτοασπίδες στη βαλίτσα.

Photo: minardiday.it

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

DS 3 Crossback. Γενναιότητα σε ελληνική άσφαλτο

To DS 3 Crossback λέει πως «θέλει να αναδείξει τη δουλειά των καλύτερων τεχνιτών της βιομηχανίας». Δεν το ακούς συχνά αυτό στη σημερινή, παγκοσμιοποιημένη και πολλάκις κοπιαρισμένη αυτοκινητοβιομηχανία

Η απαγορευμένη διαφήμιση του Golf. Για τη μάνα σου

Η απαγορευμένη διαφήμιση του Golf πυροδότησε το ίντερνετ. Δεν έχει να κάνει με το αυτοκίνητο. Έχει να κάνει με τη μάνα μου, τη δική σου, τις μελλοντικές

Η ελευθερία τού να μην ανήκεις

«Αυτές τις μέρες συμπληρώνονταιι 8 χρόνια 4Drivers. Και αν έπρεπε ένα μόνο κείμενο να χαρακτηρίσει τη φιλοσοφία του, είναι αυτό. Μόνο freedom - που θα ´λεγε και ο Braveheart»

Texting: 21 μέτρα ρίσκου. Πόσο αξίζουν τα μηνύματα;

Κόφ'το, κλείσ' το, άσ' το για αργότερα το κινητό. Υπακοή και σεβασμός απ΄όλους μας, ειδικά τους σκεπτόμενους Πραγματικούς Οδηγούς που οφείλουν να θέτουν το παράδειγμα. 21 μέτρα ρίσκου είναι πολλά

«Βαρετό» Golf; Σηκώνει πολλή συζήτηση

Λίγο πριν την εμφάνιση του Golf Mk8, ας βάλουμε τα πράγματα σε μία ρεαλιστική τάξη

Ο Τζέιμς Χαντ του καλοκαιριού

«Μόλις 45 χρόνια πρόλαβε να ζήσει ο Χαντ. Ήταν αρκετά για να τα κάνει όλα. Να κυνηγήσει το όνειρό του οδηγώντας στο απώγειο του σπορ, τη Φόρμουλα 1. Αλλά και να κοιμηθεί με περισσότερες από 5.000 γυναίκες»

Μικρά αυτοκίνητα υπό απειλή. Ποια είναι;

«Ένα μικρό αυτοκίνητο οφείλει να είναι φτηνό. Αλλιώς δεν θα πουλήσει. Τα περιθώρια είναι πολύ στενά στα μίνι αυτοκίνητα. Μερικές φορές και στα υπερμίνι»