Πώς να χαμηλώσεις τη θέση του Honda S2000

Post date:

Author:

Category:

Και να μην το γράφαμε στο άρθρο μας για το τι να προσέξετε στο μεταχειρισμένο Honda S2000 το ξέρετε ήδη: η θέση οδήγησης πάσχει. Το σύνδρομο του κοντού γιαπωνέζου ξαναχτυπά. Τι μπορείς να κάνεις με τα στάνταρ καθίσματα;

Στο Ηοnda S2000, ένα αυτοκίνητο που συνεχίζουμε να αγαπάμε στο 4D παρά τα χρόνια που κουβαλάει, το κακό αναφορικά με τη θέση οδήγησης ξεκινά από το »φιξαρισμένο» τιμόνι που δεν ρυθμίζεται σε κανέναν άξονα. Αυτό είναι και τέλος. Εσύ πρέπει να βολευτείς σε αυτό, κι όχι αυτό σε σένα.

Επεκτείνεται, φυσικά, στο κάθισμα που επίσης μετακινείται μόνο στο »μπρος – πίσω». Αποτέλεσμα; Κάθεσαι ψηλά. Αν είσαι μάλιστα μεγάλο κορμί, σχεδόν το τιμόνι »βρίσκει» πόδια.

Διάβασέ το: 2ο χέρι – Ηonda S2000

Έτυχε όμως να οδηγήσω πρόσφατα τη »Xoντάρα» και κάποια στιγμή συνειδητοποίησα πως για κάποιο άγνωστο λόγο αισθανόμουν να κάθομαι κάααααπως καλύτερα. Ηταν τελικά η βάση του καθίσματος.

Ο φίλος του 4D είχε »ψωνίσει», όπως μου είπε, τις ειδικές βάσεις που φτιάχνει η αμερικάνικη Back Yard Special που, όντως, αν ψάχνεις τη λεπτομέρεια, κάνουν δουλειά, αφού μειώνουν κατά 20 χιλιοστά το ύψος του στάνταρ καθίσματος.

Μπορείς να τις δεις εδώΚαι κάτσε καλά. Ή τουλάχιστον, καλύτερα.

Photo: Google

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει