Πώς να χαμηλώσεις τη θέση οδήγησης στο Honda S2000. Αξίζει;

Post date:

Author:

Category:

Όσοι έχετε Honda S2000 και είστε μεγάλα κορμιά ίσως το έχετε διαπιστώσει: η θέση οδήγησης έχει περιορισμούς. Κάθεσαι μάλλον ψηλά. Τι μπορείς να κάνεις με τα στάνταρ καθίσματα;

Honda S2000 εσωτερικό

Το μινιμαλιστικό εσωτερικό του S2K παραμένει υπόδειγμα εργονομίας – δείγμα σοφού σχεδιασμού της εποχής που αγνοούσε τις οθόνες αφής


Στο Ηοnda S2000, ένα αυτοκίνητο που συνεχίζουμε να εκτιμούμε στο 4D παρά τα χρόνια που έχει στην καλλίγραμμη πλάτη του, η θέση οδήγησης μπορεί να είναι ένα θέμα

Τουλάχιστον για κάποιους σωματότυπους. Το θέμα ξεκινά, ωστόσο, από το φιξαρισμένο τιμόνι. Δεν κουνιέται τίποτα. Βράχος.

Δε ρυθμίζεται σε κανέναν άξονα το άτιμο. Ούτε πάνω-κάτω. Ούτε μέσα-έξω. Αυτό είναι και τέλος. Εσύ πρέπει να βολευτείς σε αυτό, κι όχι αυτό σε σένα.

Ως κίνηση ντόμινο, η γεωμετρία της θέσης οδήγησης επεκτείνεται στο κάθισμα. Το οποίο επίσης μετακινείται μόνο μπρος-πίσω. Και όχι σε ύψος. Αποτέλεσμα; Κάθεσαι ψηλά. Αν είσαι μάλιστα μεγάλο κορμί, σχεδόν το τιμόνι βρίσκει πόδια


Honda S2000 επιστροφή

Είναι λύση το μπάκετ;

Απόλυτη λύση, τουλάχιστον αν θες να διατηρήσεις τα στάνταρ καθίσματα, δεν υπάρχει.

Ένα σταθερό μπάκετ θα κατέβαζε θεαματικά τη θέση οδήγησης αλλά, ως γνωστόν, έχει μειονεκτήματα σε καθημερινή χρήση.

Δυσκολεύει το μπες-βγες, είναι βιδωμένο και μόνο στο σημείο που θες και, αν δεν μπαίνεις συχνά πίστα δεν υπάρχει σοβαρός λόγος να κάνεις skip τα εργοστασιακά καθίσματα.

Έτυχε όμως να οδηγήσω πρόσφατα τη Xoντάρα και κάποια στιγμή συνειδητοποίησα πως, για κάποιο άγνωστο λόγο, αισθανόμουν να κάθομαι κάπως καλύτερα. Ηταν τελικά η βάση του καθίσματος. Καθόμουν ένα κλικ πιο χαμηλά

Ο φίλος είχε ψωνίσει τις ειδικές βάσεις που φτιάχνει η αμερικάνικη Back Yard Special.

Ελπίζω, βέβαια, να ‘ναι καλύτερης κατασκευής απ΄όσο υπονοεί η φράση back yard. Εδώ γελάμε.

Το λοιπόν. Αν ψάχνεσαι μ΄αυτήν τη λεπτομέρεια, οι βάσεις κάτι προσφέρουν καθώς, μειώνουν κατά 20 χιλιοστά το ύψος του στάνταρ καθίσματος.

Μπορείς να τις δεις εδώ. Και κάτσε καλά. Ή τουλάχιστον, καλύτερα. Αμ έλα όμως που κοστίζουν $372. Βάλε και μεταφορικά από Αμερική, τοποθέτηση, φτάνουμε ψηλά, μάστορα. «Άσε, δε βαριέσαι. Πού θα πάει, θα βολευτώ»


Honda S2000

Photo: honda.gr

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει