Honda S2000 vs BMW M3 E46. Η κόντρα στο Ring (βίντεο)

Δύο συχνοί επισκπέπτες της πίστας του Nürburgring σε μια άτυπη κόντρα. Honda S2000 vs BMW M3 E46. Με in-car κάμερες και από τα δύο αυτοκίνητα για το «ντοκουμέντο» της υπόθεσης


Η «αναμέτρηση» έγινε πρόσφατα, εντός 2020, και κατά το γνωστό, μικρότερο μήκος της πίστας, το λεγόμενο BtG (Bridge to Gantry). Για την ιστορία, το γυρολόγιο που δημοσίευσε ο εις εκ των δύο σταμάτησε στο 7:37.


Το συγκεκριμένο Honda S2000 χρησιμοποιεί υπερσυμπιεστή της HKS χωρίς περισσότερες πληροφορίες πέραν του ότι αποδίδει 330 ίππους. Το αντίστοιχο M3 ήταν ατμοσφαιρικό, με τη συνήθη εισαγωγή από carbon και με ισχύ περί τους 360 ίππους

Και τα δύο αυτοκίνητα είχαν ενισχυμένα φρένα. Το μεν S2000 φορούσε 6πίστονα της Stoptech BBK μπροστά και στοκ πίσω. Το δε BMW την ίδια επιλογή για τον εμπρόσθιο άξονα και 4πίστονα της AP Racing για τον πίσω.

- Διαφήμιση-

Όσον αφορά τα ελαστικά, το Honda είχε τα γνωστά σέμι-σλικ της Federal, τα FZ-201, ενώ το M3 τα Yokohama Advan 050 για τα οποία ακούμε τελευταία από φίλους του 4Drivers ιδιαίτερα καλά λόγια – χωρίς να έχουμε προσωπκή άποψη.

Οι δύο φίλοι είχαν τοποθετήσει κάμερες και στα δύο αυτοκίνητα ενώ αν θέλετε να έχετε τη θέα και μέσα από το κόκπιτ του M3 μπορείτε να δείτε και το παρακάτω βίντεο. Το οποίο είναι από άλλη χρονικά «αναμέτρηση» μεταξύ τους αλλά με καλύτερη ευκρίνεια εικόνας.

Honda S2000 vs BMW M3 E46. Από όποιο «στρατόπεδο» κι αν προτιμάς


Mazda MX-5 ρεκόρ στο Nürburgring

Photo: YouTube / andre82s2k

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

Ποια ήταν η χειρότερη κατανάλωση ever;

Πριν έρθουν τα μνημόνια, η ύφεση, οι βαριές ντιρεκτίβες και η επέλαση των ηλεκτρικών, όσοι αγαπούσαν την οδήγηση δεν είχαν και πολλές σκοτούρες για πεζές λεπτομέρειες τύπου «πόσο καίει»

Το «αυτοκίνητο του λαού», σχεδόν €50,000 και το νέο VW ΙD.4

Το νέο VW ID.4 εγκαινιάζει την είσοδο της VW στα ηλεκτρικά SUV του «λαού». Αυτό, άλλωστε, δε σημαίνει και το ίδιο της το όνομα (“volks wagen’’) στα γερμανικά; Τώρα, το πόσο σχέση έχει με το λαό ένα SUV που κοστίζει στη Γερμανία €49,950 είναι ένα καλό ερώτημα

Peugeot 508 Sport Engineered με 360 PS. Η επιστροφή των Γάλλων

Μετά από χρόνια απουσίας, το Peugeot 508 Sport σηματοδοτεί την εμπλοκή της γαλλικής εταιρείας σε μια κατηγορία με δυνατούς αντιπάλους, μεγάλες προσδοκίες και μια υβριδική απόπειρα ερωτοτροπίας με τον Πραγματικό Οδηγό. Θα τα καταφέρει;

Η καλλονή που γλίτωσε από το σκραπ. Για τη Jaguar E-Type

Η καλλονή που γλίτωσε από το σκραπ. Για τη Jaguar E-Type

Ford Puma ST με 200 ίππους και μπλοκέ. Το SUV του σκεπτόμενου petrolead

Το οδηγήσαμε στην απλή έκδοσή του και μας φάνηκε πολύ ενδιαφέρον. Και τώρα η Ford Performance βγάζει το Puma ST, την έκδοση τη σωστή. Αυτήν που μπορεί να κάνει ακόμα και κάποιον που του αρέσει η οδήγηση να μην αντέξει άλλο τη γκρίνια απ' το σπίτι και να ενδώσει σε ένα SUV

Διαρροή: Αυτές είναι οι νέες BMW M3 και M4

Μένει να φανεί σε πόσους εν δυνάμει ιδιοκτήτες η νέα σχεδιαστική τάση της BMW θα αποθαρρύνει τυχόν αγορά - και ειδικά επί ευρωπαϊκού εδάφους. Το βασικό, ωστόσο, ζήτημα είναι οι Μ3 και Μ4 με όλα τα υπόλοιπα υπερθετικά τους. Ως προσωπικότητα, οδηγική εμπλοκή, συνολική ποιότητα

Οδηγώντας σωστά. Από τη θεωρία στην πράξη του track day

Αν δε θες να πάρεις τα ψαλίδια στο χέρι και να ψαχτείς στο τι σημαίνει Πραγματική Οδήγηση, καλό είναι να ψαχτείς με τα βασικά. Αυτή ήταν η εμπειρία ενός αναγνώστη από το track day που έζησε στην Αμερική

Το Mazda MX-30 έρχεται Ελλάδα. Οι τιμές και το τελευταίο οχυρό

Η Mazda δεν μπήκε νωρίς στην ηλεκτροκίνηση. Ίσως και να άργησε. Πρόκειται για μια εταιρεία που επενδύει ακόμα στους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Κατά την ταπεινή μου γνώμη, στη Mazda πράττουν ορθώς. Δεν ξέρω πώς θα τους βγει εμπορικά αλλά τουλάχιστον ως εταιρική φιλοσοφία, οι άνθρωποι δεν τα ξεπουλάνε όλα στο βωμό του trend

Πόσο καλό μπορεί να είναι το νέο VW Golf GTi;

Ως πιο άμεσο ανταγωνιστή του νέου Golf GTI θα έβλεπα λιγότερο τα πιο εστιασμένα hot hatch και περισσότερο μία νέα «ποσότητα» στην κατηγορία, τη BMW 128ti. Για πρώτη φορά προσθιοκίνητη, επίσης με δίλιτρο τούρμπο, ελαφρώς ισχυρότερη αλλά και κατά τι βαρύτερη, στα 1,520 kg σε σχέση με τα 1,425 του Golf