Η αλήθεια πίσω από τη στροφή Καρουζέλ στο Νίρμπουργκρινγκ (βίντεο)

Post date:

Author:

Category:

Αν η πίστα του Νορντσλάιφε είναι παγκοσμίως γνωστή, τότε η στροφή Καρουζέλ είναι η πιο χαρακτηριστική και διάσημη. Αυτή είναι η άγνωστη ιστορία της

Νίρμπουργκρινγκ Καρουζέλ

Η Καρουζέλ κρύβει μια συναρπαστική διήγηση η οποία έχει διατυπωθεί πολλές φορές. Ωστόσο συχνά δεν υπήρχαν και πολλές πηγές για να την υποστηρίξουν


Ο Alfred Neubauer, ο επικεφαλής των αγωνιστικών της Mercedes από το 1926 έως το 1955, έχει γράψει μερικά ενδιαφέροντα σχόλια στη βιογραφία του με τίτλο Speed was my life

Η έκδοση κυκλοφόρησε στα αγγλικά το 1960 και τον πρόλογο τον υπέγραφε ο μεγάλος Sir Stirling Moss. Είχε πρωτοεκδοθεί στα γερμανικά, το1958, με τίτλο Manner, Frauen, und Motoren.

Ανεξαρτήτως πάντως από τη γλώσσα μπορεί να βρείτε ένα αντίτυπο, η ιστορία για το πώς η «Πράσινη Κόλαση» και η Καρουζέλ έγιναν διάσημες παραμένει ενδιαφέρουσα.


Νίρμπουργκρινγκ από ψηλά

Οδηγώντας στον «τοίχο» της Καρουζέλ

Είναι σημαντικό να θυμόμαστε πως ένα άρτια ασφαλτοστρωμένο Νίρμπουργκρινγκ δεν υφίστατο μέχρι την μεταπολεμική εποχή.

Ως εκ τούτου οι πρώτοι αγώνες στο Ρινγκ έλαβαν χώρα σε ένα μείγμα από μάλλον γυαλιστερές πλάκες, συμβατική άσφαλτο και χαλίκι. Όχι, φυσικά, και ο πιο εύκολος τάπητας για να επιτίθεσαι στις στροφές με τα μάλλον αστεία μέτρα ασφάλειας της εποχής

Ακόμα και σήμερα παραμένει αδιευκρίνιστο εάν το «χαντάκι» στην Καρουζέλ ήταν στρωμένο με πλάκες από σκυρόδερμα ή χαλίκι.

Σύμφωνα με το βιβλίο του Neubauer, είναι ξεκάθαρο πως υπήρξε κάποιος θαρραλέος τύπος ονόματι Sebastian που ανακάλυψε πρώτος μία νέα αγωνιστική γραμμή στην Καρουζέλ.

Ήταν αυτός, που μαζί με τον μηχανικό του Ζimmer, άρχισε να πειραματίζεται με το ύψος απόστασης από το έδαφος. Και αντί να διατηρήσει την αγωνιστική γραμμή, έριξε κυριολεκτικά το αυτοκίνητο μέσα στο χαντάκι

Ο Zimmer, λέει το βιβλίο, για μια στιγμή πίστεψε πως ο Sebastian τρελάθηκε και πήγαινε να βγει εκτός πίστας. Άλλωστε η κλίση της στροφής ήταν σα να οδηγείς σε τοίχο.

Μέχρι τότε η μέση ταχύτητα με την οποία μπορούσαν οι οδηγοί να περάσουν την Καρουζέλ ήταν κατά τι λιγότερα από 50 km/h.

Μετά από μερικά επικίνδυνα, για την αρτιμέλεια του αυτοκινήτου, περάσματα, ο Sebastian φώναξε ενθουσιασμένος: «64 χιλιόμετρα την ώρα».

Ωστόσο επειδή η ιστορία γράφεται στους αγώνες, ήταν ο μεγάλος οδηγός Rudolf Caracciola εκείνος που έκανε τη θεωρία πράξη στην Καρουζέλ και δη με τον πιο εντυπωσιακό τρόπο κατά τη διάρκεια του Γερμανικού Grand Prix, το 1931.

Πώς να περάσεις σωστά την Καρουζέλ

Η γνωστή σχολή οδήγησης του Ron Simons, η RSR με έδρα το Νίρμπουργκρινγκ, έχει γυρίσει ένα ενδιαφέρον οπτικοακουστικό για το τι πρέπει να ξέρεις οδηγώντας στην πιο χαρακτηριστική στροφή της πίστας.

Δείτε το βίντεο.


Corkscrew Laquna seca

Photo: nurburgring.de

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει