Αγωνιστική περιβολή, κινητήρας 1,6 turbo, τετρακίνηση, 260 ίπποι, 5-άρι σειριακό και είσοδος στο Πρωτάθλημα WRC2 για το A1 Quattro που επαναφέρει ένα μεγάλο όνομα στους αγώνες
Αυτή τη φορά μέσω της ομάδας JC Racing η οποία επενδύει πολλές φιλοδοξίες στο νέο εγχείρημά της
Το αμάξωμα του Audi A1 Quattro WRC2 έχει δεχθεί τις τροποποιήσεις βάσει των κανονισμών της κατηγορίας σε συνδυασμό με τα μεγαλύτερα μετατρόχια και τις βελτιώσεις σε αεροδυναμική και σύστημα ψύξης
Η αγωνιστική ομάδα ξεκινά δοκιμές με τον πρωταθλητή Junior WRC για το 2020, τον Emil Bergkvist.
Οι προτεραιότητες για την εξέλιξη του A1 Quattro είναι αρχικά σε χώμα και χιόνι ενώ οι δοκιμές σε άσφαλτο θα έρθουν σε μεταγενέστερο χρόνο.
Στο δρόμο των ειδικών διαδρομών
Επικεφαλής του project είναι ο 42χρονος Σουηδός Mattias Ekström ο οποίος δήλωσε πως σε πρώτο χρόνο το A1 Quattro θα τρέξει με την παραπάνω ομάδα.
Όταν θα είναι ευχαριστημένοι από την απόδοσή του, ίσως διατεθεί και σε άλλους ενδιαφερόμενους.
Η συμβολή της Audi δε χρειάζεται φυσικά πολλές συστάσεις.
Με το Audi quattro άλλαξε το ρου των αγώνων, επέβαλλε την τετρακίνηση στις κορυφαίες βαθμίδες του σπορ ενώ κατέκτησε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ραλί το 1982 και το ’84.
Η επιστροφή ενός εξελιγμένου αγωνιστικού με τους τέσσερις κύκλους στη μάσκα, έστω και αν δεν λαμβάνει χώρα με εργοστασιακή υποστήριξη, είναι μία ευχάριστη, θετική είδηση για τον κόσμο του motorsport.
Photo: JC Racing
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.