Η BMW δεν αφήνει τον Χάρις να πάει το M5 στην πίστα (βίντεο)

Post date:

Author:

Category:

Ένα κίτρινο, νέο BMW M5, δημοσιογραφικό και δεξιοτίμονο, στο σπίτι του γνωστού δημοσιογράφου Κρις Χάρις. Βρεγμένη, χειμωνιάτικη Αγγλία. Και μία άρνηση της BMW να το οδηγήσει στην πίστα. Ένα διαφορετικό review που έχει το δικό του ενδιαφέρον. Mαζί και το βίντεο για το οποίο ξόδεψε τα λιγότερα χρήματα σε κάμερες και εντιτάρισμα

Κρις Χάρις BMW M5

Ο Κρις Χάρις με το νέο M5. Υπέρ, κατά και πιο αναλυτική περιγραφή του αυτοκινήτου με λιγότερες πλαγιολισθήσεις αλλά με περισσότερα χρηστικά συμπεράσματα


Όπως θα δείτε και στο βίντεο, στο τέλος του άρθρου, η περιγραφή του Χάρις για το νέο, υβριδικό πλέον, BMW M5 ξεκινά από το ίδιο το κλειδί του αυτοκινήτου. Σε μία σύγκριση με την παλάμη του, δείχνει μεγάλο και δύσχρηστο

Mε την ευκαιρία, να θυμήσουμε πως το νέο M5 κοστίζει από €151.000 στην ελληνική αγορά και μπορείτε να δείτε τον επίσημο διαμορφωτή εδώ.

Κοιτάζοντάς το εξωτερικά, σημειώνει πως είναι ενδιαφέρουσα η σχεδίαση, ειδικά του πίσω μέρους του αυτοκινήτου, ενώ και η μπροστινή φωτιζόμενη γρίλια με τα «βράγχια» υπενθυμίζει σε όσους θα βλέπουν στον εσωτερικό τους καθρέπτη το BMW M5 να έρχεται «απειλητικά», πως καλό θα ‘ναι να κάνουν χώρο. Ακούγεται macho αλλά ισχύει στην πράξη.


Ο Κρις Χάρις έβαλε στο Μ5 του κοτλέ επενδύσεις

Στο εσωτερικό του νέου BMW M5 ο Κρις Χάρις λέει πως, παρότι έχει οδηγήσει πολλά BMW με τη διάταξη των μεγάλων οθονών, δεν είναι αυτό ακριβώς που προτιμά, παρότι σίγουρα αν ήταν προσωπικό αυτοκίνητο και όχι ευκαιριακό δημοσιογραφικό, θα υπήρχε μεγαλύτερη εξοικείωση.

Αναφορικά με τα καθίσματα, σημειώνει πως ήδη εμφανίζεται μία σχετική φθορά στο αφρώδες ενώ ο χώρος αποσκευών είναι ιδιαίτερα μεγάλος. Δεν ακούγονται όλα αυτά και τόσο σαν την κλασική περιγραφή του Χάρις, ε;

Ο κινητήρας είναι «έξυπνος». Αν μένεις στην πόλη, η plug-in δυνατότητα παρέχει την δυνατότητα να κινηθείς χωρίς θόρυβο όταν φεύγεις στις πέντε το πρωί για το αεροδρόμιο. Φυσικά και είναι πολύ γρήγορο αυτοκίνητο. Η δε ηλεκτρική υποβοήθηση το τοποθετεί σε ένα άλλο επίπεδο επιταχύνσεων με την αμεσότητα που προσδίδει

Τις λεπτομέρειες θα τις δείτε στο οπτικοακουστικό, όμως η σύνοψή του είναι πως το νέο BMW M5 δεν είναι ακριβώς «Μ5», όπως το έχουμε στο μυαλό μας.

Το νέο BMW M5 είναι εντυπωσιακό και εξαιρετικό ”everyday” αυτοκίνητο. Ωστόσο είναι πολύ μεγάλο για Μ5 καθώς και με κάποια δυναμικά στοιχεία που το διαχωρίζουν από ό,τι παραδοσιακά έχουμε καταχωρήσει το «απόλυτο σπορ σεντάν». Όπως λέει, «θα έπρεπε να το λέμε Μ7»

Photo: YouTube


Ποιο είναι το καλύτερο BMW M5 στην ιστορία;

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει