Και εκεί που, τόσα χρόνια, η Bugatti ήταν ένα σύμβολο υπερ-επιδόσεων, πολυτέλειας και τεχνολογικής υπεροχής, χωρίς ποτέ ωστόσο να γίνει το απόλυτο driver’s car, έρχεται η Bolide και αλλάζει τα δεδομένα. Αυτό είναι το επίσημο βίντεο από την παγκόσμια πρεμιέρα ενός υπεραυτοκινήτου που, πέρα απ’ όλα τ’ άλλα, επαναπροσδιορίζει και τον εαυτό του
Η Bugatti Bolide είναι μία Chiron που πέταξε από πάνω της κάθε τι περιττό, επανασχεδιάστηκε αεροδυναμικά και κατέληξε σε ένα απ’ τα πιο εστιασμένα, υπερ-γρήγορα και ούλτρα πισταδόρικα αυτοκίνητα που έχουμε δει τα τελευταία χρόνια
Η απόφαση της Bugatti να αφήσει κατά μέρος τα ρεκόρ τελικής ταχύτητας και να αλλάξει κατεύθυνση ήρθε στα τέλη του ’19
Ήταν τότε που μία Bugatti Chiron έσπασε το ρεκόρ των 300 μιλίων την ώρα.
Αν κάνετε την αντιστοιχία σε χιλιόμετρα, είναι, για την ακρίβεια, 490,484 χιλιόμετρα την ώρα.
Τότε, ο CEO της εταιρείας είχε σχολιάσει στην επίσημη ιστοσελίδα της Bugatti: «έχουμε αποδείξει πολλές φορές πως κατασκευάζουμε τα ταχύτερα αυτοκίνητα στον πλανήτη. Πλέον, θα αποσυρθούμε από τον ανταγωνισμό τού ποιος φτιάχνει τα γρηγορότερα και θα ασχοληθούμε με άλλους τομείς».
Κανείς δεν ήξερε πού το πήγαινε η Bugatti
Μέχρι που πριν λίγες μέρες έγινε και επισήμως η παγκόσμια πρεμιέρα της Bolide. Της «βολίδας». Όνομα και πράμα, δηλαδή.
Αυτή τη φορά δεν είναι μόνο οι απόλυτοι αριθμοί ισχύος, ούτε μία υπερ-επίδειξη τεχνολογικής πρωτοπορείας. Ίσως ούτε μόνο μια –στα μούτρα μας– έκθεση τού τεράστιου προϋπολογισμού που έχει το γκρουπ της VW στα ταμεία της.
Γιατί, ναι, σαφώς είναι και τα παραπάνω.
Ταυτόχρονα, όμως, πλέον η Bugatti με τη Bolide κοιτάζει πίστες, γυρολόγια και επίμαχες αναλογίες κιλών ανά ίππο.
Χάρην συντομίας μπορείτε να δείτε τις εικόνες που ακολουθούν. Ενδεικτικά, σημειώστε 0-300 km/h σε 7,37”. Ή τα μόλις 0,67 kg/PS. Ή και το συγκλονιστικό γυρολόγιο σε Νίρμπουργκρινγκ και Λε Μανς. Με μόλις 5:23.1 για το πρώτο και 3:07.1 για το δεύτερο (ταχύτερη και από τα αγωνιστικά της κατηγορίας LMP), σύμφωνα με τα επίσημα stimulations
Η Bolide δείχνει τι είναι ικανά να επιτελέσουν τα σημερινά hypercars. Και μεγάλο μέρος για έναν επαναπροσδιορισμό χαρακτήρα έπαιζε, και θα παίζει πάντα, μία βασική παράμετρος. Λέγεται «βάρος». Δείτε το βίντεο. Αξίζει. Είναι μεγάλο το μπάτζετ και επιτρέπει να γίνονται και θαύματα
Photo: bugatti.com
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.